Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : the babylon system (oftewel de hel)

Pagina's : [1] 2 3 4

DUTCHIEXL
21-10-2003, 09:36

Nederland het land waar alles zogenaamd goed gaat is het beste voorbeeld van hoe de hel in elkaar zit. De hel is geen hete vuurzee van de duivel. De duivel heeft ons gevangen in een web van bedrog haat en een leven dat niet door onszelf of god wordt geleidt. Maar door THE DEVIL himself. Hij vangt allah s kinderen dag bij dag door middel van scholen universiteiten internet en ga zo maar door. Dit land is al verloren sinds napoleon is langs geweest. Ik heb een keer een boek met hadiths gelezen. En wat me daarvan is bijgebleven. is een hadith van ene abdel nog wat en die luidde. Wanneer alcohol, homosexualiteit, drugs, vreemdgaan enz. enz. getolereerd worden is de wereld vergaan. Dus wat blijkt de wereld is al vergaan. Al vele jaren voor de meeste die hier online zijn waren geboren. Mensen gewoon eerlijk ik ben geen pessimist of zo, maar is dit wat we willen een wereld vol schijnheiligheid. Mensen worden gewoon tot waanzin gedreven. Weet je heoveel bloed er aan de nederlandse handen zitten. Je kan zeggen wat je wil maar geschiedenis is heel belangrijk. Their is no tomorro people because they have no past. En de geschiedenis van nederland is een hele vieze het bekendste woord is nog altijd apartheid. En het verbaast jullie zeker niets dat het en nederlands woord is. Veel van de problemen deze tijd zijn gevolgen van kolonisatie slavenhandel die het werk waren van Het rijke westen van tegenwoordig en zuid europa. Netals het oranje huis alle paleizen binnenhof in denhaag allemaal 1 voor 1 gebouwd over de ruggen van de negerslaven. Neem de gevolgen eens voor je neus. De Nederlandse antillen. Zoals de geschiedenis laat blijken zijn de antilianen kleinkinderen van slaven. De antilianen van deze tijd hebben daar als gevolg van dat ze geen cultuur hebben alleen haat criminaliteit en toeristen oordjes waar rijke kaasies heel het jaar door van de zon genieten van dezelfde zon die 150 jaar geleden op de negerslaven scheen, alleen dan onder andere omstandigheden. En nu lullen ze dat de antilliaanse bevolking niet te houden is. Wat wil je dan. Ik begrijp dat het voor die nederlander makkelijk is om te zeggen laat de geschiedenis gewoon varen joh. Maar is dat ook makkelijk voor die antilliaan wiens vader slaaf was. En nog steeds afhankelijk van nederland is. Ik betwijfel het ten zeerste. You think your in heaven but you living in Hell

beetjeverlegen
21-10-2003, 09:41
Hier zit wat in, moet ik toegeven

DUTCHIEXL
21-10-2003, 09:48
nish da riffie mijn opa heeft gestreden voor de zwarten en zoals je eerder zelf durfde te beweren wij berbers zijn afstammelingen van mauritanie en moren een moor is zwart wat de arabieren deden kan ik niet ontkennen en niet bekennen maar marokko is marokko niet. Noumidiaya het land van vrijheid bestaat nog steeds kom maar mee naar mijn dorpje in touzine

babyvanbelisma
21-10-2003, 09:55
Maar er zijn ook veel zwarte marokkanen. Die wonen helemaal in het zuiden. Toen ik voor het eerst zo iemand zag kon ik niet geloven dat het een marokkaan was, maar die mensen worden in marokko toch niet minder behandeld?

