Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden die met een Marokkaans accent praten.

Pagina's : [1] 2

Abdel0095
21-10-2003, 11:19

Weten jullie waar ik echt op afknap? Meisjes die met een gigantisch Marokkaans accent praten. En dan bedoel ik niet de meisjes die hier nog maar pas zijn, maar meisjes die hier zijn geboren en getogen. Ik begrijp dat niet! Zo'n meid heeft dus alle scholen doorlopen en spreekt nóg met een harde z en sscch. Je weet wel:,, Ik zzzeg je toch, ik moet naar sscchool." Laatst kwam ik 2 meisjes tegen in de trein. Nou, zagen er leuk uit, maar toen ze dus Nederlands begonnen te spreken, kreeg ik echt de neiging om ergens anders te gaan zitten. En wat me nog meer verbaasde, was dat deze meisjes hoogopgeleid waren (ze hadden het over hun studie Rechten). Ik vind het echt onbegrijpelijk!!!

Wa7ida
21-10-2003, 11:21
whhhahahahahah, meestal doen ze dat expres maar ik weet het kapot hatelijk

smahen
21-10-2003, 11:23
weet jij er de oplossing voor ??????????? ik namelijk niet

lailam
21-10-2003, 11:27
Als ik mensen aan de telefoon heb, (meestal hou ik ze dan voor de gek) denken ze dat ik nederlandse ben. Ik ben ook alles behalve hoogopgeleid....... Laila

Angel_82
21-10-2003, 12:38

Ja idd, een neef van me kan zoooo goed abn praten, maar zodra hij samen is met zn marokkaanse vrienden lijken t wel berggeiten... onvoorstelbaar

LieveMeisje
21-10-2003, 12:46
Origineel gepost door Angel_82 Ja idd, een neef van me kan zoooo goed abn praten, maar zodra hij samen is met zn marokkaanse vrienden lijken t wel berggeiten... onvoorstelbaar :haha:

mogli
21-10-2003, 13:15
Origineel gepost door Abdel0095 Weten jullie waar ik echt op afknap? Meisjes die met een gigantisch Marokkaans accent praten. En dan bedoel ik niet de meisjes die hier nog maar pas zijn, maar meisjes die hier zijn geboren en getogen. Ik begrijp dat niet! Zo'n meid heeft dus alle scholen doorlopen en spreekt nóg met een harde z en sscch. Je weet wel:,, Ik zzzeg je toch, ik moet naar sscchool." Laatst kwam ik 2 meisjes tegen in de trein. Nou, zagen er leuk uit, maar toen ze dus Nederlands begonnen te spreken, kreeg ik echt de neiging om ergens anders te gaan zitten. En wat me nog meer verbaasde, was dat deze meisjes hoogopgeleid waren (ze hadden het over hun studie Rechten). Ik vind het echt onbegrijpelijk!!! het is zo uniek je kunt ze gewoon niet nadoen.......... gr. mogli

Feminine
21-10-2003, 13:23
Origineel gepost door Abdel0095 Weten jullie waar ik echt op afknap? Meisjes die met een gigantisch Marokkaans accent praten. En dan bedoel ik niet de meisjes die hier nog maar pas zijn, maar meisjes die hier zijn geboren en getogen. Ik begrijp dat niet! Zo'n meid heeft dus alle scholen doorlopen en spreekt nóg met een harde z en sscch. Je weet wel:,, Ik zzzeg je toch, ik moet naar sscchool." Laatst kwam ik 2 meisjes tegen in de trein. Nou, zagen er leuk uit, maar toen ze dus Nederlands begonnen te spreken, kreeg ik echt de neiging om ergens anders te gaan zitten. En wat me nog meer verbaasde, was dat deze meisjes hoogopgeleid waren (ze hadden het over hun studie Rechten). Ik vind het echt onbegrijpelijk!!! Ik weet zoooooo wat je bedoelt, Abdel! Zowel jongens als meisjes die ABIN praten, Algemeen Beschaafd Illegalen Nederlands. Bah!

touzine
21-10-2003, 13:39
Origineel gepost door Abdel0095 Weten jullie waar ik echt op afknap? Meisjes die met een gigantisch Marokkaans accent praten. En dan bedoel ik niet de meisjes die hier nog maar pas zijn, maar meisjes die hier zijn geboren en getogen. Ik begrijp dat niet! Zo'n meid heeft dus alle scholen doorlopen en spreekt nóg met een harde z en sscch. Je weet wel:,, Ik zzzeg je toch, ik moet naar sscchool." Laatst kwam ik 2 meisjes tegen in de trein. Nou, zagen er leuk uit, maar toen ze dus Nederlands begonnen te spreken, kreeg ik echt de neiging om ergens anders te gaan zitten. En wat me nog meer verbaasde, was dat deze meisjes hoogopgeleid waren (ze hadden het over hun studie Rechten). Ik vind het echt onbegrijpelijk!!! :melig: Ik vind het juist schattig!!!!!!!

SOmaar
21-10-2003, 13:42
is toch hun probleem wat een bulshit zeg

touzine
21-10-2003, 13:50
Origineel gepost door SOmaar is toch hun probleem wat een bulshit zeg Tzzzzzzzz "SOmaar" zeg je dat!!!!! :hihi:

DanGamocroGirl
21-10-2003, 15:57
HAHHHAHAHAHHA ja dat is zeker een afknapper ja....... klinkt echt aso, maar de jongens kunnen er ook wat van zeg Phoeee...

Maroc_oogjes
21-10-2003, 16:00
GrapiGGGGGG

Lady_moi
21-10-2003, 18:00
awel als zolder zo praten isda older probleem eh waar maakde gij u druk om?

OujDa_LaDy
21-10-2003, 18:02

:ego: Maak toch niet uit welke accent...ze kunnen teminste nederlands...

Pagina's : [1] 2