Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitische gedicht voor geboortekaart

Rood79
15-01-2008, 22:16

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een mooi Islamitsch gedichtje voor op de geboortekaart voor onze ongeboren kind. Ik helaas zelf niks vinden op internet :rolleyes: ... Graag hoor ik van jullie liefs Samira. Meid, stukje Qur'aan reciteren, dat het maar gezegend mag zijn.

Saartjee
16-01-2008, 16:23
Bismillah Arahman Arahiem. Na een lange afwachting toch gekregen. Een prachtige dochtertje/zoontje schonk Allah (swt) in ons leven. Een kind zo volmaakt en zo klein wij zullen Allah (swt)eeuwig dankbaar zijn. WaSalaam Aleikom

devoted2islam
16-01-2008, 23:07
Een kind komt van Allah vandaan Van heel erg ver en zonder naam Het is een iemand maar spreekt geen woord het heeft nog nooit van kwaad gehoord Dan roepen de engelen je hoort bij hun Woon bij de mensen door dik en dun De wereld wordt een huis voor jou En insha Allah maakt Allah een moslim van jou Veel hebben jullie op mijn komst moeten wachten Na zoveel dagen en zoveel nachten Mag ik toch eindelijk tegen jullie roepen En mogen jullie eindelijk van mijn geboortekoekjes snoepen Ik roep zo hard als ik maar kan hier ben ik dan en maak er het beste van Allah heeft mij aan mijn ouders gegeven Met mij als kind in hun leven Het leven die ze nu op mij moeten baseren En geduld moeten hebben om mij dingen te leren Van de eerste stapjes tot het eerste woord Van het eerste gebed die insha Allah door Allah wordt verhoord. Moge Allah hun leiding geven Opdat ik mijn goed zal gedragen in het leven. Oemmie, Abie hier ben ik dan Nodig iedereen uit die naar me toe komen kan. Wees gastvrij en behandel ze goed Insha Allah komt Allah's beloning jullie tegemoet. Dit was het dan, heb het net even uit mijn mouw geschud. Dus mocht dit niet genoeg zijn, dan verzin ik nog wel een paar nieuwe.. Ik zag trouwens dat er hier en daar een paar van mij ook tussen staan. Dat doet mij deugd!

addoha
17-01-2008, 21:31
Islamitische geboortekaartjes. www.addoha.nl Snelle levering. Arabisch afdrukken mogelijk. Betaal niet meer dan nodig is. Alle prijzen zijn incl drukkosten en enveloppen. wa sallaam!

lente
23-06-2009, 22:21

mooie gedichten

Oem_Rana
24-06-2009, 13:07
ik had een ayaah (stukje van qoraan) op ons geboortekaartje laten drukken..Ik vond m maschAllah... Niets is mooier dan het Woord van Allah... als je benieuwd bent hoor ik het wel

PLOPPERDEPLOP
24-06-2009, 13:38
ik had een ayaah (stukje van qoraan) op ons geboortekaartje laten drukken..Ik vond m maschAllah... Niets is mooier dan het Woord van Allah... als je benieuwd bent hoor ik het wel Dat heb ik ook laten doen zo een ayah laten drukken en toevallig heet mijn dochter ook zo

ojone_jamila
24-06-2009, 21:10
Ik heb een geboortekaart met deze gedicht: na een lange afwachting toch gekregen een prachtig kind schonk allah swt in ons leven een kindje zo volmaakt en zo klein wij zullen allah swt eeuwig dankbaar zijn met dankbaarheid aan Allah swt delen wij u mede dat is geboren heden een kindje lief en klein waarmee wij in de wolken zijn aan dit kleine wonder van leven hebben wij de (naam) gegeven.

Oem_Rana
24-06-2009, 23:48
Dat heb ik ook laten doen zo een ayah laten drukken en toevallig heet mijn dochter ook zo ow subhanallah hoe oud is ze? en ik maar denken dat we orgineel zijn :D

PLOPPERDEPLOP
25-06-2009, 14:17
Ze word er 2 en binnenkort krijgt ze er een zusje of broertje bij ben dan ook aant uitkijken wat ik er nu op kan zetten om toch origineel te blijven he. Ik vind die gedichten die hier staan wel mooi maar zo een arabische teks erop vind ik nog steeds unieker.

Oem_Rana
26-06-2009, 17:51
Ze word er 2 en binnenkort krijgt ze er een zusje of broertje bij ben dan ook aant uitkijken wat ik er nu op kan zetten om toch origineel te blijven he. Ik vind die gedichten die hier staan wel mooi maar zo een arabische teks erop vind ik nog steeds unieker. hahaha wat leuk maschallah ja ik had het ook ik wou voor ik m op me kaartje had gezet niet op het internet zetten.. maar nu maakt het me niet meer zoveel uit ik heb m al op mijn kaartjes gebruikt :D

Pagina's : 1 [2]