Bekijk originele versie : Opleiding rijinstrukteur
l@tif@tje
30-09-2007, 22:36
hoe is deze verlopen is t moeilijk of wel te doen, waar heb je die gevolgt vertel er alles erover
l@tif@tje
01-10-2007, 14:30
Ben jij al begonnen met deze opleiding dan? ik zelf ben van plan op ook de opleiding te gaan volgen bij ayat.
kost ongeveer 5000 euro...en duurt heel lang voordat je het terug verdient...ombouw van auto en alle andere benodigdheden zoals naambord spiegels en inschrijving cbr een kleine 1300 euro...en dan de auto naar keuze...verschilt in prijs...
opleiding op zich is niet moelijk...deel 1c... de rijproef is wel wat pittig...goed voor oefenen...en de rest is te doen...
Ik ben begonnen, ik heb begrepen dat na de ramadan een nieuwe groep start.
Bij ayat betaal je 3500 euro, incl. EHBO en slipcursus. en 10 rijlessen voor 1c.
Zelf vind ik 1c wel te doen.
hij is idd te doen...maar niet net als andere..als je vergelijkt is ie pittig...
l@tif@tje
04-10-2007, 15:44
Ik ben begonnen, ik heb begrepen dat na de ramadan een nieuwe groep start.
Bij ayat betaal je 3500 euro, incl. EHBO en slipcursus. en 10 rijlessen voor 1c.
Zelf vind ik 1c wel te doen.
ja klopt daar hoor ik ook bij,maar het is allemaal wel te doen dus
HoneyBee
04-10-2007, 16:55
Ik ben bijna klaar met de opleiding. Het is een pittige opleiding maar zeker wel te doen. Ik moet volgende maand het laatste examen doen en dan mijn deel 2 en ergens in december klaar incha'allah.
Ik doe de opleiding in Rotterdam bij Knetemann.
HoneyBee
04-10-2007, 16:57
Ik ben er momenteel mee bezig. Zo moeilijk vind ik het niet.
De opleiding bestaat uit 2 delen.
bij deel 1 krijg je verkeerswet en veiligheid (1a), onderwijskunde (leren les geven) 1b en verkeersinzicht ook zelf rijden (1c).
Deel 2 krijg je praktijk en theorie les geven, iedereen vind dat heel makelijk.
Zelf volg ik de opleiding in amsterdam, bij Ayat Verkeersschool. Laat me maar weten als je meer info wil.
Welke examens heb jij al gehad. Ik heb onderwijskunde, rijproef en verkeersinzicht al gehad. Ook EHBO en de slip heb ik al gedaan. Volgende maand incha'allah RVV en als ik die gehaald heb door naar deel 2. Die is wel makkelijk.
l@tif@tje
04-10-2007, 16:59
Ik ben bijna klaar met de opleiding. Het is een pittige opleiding maar zeker wel te doen. Ik moet volgende maand het laatste examen doen en dan mijn deel 2 en ergens in december klaar incha'allah.
Ik doe de opleiding in Rotterdam bij Knetemann.
ok, hoellang doe je over allen in totaal dan. en werk je hiernaast of doe je alleen deze opleiding.heb je alles in een keer gehaald.
HoneyBee
04-10-2007, 17:01
ok, hoellang doe je over allen in totaal dan. en werk je hiernaast of doe je alleen deze opleiding.heb je alles in een keer gehaald.
Ik werk wel nog gewoon. Ik doe de avondopleiding. Alle examens die ik tot nu toe heb gedaan heb ik in 1 keer gehaald. Rijproef is het moeilijkst en daar moet je echt goed op oefenen. Je rijd af met een examinator en je geeft hem als het ware een demonstratie van het rijden zoals je die je leerling ook aan leert.
HHS_directeur
04-10-2007, 18:22
Informeer maar in utrecht. Duurt 1 jaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.