Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gatver! Mijn hotmail is weer Hotmail Live geworden toen ik me net had aangemeld!!

Fert0ta
02-10-2007, 11:39

Zijn er meerdere die dit hebben? :jammer:

Mourri
02-10-2007, 19:49
ja man dat had ik ook een paar dagen geleden:moe:

Fert0ta
02-10-2007, 22:10
grrr ik vind LIVE zo SLECHT!!!! :huil: Eerst had ik het ook tijdje geleden maar toen had iemand hier laten zien hoe je het terug kan zetten..dus dat was toen gelukt...en nu lukt dat dus niet meer :kwaad:

Fert0ta
02-10-2007, 22:13
live messegner is tha bobm live messenger is wel goed maar niet de MAILLLLLLL

Jabir_A
02-10-2007, 22:45

Is niet terug te zetten :haha:

Fert0ta
04-10-2007, 21:01
:huil: Ik kan het niet begrijpen dat ze hotmail hebben weggedaan hotmail is 10x beter die LIVE is zo onoverzichtelijk en chaotisch en traag!!

marocieboy
05-10-2007, 22:51
Zijn er meerdere die dit hebben? :jammer: Als je de taal veranderd naar engels en dan gaat naar "meer opties" en kiest voor "back to hotmail"..dan veranderd ie naar hotmail, daarna kun je de taal veranderden naar Nederlands. succes :) p.s: ik vind die live mail ook maar niks :jammer:

Fert0ta
06-10-2007, 00:12
Als je de taal veranderd naar engels en dan gaat naar "meer opties" en kiest voor "back to hotmail"..dan veranderd ie naar hotmail, daarna kun je de taal veranderden naar Nederlands. succes :) p.s: ik vind die live mail ook maar niks :jammer: Dat is hem nou juist, dat trukje werkt niet meer :jammer:

marocieboy
06-10-2007, 16:30
Dat is hem nou juist, dat trukje werkt niet meer :jammer: probeer dit eens: Stap 1 : Lightversie ( Weet niet of met gewone full versie ook werkt) Staat linksonderin als je gelijk mail opent 'overschakele na lightversie' Stap 2 : Opties,Je Hotmail aanpassen.... Selecteer een taal. English en Opslaan. Stap 3 : Manage your account View and edit your personal information Edit your registered information Stap 4 : Verander hier bij Home Location in Verenigde Staten en sla hem weer op. Stap 5 : Ga weer na options toe Stap 6 : You are using the classic version of Windows Live Hotmail. Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.) You can also Switch to MSN Hotmail. Je klikt op Swich to MSN Hotmail.. Stap 7 : Vul de vragenlijst in of sla deze over,en als je klaar bent heb je hotmail weer terug!!!! bron: http://www.dutchcowboys.nl/messenger/6908 succes p.s: laat even weten of het gelukt is :D

Fert0ta
06-10-2007, 16:49
Ik heb het geprobeerd, en er ik krijg alleen dit: You are using the classic version of Windows Live Hotmail. Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.) Helaas, bedankt voor de moeite :goedzo:

yasminne
06-10-2007, 17:20
Na een tijdje kan je er idd niet meer omheen!!! Vond t ook balen in t begin maar alles wendt, zie eigenlijk geen verschil meer!!!

marocieboy
06-10-2007, 21:28
Ik heb het geprobeerd, en er ik krijg alleen dit: You are using the classic version of Windows Live Hotmail. Have a fast connection and want more features? Try the full version to see message previews in your inbox. (It's free, too.) Helaas, bedankt voor de moeite :goedzo: probeer dan de taal te veranderen in alle andere landen. misschien dat er nog een land in de beta fase is dan kun je nog terug. succes

Fert0ta
07-10-2007, 00:52
probeer dan de taal te veranderen in alle andere landen. misschien dat er nog een land in de beta fase is dan kun je nog terug. succes 1 voor 1 afgaan wesh ma 3ndish lchgol :hihi: bedankt :D