Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stukje uit mijn dagboek.LEZEN!!!!!!!!!!

LZN
20-10-2003, 22:09

Hallo allemaal Ik heb hier een brief die heb ik geschreven voor mijn ex,toen het over was,wat vinden jullie ervan????????????????????? In een wereld vol ellende,leugens en bedrog heb ik me proberen aan te passen in dit harde en onvoorspelbare leven. Door ontwetendheid kan men vele vergissingen maken, daarom heb ik eerst kennis opgedaan, voordat ik de werld kon beoordelen. Ik dacht er achter te zijn gekomen dat de wereld toch niet zo wreed kon zijn. Om het te bewijzen heb ik de poorten van mijn hart geopend en mijn liefde gedeeld met degene van wie ik overtuigd was dat het geen verspilde tijd was. Ik heb mijn leven lang niet te veel geeist,dus vertel me of het teveel is als ik liefde vraag? Het gevoel dat ik leef ,dat opende de wereld voor mij. Als mijn tranen en verdriet je terug konden brengen dan zou ik kunnen vergeten wat mijn hart heeft opgeslagen. Ik probeer mee te gaan, begrip te tonen en meng me onder de mensen terwijl ik alleen ben. Ik wou dat je me kon uitleggen wat er aan de hand is,wat mijn geloofwaardigheid in jou heeft doen verzwakken. Misschien heb ik het mis, maar mijn gevoel zegt dat de wereld inderdaad vol ellende,leugens en bedrog is. Toch hoop ik dat mijn gevoel het mis heeft en dat ik me spoedig in jou armen mag nestelen, en voor even alle ellende vergeten en alsnog een glimp van jou liefde mag opvangen. Dit is inmiddels al 1.5 jaar geleden,maar was net mijn dagboek aan het lezen en las dit stukje. Het is wel lang geleden maar als ik het lees,dan lijkt het op de dag van gisteren, Liefdesverdriet is echt niet fijn,en het heeft erg veel tijd nodig om te verwerken. Meiden laat de jongens jullie hartjes niet breken,want dat is iets om nooit te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsjes majida.

sanna_nador
20-10-2003, 22:25
kortom wauw , ik heb ook zo een soortgelijks brief geschreven . Het is fijn om je gevoelens op papier te zetten!!!!

bella_chiquita
27-10-2003, 15:44
Het is inderdaad goed en fijn om jouw gevoelens op papier te zetten. Zo schrijf je dingen van je af en voelt je gauw opgelucht. Lieve meid, het is naar dat jou zoiets is overkomen! Onderaan vertel je ons dat we onze hartjes niet moeten laten breken door de jongens. Daar kun je moeilijk achterkomen als je een relatie met een jongen aangaat. Je gaat met heel je gevoel een relatie aan en ja, als een jongen jouw hartje wilt breken dan kom je daar meestal te laar achter. Dan is het al gebeurd en dan kun je je alleen maar afvragen hoe stom je had kunnen zijn om dat niet eerder in te kunnen zien. Dus bij deze je kunt het moeilijk voorkomen meid! Groetjes

Lady_moi
27-10-2003, 15:59
ja mooi..was zekers nie sow leuk eh..

LadyLo
27-10-2003, 16:09

het is dus nooit meer goed gekomen? waarom was het uit dan??? :huil: :huil: :huil: echt triest joh! liefdesverdriet is inderdaad echt erg, heb t zelf ook meegmaakt, je vergeet het inderdaad NOOIT! kijk maar naar mn ondertekening!

Lady_moi
27-10-2003, 16:29
LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!