Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Restaurant Familia

bent_020
01-10-2007, 06:22

ik ben zeer teleurgesteld in de bediening van restaurant familia in amsterdam west. Ten eerste duurt het jaren voordat je een menu kaart krijgt en moet je minimaal 1.5 uur wachten voordat je iets te eten krijgt wat je hebt besteld. Er werken teweinig mensen die niet weten hoe ze moeten bedienen want toen ik de tajine aangerijkt kreeg moest ik deze vanaf de andere kant van de tafel zelf aanpakken:jammer: Verder waren er dingen op de bon aangeslagen die we niet hadden geconsumeerd en alles was koud. Echt heel triest allemaal, ik hoef er nooit meer te komen :kwaad:

Tangerbabe4live
01-10-2007, 06:50
ik heb daar ook gegeten, maar ik kreeg mijn eten gewoon op tijd en het was warm, alleen niet alles was te vreten daar,en ze legden alles voor me neus neer, vond het wel jammer dat ze die visbesilla niet meer hadden

Rihaampje
05-01-2008, 13:37
ik ben zeer teleurgesteld in de bediening van restaurant familia in amsterdam west. Ten eerste duurt het jaren voordat je een menu kaart krijgt en moet je minimaal 1.5 uur wachten voordat je iets te eten krijgt wat je hebt besteld. Er werken teweinig mensen die niet weten hoe ze moeten bedienen want toen ik de tajine aangerijkt kreeg moest ik deze vanaf de andere kant van de tafel zelf aanpakken:jammer: Verder waren er dingen op de bon aangeslagen die we niet hadden geconsumeerd en alles was koud. Echt heel triest allemaal, ik hoef er nooit meer te komen :kwaad: Ik heb het heel erg anders ervaren. Het mag dan wel geen superchic restaurant zijn maar het is een familierestaurant en geen 5sterren iets. Als er er reserveert weet je dat. We zijn met de hele familie gaan eten en zelfs voor de moeilijke eters als mijn grootouders was het een succes!! Het eten is vers, schoon en home made. De bediening is gewoon. Ze doen het zo snel mogelijk en vooral omdat we er met een grote groep waren varierend van 16 tot 72 waren ze heel erg betrokken. Ze wilde dat het ons aan niets ontbrak. Ze zijn super lief en je kan ook plaatsnemen in de speciale famillie ruimte speciaal voor groepen als waar ik mee was. Er heerst ook een hele knusse, familliare sfeer wat het nog leuker maakte. De prijs-kwaliteitverhouding was goed. En trouwens, verwijzend naar de quote, als je echte tafeletiquette wenst te hebben moet je naar het hilton gaan en niet naar famillia, maar dan betaal je ook wel het 3dubbele. De naam zegt het al FAMILLIA, een echte familierestaurant waar je lekker jezelf kunt zijn. Een aanrader! Bedankt namens de familie Chaara, het was top!

Mizz_Ouarzazate
05-01-2008, 13:47
Ik heb er ook gegeten, vond de service wel goed en het eten was lekker! Maar ja, ieder zijn/haar ervaring he!

bent_020
06-01-2008, 01:37

Ik heb het heel erg anders ervaren. Het mag dan wel geen superchic restaurant zijn maar het is een familierestaurant en geen 5sterren iets. Als er er reserveert weet je dat. We zijn met de hele familie gaan eten en zelfs voor de moeilijke eters als mijn grootouders was het een succes!! Het eten is vers, schoon en home made. De bediening is gewoon. Ze doen het zo snel mogelijk en vooral omdat we er met een grote groep waren varierend van 16 tot 72 waren ze heel erg betrokken. Ze wilde dat het ons aan niets ontbrak. Ze zijn super lief en je kan ook plaatsnemen in de speciale famillie ruimte speciaal voor groepen als waar ik mee was. Er heerst ook een hele knusse, familliare sfeer wat het nog leuker maakte. De prijs-kwaliteitverhouding was goed. En trouwens, verwijzend naar de quote, als je echte tafeletiquette wenst te hebben moet je naar het hilton gaan en niet naar famillia, maar dan betaal je ook wel het 3dubbele. De naam zegt het al FAMILLIA, een echte familierestaurant waar je lekker jezelf kunt zijn. Een aanrader! Bedankt namens de familie Chaara, het was top! Ja inderdaad ieder zn mening maar zon reclame maken, ahum je bent zeker familie van hun of je werkt zelf in de bediening zou ik gelijk denken..mohim mij nooooooooooooooit meer gezien daar... en velen zijn het met mij eens gezien de tafels naast ons die ook heel zuur keken toen de ober ons allemaal was vergeten !!!!!!!!!!!!!! :confused: