Bekijk originele versie : Liegen over je opleiding... kan het gevolgen hebben voor je relatie?
BentDagilia
18-08-2002, 22:48
Iwa Mensen....
Ik las net een topic en daar hadden ze erover dat de meeste meiden liegen over hun opleiding... om zo slimmer en dus intiligenter te lijken bij de jongens...
meisjes die laag geschoold zijn kun je meestal herkennen aan de manier waarop ze praten en over dingen denken... En waarom trappen jongens er toch vaak in?
Dat is wat ik wil weten... waarom trappen Jongens telkens in dit soort verhalen... En geschoold en niet geschoold meisje is toch wel uit elkaar te halen of heb ik het mis?
Bent Dagilia :zwaai:
BentDagilia
18-08-2002, 22:51
Denk dat "kan het gevolgen hebben voor je relatie maar weg"
Bent Dagilia
SweetRose
18-08-2002, 22:56
kheb nog geen relatie gehad dus ik zou het niet weten
xxx
BentDagilia
18-08-2002, 23:04
zou jij niet verloven?
Bent Dagilia ;)
Missrapster
18-08-2002, 23:08
waarom zou ik liegen...als je liegt tegen anderen over je opleiding...dan lieg je ook tegen jezelf...en dat noem ik nou triest....kben zeker niet laag geschoold elhamdoellilah...niet dat het erg is ofzo...maar kben gewoon hard tegenover mezelf...ik moet het van mezelf goed halen...weet je
hahaha grappige topic!
Bent Dagilia, wat dacht je van de jongens die liegen over hun opleiding, die zijn er ook hoor! Ik weet dat veel meiden daar intrappen ook :D
BentDagilia
18-08-2002, 23:16
Maar ik kan het me niet voorstelle ik ben namelijk iemand die altijd door vraagt als het gaat om school...
Stel een jonge zegt ik studeer internationale Management nou sorry dan verhoor ik hem eerst en is hij geslaagd dan moet alles wel oke zijn toch?
Bent Dagilia
Liegen over je opleiding... kan het gevolgen hebben voor je relatie?
liegen heeft altijd gevolgen op je relatie, hoe moet je dan iemand vertrouwen?
intiligentie, wordt niet bepaalt door welke opleiding je hebt gevolgd
intiligentie, is een talent dat je op school leert benutten
maar waarom doen ze dat ? wat bereiken ze er mee?
saidaaatje
18-08-2002, 23:19
hmm ja ik test de boyss ook altijd.ik heb vwo gedaan en als ik dat dan zei zeiden ze van ja ik doe ook vwo en da zei ik welk profiel heb je dan en welke vak heb je in je vrije deel....dan stonden ze met hun mond vol tanden:D
en zoiezi wat ga je ligen over je opleiding is gewoon triest
BentDagilia
18-08-2002, 23:20
Kennelijk leert niet iedereen hoe hij/zij zijn intiligentie moet benutten... Dat is de groep waarover ik het heb...
Bent Dagilia ;)
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa Mensen....
Ik las net een topic en daar hadden ze erover dat de meeste meiden liegen over hun opleiding... om zo slimmer en dus intiligenter te lijken bij de jongens...
meisjes die laag geschoold zijn kun je meestal herkennen aan de manier waarop ze praten en over dingen denken... En waarom trappen jongens er toch vaak in?
Dat is wat ik wil weten... waarom trappen Jongens telkens in dit soort verhalen... En geschoold en niet geschoold meisje is toch wel uit elkaar te halen of heb ik het mis?
Bent Dagilia :zwaai:
Zij : He schat ik studeer rechten aan de UVA
Hij : Knap van je meid, ben echt trots op je.
Zij : En jij, studeer je ook?
Hij : Ja ik studeer bedrijfskundige informatica.
Zij : Woow wat een slimme rakker ben je ook.
Hij : Ja ik weet het.
Zij : Zullen we dan maar gaan trouwen......
AAAArrrrrrrggggghhhh en dan???? Als het echt een serieuse relatie is en ze gaan trouwen of weet ik veel wat ze tegenwoordig allemaal doen dan zal er toch echt een dag komen dat hij moet gaan werken. Dus hij moet dan al die tijd volhouden dat ie bij KPN de netwerkbeheerder is terwijl hij net om de hoek de straten geveegd heeft>>>???
KOEIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
BentDagilia
18-08-2002, 23:23
Ik doe havo en heb ooj met profielen te maken en doe dat ook vaak ;)
en dan gooi je er wat Management en Organisatie tussen en wat Duits 2 en je hebt een melange van waarheid die zijn leugen onthuld... ;)
Bent Dagilia
Heeey,
Khad net op Teaser gereageerd die precies hetzelfde zei:
"meiden liegen tegenwoordig ook heel makkelijk over hun opleiding omdat ze WETEN dat jongens een geschoolde dame willen." (of iets in die zin)
Dit vind ik echter klinkklare onzin!
Jongens kijken juist meer naar uiterlijk en uitstraling en niet zozeer naar de opleiding!
JE Zal NEVER maar dan ook NEVER als eerst van een jongen die je ontmoet de volgende zin horen:
Wat doe je voor opleiding?
Nee, de eerste zin uit hun mond is:
Je bent een mooi meisje, wist je dat?
En mocht er ooit de vraag vallen, over wat je in je leven doet...
En je antwoordt iets als: Geneeskunde/Rechten/Economie/Bouwkunde...
Dan staat hij vervolgens met n mond vol tanden... :D
Origineel gepost door Bent Dagilia
Maar ik kan het me niet voorstelle ik ben namelijk iemand die altijd door vraagt als het gaat om school...
Stel een jonge zegt ik studeer internationale Management nou sorry dan verhoor ik hem eerst en is hij geslaagd dan moet alles wel oke zijn toch?
Bent Dagilia
Ja jij wel, dat geeft wel aan wat jij belangrijk vindt...
Een ander gaat meer voor het uiterlijk en omdat ze toch een slimme jongen wil, houdt zij zichzelf snel voor de gek door het te geloven...wishfull thinking heet dat geloof ik?
O ja, wat voor opleiding doe jij bent zwiena (ga er effe vanuit dat dat jouw foto is..?)
BentDagilia
18-08-2002, 23:34
Dat is jennifer LOpez a slimpie... Kennis helpt ook een beetje he ... stel ik zei tegen je dat ik dat inderdaad ben ...... ;)
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.