Bekijk originele versie : Wanneer het een Marokkaan goed uitkomt: Marokkaan dan Nederlander....Wat is het nou?
Als een Marokkaan verdacht wordt van een strafbare feit willen men niet de verantwoordelijkheid op zich nemen en noemt men zich zelf opeens geen Marokkaan meer, maar Nederlander!
En als er geen bijzonderheden heden zijn over een Marokkaan wil men zichzelf wel een Nederlander noemen!
Dit vind ik niet kloppen! Kan iemand mij dat uitleggen???
Groetjes, Tala...........
Origineel gepost door Tala_Youssef
En als er geen bijzonderheden heden zijn over een Marokkaan wil men zichzelf wel een Nederlander noemen!
Groetjes, Tala..........
Je bedoelt, hij wilt ze dan opeens wel een MAROKKAAN noemen.
Typfoutje? :D
beetjeverlegen
21-10-2003, 10:42
Ik snap zoiezo niet wat het uitmaakt, Marokkaan of Nederlander WHO CARES!!! Het enige dat voor mij telt is dat ik islamitisch ben.
Greetings :zwaai:
Origineel gepost door Tala_Youssef
Als een Marokkaan verdacht wordt van een strafbare feit willen men niet de verantwoordelijkheid op zich nemen en noemt men zich zelf opeens geen Marokkaan meer, maar Nederlander!
Dit vind ik niet kloppen! Kan iemand mij dat uitleggen???
Groetjes, Tala..........
mee eens.hahahahhaha Mogli (called zieke geest van yasmina) mmmmm vorige keer was ik een goed persoon, nu ben ik hannibal lector) dus praat je met iedereen mee dan ben je okay, heb je een eigen mening ben je een judas.
Ben je een Marokkaan die geboren en getogen is in Nederland maar van Marokkaanse afkomst en bewandel je de criminele pad dan ben je een Marokkaanse crimi..
Ben je hier geboren en getogen en je doet het goed in de Nederlandse maatschappij dan ben je een Nederlander.
Snap de logica ervan niet helemaal maar hoor het wel contineu..
Maar of je nou een crimineel bent of het goed doet in Holland een MAROKKAAN blijf je altijd.
Origineel gepost door Noa
Ben je een Marokkaan die geboren en getogen is in Nederland maar van Marokkaanse afkomst en bewandel je de criminele pad dan ben je een Marokkaanse crimi..
Ben je hier geboren en getogen en je doet het goed in de Nederlandse maatschappij dan ben je een Nederlander.
Snap de logica ervan niet helemaal maar hoor het wel contineu..
Maar of je nou een crimineel bent of het goed doet in Holland een MAROKKAAN blijf je altijd.
Wat dacht je van dit? Ben je Marokkaan, dan wordt je berecht volgens de Marokkaanse strafrecht, beland je in een Marokkaanse gevangenis in Marokko en wordt je aangepakt door een Marokkaanse politieagent uit Marokko die hier in Nederland de Marokkanen aanpakken die zich schuldig maken aan de criminaliteit. Maar hij mag ze behandelen zoals hij criminelen in Marokko ook behandeld.
Heerlijk he als dit in het echt zou gebeuren. Dan zie je opeens dat alle Marocs rustig zijn, want doodgeslagen worden door een Maroc politieagent uit Maghreb, dat wil niemand. Maar dit zou mijn moeten gedogen.
Van Marokko we sluiten met jullie een verdrag. Jullie mogen de Marokkanen van hier, die zich Marokkanen noemen, volgens jullie rechtsysteem behandelen, met de politie van aldaar, die dan hier komen. Dan komen ze in de gevangenissen van Marokko.
Als je je dan geen marokkaan voelt.
Gr.
Mogli
Origineel gepost door mogli
Wat dacht je van dit? Ben je Marokkaan, dan wordt je berecht volgens de Marokkaanse strafrecht, beland je in een Marokkaanse gevangenis in Marokko en wordt je aangepakt door een Marokkaanse politieagent uit Marokko die hier in Nederland de Marokkanen aanpakken die zich schuldig maken aan de criminaliteit. Maar hij mag ze behandelen zoals hij criminelen in Marokko ook behandeld.
Heerlijk he als dit in het echt zou gebeuren. Dan zie je opeens dat alle Marocs rustig zijn, want doodgeslagen worden door een Maroc politieagent uit Maghreb, dat wil niemand. Maar dit zou mijn moeten gedogen.
Van Marokko we sluiten met jullie een verdrag. Jullie mogen de Marokkanen van hier, die zich Marokkanen noemen, volgens jullie rechtsysteem behandelen, met de politie van aldaar, die dan hier komen. Dan komen ze in de gevangenissen van Marokko.
Als je je dan geen marokkaan voelt.
Gr.
