Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opbouwende topic

Pagina's : [1] 2

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:17

Okee.... we gaan het anders aanpakken. In plaats van constant op elkaars land en gewoontes en geloof te gaan zitten schelden gaan we nu aan opbouwende kritiek en 'relatietherapie' doen. Kom op, ga rechtop in je stoel zitten, hou de vingertjes in de aanslag op je toetsenbord en doe even gezellig mee.... Jullie kunnen deze topic een succes maken, ik weet het zeker. Ik heb vertrouwen in jullie!! Nou, hier komt de opdracht: Noem zo veel mogelijk positieve punten van Nederland en de nederlanders Ja ik weet het, het is even slikken, maar nu niet de moed opgeven, probeer het met de beste wil..... Enne.......geen ruzie zoeken op mijn topic graag anders word ik heel verdrietig.....

jihad12
21-10-2003, 11:20
even denken 1. ? 2. ? he........help dan mee ze zijn er wel hoor de positieve punten, ik kan er alleen even niet opkomen,

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:21
Nou denk even na en kom dan terug.... ER is vast wel íets waar je blij van wordt of wat je wel kan waarderen......

jihad12
21-10-2003, 11:24
Nee, even serieuzzzz 1. Nederlanders (waren) zijn tolerant 2. gul aan armere landen 3. Ik Hoop dat bovenstaande zaken niet tegen mij gebruikt zullen worden, het kan namelijk zijn dat ik deze in een vaalg van verstandsverbijstering heb opgeschreven en dus juridisch heb je geen poot om op te staan :D

yousssef
21-10-2003, 11:25

ik kan bijna geen ééne positieve kenemerk vinden alleen schijnheiligheid, gierigheid, piraterij dat was eigelijk al 1000 jaar geleden en nog steeds :D

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:26
:hihi: BEDANKT Jihad, dat is zeker een begin!! Ik zal geen juridische stappen ondernemen... Nou, de spits is afgebeten, dus kom maar met nog meer. En vergeet de andere topic niet!!

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:27
Origineel gepost door yousssef ik kan bijna geen ééne positieve kenemerk vinden alleen schijnheiligheid, gierigheid, piraterij dat was eigelijk al 1000 jaar geleden en nog steeds :D youssef, dit is dus niet de bedoeling. Als je niets weet, reageer dan niet, dan wordt het topic ook niet vervuild...:)

yousssef
21-10-2003, 11:36
Origineel gepost door babyvanbelisma youssef, dit is dus niet de bedoeling. Als je niets weet, reageer dan niet, dan wordt het topic ook niet vervuild...:) ik ga niet als een hypocriet spelen zeggen ja hollanders hebben ons bedankt van wat onze grote ouders vroeger hebben gedaan, ze zijn heel erg aardig tegen marokkanen, en ze noemen ons zelfs lieve marokkanen, zodra een marokkaan zien willen ze graag een handtekening van hem hebben. ik denk je stelling slaat nergens op!!!

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:40
Mijn stelling is bedoeld om mensen dichter bij elkaar te brengen.... Misschien wel een dromerig ideaal maar als jij daar niet aan mee wilt doen, prima maar ga dan ook niet lopen zeiken...

yousssef
21-10-2003, 11:46
Origineel gepost door babyvanbelisma Mijn stelling is bedoeld om mensen dichter bij elkaar te brengen.... Misschien wel een dromerig ideaal maar als jij daar niet aan mee wilt doen, prima maar ga dan ook niet lopen zeiken... hallo ...we leven al jaren in nederland zelfs geboren, wil je za3ma zeggen dat wij marokaans de minderheid za3ma niets weten van de nedrelanders? je kunt nooit het noorden dichter bij het zuiden brengen

babyvanbelisma
21-10-2003, 12:18
ik zeg helemaal niet dat marokkanen niets van nederlanders af weten....

DUTCHIEXL
21-10-2003, 12:51
wat is er zo leuk aan de nederlanders ze zijn direct . Doen wat ze willen levn voor zichzelf en niet voor familie eer of zo

babyvanbelisma
21-10-2003, 13:02
Wat dacht je van de klompendans? En de Zeeuws klederdracht?

rnaj
21-10-2003, 13:17
Origineel gepost door Saima20 Sorry, zuster ik wil graag meedoen met je posivitisme, ik heb heel lang nagedacht. Ik kan niets positiefs vinden bij hen wat vermeldenswaardig is! Ik zou ook erg geschrokken zijn als jij iets positiefs gezegt zou hebben :cool:

babyvanbelisma
21-10-2003, 13:30

Origineel gepost door Saima20 Sorry, zuster ik wil graag meedoen met je posivitisme, ik heb heel lang nagedacht. Ik kan niets positiefs vinden bij hen wat vermeldenswaardig is! Je hebt er in ieder geval over nagedacht en dat is ook al goed. ;)

Pagina's : [1] 2