DUTCHIEXL
21-10-2003, 10:11

moor is zwart pak de geschiedenis maar bij de hand. nee weet je wat je doet druk bij een zoek programma moor in. En laat t nu maar varen en een slaaf van zo een sultan kwam uit sudan of zo

DUTCHIEXL
21-10-2003, 10:35
dus wat blijkt we hebben allebei gelijk moren zijn zwart en de andere berbers blank

Elberfeld
21-10-2003, 11:27
Even een vraagje: ik weet dat de slavernij in Suriname vóór 1870 al was afgeschaft. Je moet inmiddels wel de pensioengerechtigde leeftijd hebben willen je grootouders een slavernijverleden(tje) hebben. Overigens is in Nederland veel meer verdiend met het uitknijpen van IndonesiĆ«rs dan met de slavenhandel. (Niet dat dat nou echt een verbetering is, begrijp me niet verkeerd.) Daarnaast heeft het Binnenhof hier niets mee te maken. Deze is gebouwd door Floris V, die in 1296 overleed. Amerika was toen nog niet ontdekt, en de slavenhandel naar Amerika was daarom nog niet op z'n hoogtepunt. Maar wat ik wilde weten: wanneer werd in de Arabische landen de slavernij afgeschaft?

Elberfeld
21-10-2003, 12:24
Origineel gepost door KingMasinissA De slavernij mocht in islamitische zin niet bestaan ! Volgens de islamitische wetten is een moslim niet toegestaan om een slaaf te hebben. Werknemers wel. Slaven in de zin van uitbuiten is niet toegestaan in de koran. Een slaaf menswaardig behandelen voor zijn werkzaamheden en belonen, dan spreken we beter gezegd over een werknemer. De eerste imam in de islam was Bilal, dat was een vrijgekochte zwarte slaaf, die zijn vrijheid en waarde kreeg nadat de islam is neergedaald tot de mensheid. Koran ziet elk mens als gelijkwaardig. Elk levende wezen behoort aan ALLAH. Ik wil niet zeggen dat er geen slavenhandel is geweest in de islamitische of arabische wereld. Zeker wel, ook zij hebben zich schuldig gemaakt aan wandaden. Dit aansluitend aan de groeiende vraag van Europeze kooplieden en handelaren. Arabieren die slavenhandel bedreven, terwijl dit niet mocht van Allah? Ach, ach, wat een hypocriet stelletje... :D Maar even serieus: Het leger dat de laatste kruisvaarders wegjaagde, dat bestond tch uit Mammelukken, die weer kinderen waren van christelijke slaven? Uiteindelijk werden die zelfs zo machtig dat ze in Egypte de macht overnamen. Nog even iets anders: volgens de Christelijke leer is het ook verboden om mensen als slaaf te hebben. Het is alleen jammer dat de definitie van 'mens' nogal krom geformuleerd was... :(

DUTCHIEXL
21-10-2003, 12:57
wat ik heb gedaan zelf niet veel op de verkeerde plaats verkeerde tijd geboren.

DUTCHIEXL
21-10-2003, 13:03
daar heb je ook helemaal gelijk in lieffie

DUTCHIEXL
21-10-2003, 13:31
dat geloof ik ook wel maar erkennen doen ze ook niet.

Willemien
21-10-2003, 13:52
Origineel gepost door Amazoeloe Jij kan goed zeiken , weet je dat Dutchie ? De term "MOOR" is afkomstig van "MAUREBI" weer afkomstig van "MAGHREBI" weer afkomstig van "MAGHREB" weer afkomstig van "GHARB". GHARB = WESTEN. MAGHREB = LAND VAN DE ONDERGAANDE ZON of WAAR DE ZON ONDERGAAT. MAGHREBI = WESTERLING. De rest van de termen zijn Europese verbasteringen met Europese interpretaties. Andere term is "SARACEEN" afkomstig van "SHARAQIN" afkomstig van "SHARQ". Heb je al eens een Kaaskop horen verklaren waar de naam "EUROPA" vandaan komt ? Zeker niet omdat alles wat de Kaaskoppen hebben , zelfs hun eigennamen , zijn geimporteerd. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Wat zouden we toch zonder onze wandelende kaaskop encyclopedie moeten beginnen :D