Mogli
Sorry maar wat jij nu zegt slaat nergens op en waarom niet omdat deze criminelen een product zijn van Nederland. Ons ouders daar in tegen zijn een product van Marokko en die zijn niet de criminelen waar het op het moment om gaat. Dan kun je wel zeggen dan hebben de ouders gefaald ook dat is niet zo. Want als ik vroeger een blauwe plek had en ik ging naar school kreeg ik allemaal verhalen te horen van hebben je ouders je geslagen wat niet het geval was en zullen we de raad voor de kinderbescherming erbij halen of anders de kinderpolitie en dat soort onzin waardoor je als kind zoiets hebt van oh zie je mijn ouders kunnen me niets doen want ik kan zo weg lopen en dat soort onzin. Dit heb ik in mijn omgeving ook een aantal malen gezien. De ouders verloren hierdoor de grip op hun kinderen die begonnen te puberen en beinvloedt werden door de media want laten we eerlijk zeggen als jij een puber 100x vertelt dat hij slecht is of een crimineel dan gaat hij zich er ook naar gedragen...
helemaal gelijk noa
het is gewoon zo en meer of minder kan je er niet van maken.
groetjes
Origineel gepost door Noa
Sorry maar wat jij nu zegt slaat nergens op en waarom niet omdat deze criminelen een product zijn van Nederland. Ons ouders daar in tegen zijn een product van Marokko en die zijn niet de criminelen waar het op het moment om gaat. Dan kun je wel zeggen dan hebben de ouders gefaald ook dat is niet zo. Want als ik vroeger een blauwe plek had en ik ging naar huis kreeg ik allemaal verhalen te horen van hebben je ouders je geslagen wat niet het geval was en zullen we de raad voor de kinderbescherming erbij halen of anders de kinderpolitie en dat soort onzin waardoor je als kind zoiets hebt van oh zie je mijn ouders kunnen me niets doen want ik kan zo weg lopen en dat soort onzin. Dit heb ik in mijn omgeving ook een aantal malen gezien. De ouders verloren hierdoor de grip op hun kinderen die begonnen te puberen en beinvloedt werden door de media want laten we eerlijk zeggen als jij een puber 100x vertelt dat hij slecht is of een crimineel dan gaat hij zich er ook naar gedragen...
Dis natuurlijk een beetje te gemakkelijk.....natuurlijk heeft de Nederlandse regering schuld, maar waar is de eigen verantwoordelijkheid van de ouders? waarom zie je na 22.00 `s avonds nog zoveel van die marokkaanse mannekes rondlopen? En Nederlandse ouders hoeven hun kids toch ook niet te slaan om ze een beetje fatsoen bij te brengen? Die kids hadden/hebben volgens mij de pech in 2 werelden op te groeien, wat in praktijk niet echt een ideale voorbereiding op deze samenleving blijkt....
Die mediahype dateerd vanaf 9-11, maar de schooluitval/criminaliteit was ver voor die tijd ook al aanwezig, dus die vinger naar de media is ook een beetje te gemakkelijk.
Origineel gepost door Tijn
Dis natuurlijk een beetje te gemakkelijk.....natuurlijk heeft de Nederlandse regering schuld, maar waar is de eigen verantwoordelijkheid van de ouders? waarom zie je na 22.00 `s avonds nog zoveel van die marokkaanse mannekes rondlopen? En Nederlandse ouders hoeven hun kids toch ook niet te slaan om ze een beetje fatsoen bij te brengen? Die kids hadden/hebben volgens mij de pech in 2 werelden op te groeien, wat in praktijk niet echt een ideale voorbereiding op deze samenleving blijkt....
Die mediahype dateerd vanaf 9-11, maar de schooluitval/criminaliteit was ver voor die tijd ook al aanwezig, dus die vinger naar de media is ook een beetje te gemakkelijk.
De mediahype dateert ver van voor 9-11...
Dat is zeker niet te gemakkelijk Marokkanen hebben andere opvoedvaardigheden en ik kan geen Nederlander met een Marokkaan vergelijken waarom niet de meeste Marokkanen worden in een wijk gedumpt waarna ze alles zelf moeten uit gaan vinden omdat de ouders weinig of geen kennis over Nederland hebben. Dit in vergelijking met een Nederlander die in een blanke wijk opgroeit (laten we het niet hebben over de Nl-ers die in zwarte wijken wonen want daar gaat het ook niet goed mee alleen hoor je er niet zoveel over) en waarvan de ouders de Nl taal beheersen en hun kind de juiste begeleiding kunnen geven bij het voortgangstraject van zijn ontplooiing en het zichzelf ontwikkelen. Ook is het zo dat een Nederlander minder snel wordt geconfronteerd met de media hoe crimineel Nederlanders nou wel niet zijn en dat zie je helaas heel veel.
Ik schuif de schuld zeker niet alleen af bij de Nl-regering maar laten we eerlijk zijn als Nl het anders had aangepakt waren de problemen minimaal gebleven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.