Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Identiteitscrisis!!!!

Pagina's : [1] 2

adiltje
20-10-2003, 22:22

Leven in een crisis..... Het maakt niet uit hoe hard je je best doe!!! hier in Nederland blijf je de marokkaan....de crimineel......de buitenlander.......... En als je dan in Marokko ben, zien ze ja als de opschepper, de shower, de ongelovige...... Voel me nergens thuis..... Kortom ik zit in een identiteitscrisis.......tfoe echt mkoead...... ik ga me daarom nu richten op andere planeten....... Weten jullie wat het kost om naar de maan te vliegen........ :D

moiself
20-10-2003, 22:31
wouhahahhahaha duur in iedergeval Mijn id.t IS Moslima DE ISLAM dara voel ik me thuis ;)

ChOcOtOfFfF
20-10-2003, 22:34
als je wilt schop ik je wel er naartoe (gratizz) :D

adiltje
20-10-2003, 22:36
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF als je wilt schop ik je wel er naartoe (gratizz) :D echt gratizzz en voor niets........ wel pijnlijk......

Dounia81
20-10-2003, 22:49

met mij kan je een gratis tripje maken naar de wolken als je bij mij in de buurt bent hahahaha

adiltje
20-10-2003, 22:54
Origineel gepost door Dounia81 met mij kan je een gratis tripje maken naar de wolken als je bij mij in de buurt bent hahahaha echt waar.......dus bij jou in de buurt...... ik kom eraan..... :D

adiltje
20-10-2003, 22:59
Origineel gepost door HighClassLady Zou ik je ook een trap mogen verkopen? Dan kan ik tenminste ergens mijn Agressie kwijt! :o HCL. jij ook al een trap....... ik heb het zwaar te verduren met jullie..... is er echt geen andere oplossing....... kom maar dan met die trap..... :jammer: voel me toch al droevig....

adiltje
20-10-2003, 23:02
Origineel gepost door HighClassLady Ik ook, vandaar.:( Ik heb iemand nodig om het op af te reageren en jij bent de uitverkorene. Het leuke aan jongens slaan is dat ze (meestal) niet terug slaan. HCL. ja daar heb je gelijk in, vandaar dat al die vrouwen het op mij afreageren.... :(

Dounia81
20-10-2003, 23:02
Origineel gepost door adiltje echt waar.......dus bij jou in de buurt...... ik kom eraan..... :D kom naar dounia(de wereld) haha dan laat ik je de wolken zien :D

adiltje
20-10-2003, 23:06
Origineel gepost door HighClassLady Jij bent degene die het toelaat. :o HCL. ben niet iemand die slaat, ik wordt meestal geslagen :tranen: :zwaai:

adiltje
20-10-2003, 23:07
Origineel gepost door Dounia81 kom naar dounia(de wereld) haha dan laat ik je de wolken zien :D de mooie blauwe wolken......... take me and show me..... ;)

SweetRose
20-10-2003, 23:13
Je hebt groot gelijk! Hier vind ik het niet zooooo erg.. Maar in maghreb..ajowwww m'n botte..Ni normaal.. die denken dat wij hier geld scheiten..Echt waar..en als ze over jou bezig zijn..dan is het van...die chique uit belgica en blablabla..echt waar..moest k me bezighouden met die praatjes..kdenk da k gewoon ziek word daar...:( En m'n bloedeigen nichten..die altijd als ze bij ons zijn..naar de stah glippen en m'n ondergoed stelen (en dit is NIET gelogen!) Cassettes die gewoon verdwijnen in mijn kamer...Hmmm en dat net als ze op bezoek zijn geweest...:rolleyes: Lmohim...je hebt groot gelijk..behalve dat van naar de maan gaan..JOngen...doe ni moeilijk en blijf hier :D

Dounia81
20-10-2003, 23:13
Origineel gepost door adiltje de mooie blauwe wolken......... take me and show me..... ;) je wilt niets anders meer hahahaha

adiltje
20-10-2003, 23:15
Origineel gepost door HighClassLady Meskien. :hihi: HCL. :D ik ga slapen, anders krijg ik daadelijk weer klappen.. :zwaai:

adiltje
20-10-2003, 23:17

Origineel gepost door Dounia81 je wilt niets anders meer hahahaha no, niks anders...... ja een trap naar de maan zie ik niet echt zitten......... maar met jou de blauwe wolken bewonderen..... :D ik ga slapen... :zwaai:

Pagina's : [1] 2