DUTCHIEXL
23-10-2003, 13:16
Origineel gepost door DUTCHIEXL Nederland het land waar alles zogenaamd goed gaat is het beste voorbeeld van hoe de hel in elkaar zit. De hel is geen hete vuurzee van de duivel. De duivel heeft ons gevangen in een web van bedrog haat en een leven dat niet door onszelf of god wordt geleidt. Maar door THE DEVIL himself. Hij vangt allah s kinderen dag bij dag door middel van scholen universiteiten internet en ga zo maar door. Dit land is al verloren sinds napoleon is langs geweest. Ik heb een keer een boek met hadiths gelezen. En wat me daarvan is bijgebleven. is een hadith van ene abdel nog wat en die luidde. Wanneer alcohol, homosexualiteit, drugs, vreemdgaan enz. enz. getolereerd worden is de wereld vergaan. Dus wat blijkt de wereld is al vergaan. Al vele jaren voor de meeste die hier online zijn waren geboren. Mensen gewoon eerlijk ik ben geen pessimist of zo, maar is dit wat we willen een wereld vol schijnheiligheid. Mensen worden gewoon tot waanzin gedreven. Weet je heoveel bloed er aan de nederlandse handen zitten. Je kan zeggen wat je wil maar geschiedenis is heel belangrijk. Their is no tomorro people because they have no past. En de geschiedenis van nederland is een hele vieze het bekendste woord is nog altijd apartheid. En het verbaast jullie zeker niets dat het en nederlands woord is. Veel van de problemen deze tijd zijn gevolgen van kolonisatie slavenhandel die het werk waren van Het rijke westen van tegenwoordig en zuid europa. Netals het oranje huis alle paleizen binnenhof in denhaag allemaal 1 voor 1 gebouwd over de ruggen van de negerslaven. Neem de gevolgen eens voor je neus. De Nederlandse antillen. Zoals de geschiedenis laat blijken zijn de antilianen kleinkinderen van slaven. De antilianen van deze tijd hebben daar als gevolg van dat ze geen cultuur hebben alleen haat criminaliteit en toeristen oordjes waar rijke kaasies heel het jaar door van de zon genieten van dezelfde zon die 150 jaar geleden op de negerslaven scheen, alleen dan onder andere omstandigheden. En nu lullen ze dat de antilliaanse bevolking niet te houden is. Wat wil je dan. Ik begrijp dat het voor die nederlander makkelijk is om te zeggen laat de geschiedenis gewoon varen joh. Maar is dat ook makkelijk voor die antilliaan wiens vader slaaf was. En nog steeds afhankelijk van nederland is. Ik betwijfel het ten zeerste. You think your in heaven but you living in Hell ik lees mijn eigen tekst nog eens en bedenk dan dat de realiteit nog altijd pijnlijk hard is zo erg en ondoordringbare haat die in mensen heerst het is echt belangrijk als we de wereld nog willen redden dat we onze kinderen goed opvoeden zonder vooroordelen dus

Guy
23-10-2003, 13:52
Maar je zegt dat de wereld al vergaan is. Waarom dan toch goed opvoeden enzo. Beetje tegenstrijdig. En Nederland verloren sinds Napoleons tijd?? Waarom precies toen ,wat was het keerpunt?? De duivel vangt Allah's kinderen d.m.v scholen en universtiteiten en ga zo maar door. Nou, de voorbeelden die je geeft zijn educatie en educatie is toch juist goed en daarmee kun je kennis opdoen en met deze kennis kun je tot de conclusie komen over de juiste weg. Ik denk eerder dat d.m.v cafes en discos de duivel de jeugd verleidt.

Guy
23-10-2003, 13:56

En jij beweert dat de Nederlanders van nu zich verantwoordelijk moeten voelen voor de misdaden die hun voorouders hebben begaan, terwijl ze daar totaal geen invloed op hebben gehad. Nou, dat is hetzelfde als de Marokannen van nu aansprakelijk stellen voor wat een groep criminele Marokkanen doet. Dat wil jij denk ik niet. Dus dan moet je niet met twee maten meten.

Pagina's : [1] 2 3 4