Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders Marokkanen korten op WAO en uitkering

Berberse
21-10-2003, 11:02

Salaam, Ik moet even mijn frustraties kwijt!!!!! Gisteren op weg naar mijn werk staande in de file luisterde ik naar het journaal op de radio en ja hoor........ Onderwerp was weer MAROKKANEN!!!! Marokkanen hadden weer wat uitgehaald...(oud nieuws)....maar waar ze het lef vandaan halen om de ouders hiervoor te willen laten boeten. Onze ouders die als gastarbeiders hier naar Nederland kwamen. En al het vieze/zware werk voor de Nederlanders deden. Jaren hebben ze gewerkt en sommige zitten terecht door al dat zware werk in de WAO....... Trouwens alsof alle ouders van Marokkanen een WAO of een uitkering hebben. Elmohiem ik kan me nog zo kwaad maken maar ik schiet er toch niets mee op. Vandaag heb ik de radio maar niet aangezet, maar er zal vast wel weer iets te melden zijn Marokkanen. Zo ik ben mij ei kwijt.....ben benieuwd of er meerdere zijn die het ook spuugzat zijn..... Beslaama...... :maroc:

jihad12
21-10-2003, 11:08
Origineel gepost door KingMasinissA Alles draait om geld. Onderwerp is niet eens van belang. Jij denkt dat het persoonlijk is. Neen Neen mijn lieve kind alles is financieel gerelateerd!!! Othou dat! :) Verklaar je nader

Berberse
21-10-2003, 11:10
Origineel gepost door KingMasinissA Alles draait om geld. Onderwerp is niet eens van belang. Jij denkt dat het persoonlijk is. Neen Neen mijn lieve kind alles is financieel gerelateerd!!! Othou dat! :) Eveneens voor mij: Verklaar je nader....

Berberse
21-10-2003, 15:14
Origineel gepost door Berberse Salaam, Ik moet even mijn frustraties kwijt!!!!! Gisteren op weg naar mijn werk staande in de file luisterde ik naar het journaal op de radio en ja hoor........ Onderwerp was weer MAROKKANEN!!!! Marokkanen hadden weer wat uitgehaald...(oud nieuws)....maar waar ze het lef vandaan halen om de ouders hiervoor te willen laten boeten. Onze ouders die als gastarbeiders hier naar Nederland kwamen. En al het vieze/zware werk voor de Nederlanders deden. Jaren hebben ze gewerkt en sommige zitten terecht door al dat zware werk in de WAO....... Trouwens alsof alle ouders van Marokkanen een WAO of een uitkering hebben. Elmohiem ik kan me nog zo kwaad maken maar ik schiet er toch niets mee op. Vandaag heb ik de radio maar niet aangezet, maar er zal vast wel weer iets te melden zijn Marokkanen. Zo ik ben mij ei kwijt.....ben benieuwd of er meerdere zijn die het ook spuugzat zijn..... Beslaama...... :maroc: Nou mijn bericht heeft toch enig effect gehad, want ik ben zonet benaderd door de VARA. Voor het tv-programma Barend & Witteman. Het schijnt dat Minster Verdonk daar te gast is.......morgenavond!!!!

AVICENNA
22-10-2003, 01:44

hmmm ik ben ook benaderd door de vara :)! ik zie je daar dan berberse :P!

navigator
22-10-2003, 03:32
Korting op uitkering of WAO: belachelijk. Betalen voor schade veroorzaakt door je kinderen: absoluut, tot hun 18e jaar zijn ze minderjarig, en pas op hun 21e financieel onafhankelijk. De veroorzaker betaalt, en in geval van bovenstaande de ouders van de veroorzaker. Of dit nu van salaris, WW, WAO, AOW of bijstand moet.

rnaj
22-10-2003, 16:53
Origineel gepost door Berberse Nou mijn bericht heeft toch enig effect gehad, want ik ben zonet benaderd door de VARA. Voor het tv-programma Barend & Witteman. Het schijnt dat Minster Verdonk daar te gast is.......morgenavond!!!! Ben benieuwd. Ik zal zeker kijken.

ZieNador
22-10-2003, 22:18
Privaatrechtelijk gezien schijnt het zeer omslachtig en ingewikkeld te zijn. We moeten gewoon weer vast stellen dit weer het zoveelste media circus is rond marokkanen dat telkens eer als een toneelstukje wordt opgevoerd. Veel roepen en schreeuwen maar heel weinig zeggen. Vooral om hip en cool te zijn snap je. En verdonk wil er graag bij horen en de mode volgend snappen jullie nou?

AVICENNA
23-10-2003, 12:51
IK heb met de minister gepraat! het zal wel niet doorgaan die maatregel, ik denk is meer een dreigement van he pas op alleen :P!bang makerij!