Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Enquete: Hoog opgeleide Marokkanen

Pagina's : [1] 2

maniac
21-10-2003, 04:41

Salamaat allemaal, Om mijn reactie op het programma Netwerk van Nederland3, over Slechte Jongere Marokkanen, wil ik eerst wat feiten verzamlen. Ik vind zo frustrerend dat de media en dus ook de nederlanders alle Markkanen op een kamp scheren. Ik vraag jullie sisters en brothers om aan deze enquete naar waarheid mee te doen als het jullie blieft. Zeer bedankt alvast. PS: meerdere keuzen mogelijk!! Kamal elmar. Rotterdam.

rnaj
21-10-2003, 12:55
Wat moet je als Hollander invullen als je "werkt en nooit met politie in aanraking bent geweest maar wel opleiding hebt afgerond"

Asdaq
21-10-2003, 13:03
wat moet je stemmen als je bij de politie werkt maar je bent hoogopgeleid en je bent zowel in Marokko als in Nederland getogen terwijl de studie die gedaan hebt weer in een ander land is, waar je wel met justitie in aanraking bent geweest maar niet veroordeeld wegens een formfout? :hihi:

maniac
21-10-2003, 15:00
Origineel gepost door KingMasinissA Te zielig voor woorden wat je doet. Ga studeren dan je met onzin bezighouden. Bij voorbaat staat g of hun mening of vooroordeel vast. Het is net als een kuffar die nooit moslim wenst te worden. Allah ta3ala heeft zijn ogen en oren dicht gedaan. Wat je ook doet is tevergeefs. Ik ben al afgestudeerd jongen man. In Marokko is het universiteit (wiskunde) en hier is het Software Design geworden afgelopen zomer. Tevens heb ik al een fulltime baan. “Wat-ik-ook-doe-is-tevergeefs”-mentaliteit is juist de mentaliteit die ik hiermee wil bestrijden. Je weet toch dat Niet geschoten altijjjjjjjjjd mis is!!! Maar je leeft natuurlijk in een vrij land jongen man :o . salamaat.

jihad12
21-10-2003, 15:06

Origineel gepost door maniac Ik ben al afgestudeerd jongen man. In Marokko is het universiteit (wiskunde) en hier is het Software Design geworden afgelopen zomer. Tevens heb ik al een fulltime baan. “Wat-ik-ook-doe-is-tevergeefs”-mentaliteit is juist de mentaliteit die ik hiermee wil bestrijden. Je weet toch dat Niet geschoten altijjjjjjjjjd mis is!!! Maar je leeft natuurlijk in een vrij land jongen man :o . salamaat. hij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat ipv een enquete te houden: ga maar studeren en ontwikkel jezelf, en inderdaad dat is het beste wat je kunt doen je druk maken over wat nederlanders over je te vertellen hebben, who cares uiteindelijk zullen ze toch altijd de rotzooiende jongeren belichten ipv de 99.2% die het wel goed doet. :kwaad:

salimma19
21-10-2003, 23:43
Ik vind het op zich een goede initiatief, alleen bereik je er zo niks mee. Dit (internet) is niet te vertrouwen. Je weet niet of iedereen het naar waarheid invult. Dus dit moet op een andere manier. Het is verder wel ok vind ik. succes ermee

maniac
22-10-2003, 03:40
Origineel gepost door jihad12 hij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat ipv een enquete te houden: ga maar studeren en ontwikkel jezelf, en inderdaad dat is het beste wat je kunt doen je druk maken over wat nederlanders over je te vertellen hebben, who cares uiteindelijk zullen ze toch altijd de rotzooiende jongeren belichten ipv de 99.2% die het wel goed doet. :kwaad: Ik hoop dat ie dat bedoelt ... maar ik vind nog steeds niet echt te zielig voor woorden zoals hij dat uitdrukt :( Bij jezelf ontwikkelen hoort niet alleen "jezelf", Jihad: ik vind dat iedereen om je heen bij betrokken moet zijn en dat is dan de omgeving of de maatschappij waarvan je deelt uitmaakt. En wat mij opviel is dat er wordt gereageerd net als of ik helemaal niets te doen heb en alsof ik erg dom bezig ben. Ik ben inmiddels werkzaam als Software Ingenieur bij een groot softwarehuis. Ik ken mijn sterke en zwakke punten. Ik weet waar ik vandaan kom en weet waar ik heen wil. Je zult dus merken dat ik aan het advies om me zelf te gaan ontwikkelen, met alle respect jongen man, niet zoveel heb. Het kan jou misschien niets schelen wat de Nederlanders over jou verhalen, maar mij wel. Het is ook misschien het verschil van mening waarop iedereen recht op heeft tenminste. Juist die 99,2% die het goed doet, probeer ik juist te belichten. En ik hoopte dus op help van de leden van yasmina.nl. Origineel gepost door salimma19 Ik vind het op zich een goede initiatief, alleen bereik je er zo niks mee. Dit (internet) is niet te vertrouwen. Je weet niet of iedereen het naar waarheid invult. Dus dit moet op een andere manier. Het is verder wel ok vind ik. succes ermee Dank je zeer dame voor je steun. Ik hoop dat leden van yasmina deze enquête naar waarheid zullen invullen. Het zou erg veel tijd kosten, moeite vind ik echt geen probleem, als ik de data bij alle hogescholen en universiteiten van Nederland moet verzamelen. Zo moet het eigenlijk gebeuren om accuraat gegevens te verzamelen. Maar… om te beginnen weet ik niet of het kan (data publiek maken). Verder heb ik een fulltime baan die eraan zou lijden. Any way, ik hoop hiermee een idee te krijgen en eventuele aanleiding vinden om verder ‘onderzoek’ te doen. Ik dank iedereen trouwens voor de reacties en de stemmen. salamaat :zwaai:

Missynajat
23-10-2003, 14:11
De mensen die op marokko.nl actief zijn, vormen deze wel uberhaupt een representatief steekproef van de gehele populatie?

amina01
27-10-2003, 16:14
België zit er niet tussen :-)

madame19
30-10-2003, 20:30
Lucht en ruimtevaarttechniek aan de technische universiteit Delft. :)

Pagina's : [1] 2