Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meiden /vrouwen op trouwerijen

Pagina's : [1] 2

LZN
20-10-2003, 21:51

waarom houden jullie altijd n concurentie wedstrijd op bruiloften kunnen jullie mensen die het minder goed hebben niet met rust laten waarom weer altijd op de gang of in marokko vaak op sta7 zeggen zag je die wat die aan had en dit en dat waarom nou altijd zo ps ik verveel me ja :rolleyes:.

moiself
20-10-2003, 21:55
JAAH da vin ik nouww...ook maar je mag er wel goed uit zien houw alleen ge smoelleke dicht over andere :D

Angeltje
20-10-2003, 22:04
Tja, bruiloften van tegenwoordig zijn ook niets meer dan modeshow's lopen. Iedereen wil maar pronken met die mooie nieuwe jurken, en al dat goud!! Geef mij maar een simpele gala jurk.

moiself
20-10-2003, 22:08
Origineel gepost door Angeltje Tja, bruiloften van tegenwoordig zijn ook niets meer dan modeshow's lopen. Iedereen wil maar pronken met die mooie nieuwe jurken, en al dat goud!! Geef mij maar een simpele gala jurk. geef mij maar zilver :D

OujDa_LaDy
20-10-2003, 22:12

Geef mij maar alleen eten..:stout:

Angeltje
20-10-2003, 22:18
Origineel gepost door moiself geef mij maar zilver :D Jaah is ook veel mooier :Iluvu: Origineel gepost door OujDa_LaDy Geef mij maar alleen eten..:stout: Ooh ja! Natuurlijk 't eten ook :D

iki_mocro
20-10-2003, 22:39
ik vind het wel cool zo'n concurrentiestrijd!

mziewna
30-10-2003, 15:49
ACH HOU OP, MOETEN JULLIE JONGENS NODIG ZEGGEN!! JULLIE HOUDEN OOK ECHT EEN MODELLENWEDSTRIJD DAAR JEETJE DUS NU PRAAT JE ECHT ONZIN!!!!!

cheima
30-10-2003, 18:34
Duhhh :bril: Je moet er op een bruiloft op en top uit zien! 3aweed standaard..Maar goed ieder voor zich.. Ciao

sweet_maroccia
30-10-2003, 18:38
Origineel gepost door Angeltje Jaah is ook veel mooier :Iluvu: Ooh ja! Natuurlijk 't eten ook :D haha geef mij maar een leuke band zwaaaaaaar shaken :boogie: zied derdek hawed derdek

miss_saliha
30-10-2003, 18:53
Marokanen...he!! die willen altijd beter zijn dan de andere terwijl ze toch alleen maar het zelfde zijn....vreeemde gasten zijn we... :D

Fitfwyuh
30-10-2003, 19:33
Sorry, maar het boeit mij echt niet wat ik aan heb en hoeveel goud ik draag. En wat mij helemaaaaaaaaaaaalllll niet boeit, wat andere dragen!!!!!

Life_sucks
30-10-2003, 20:25
hahaha ik ga altijd in een simpele rok en truitje. het interesseert mij niet wat andere denken en zeggen. maar ja je ziet ze wel altijd vreemd kijken.............................

AsMaE_Kenitria
30-10-2003, 22:12
Mij boeit t ook echt niet wat anderen van me denken, pas sinds een tijdje draag ik marokkaanse jurken naar bruiloften, en niet omdat ik bang ben dat ze gaan roddelen maar gewoon OMDAT IK ZE MOOI VIND!!!:D:D Enne goud hou ik helemaal niet van:jammer: en als andere dat dragen moeten ze t zelf weten:), ieder zijn eigen toch;) Ennuh ik ga naar marokkaanse bruiloften om te dansen:stout:, als de band niks is, vind ik de bruiloft ook niks:jammer:

EL_MoRo
30-10-2003, 22:28

Origineel gepost door TONYMONTANA waarom houden jullie altijd n concurentie wedstrijd op bruiloften kunnen jullie mensen die het minder goed hebben niet met rust laten waarom weer altijd op de gang of in marokko vaak op sta7 zeggen zag je die wat die aan had en dit en dat waarom nou altijd zo ps ik verveel me ja :rolleyes: Whuahuahuahauahaauahua jij hebt echt vet gelijk:lol:....dat is ook de reden dat ik nooit naar marokkaanse bruiloften...echt vreselijk gewoon!

Pagina's : [1] 2