Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Man heeft liever zoons"

Pagina's : [1] 2

jihad12
20-10-2003, 16:32

Dacht u dat alleen in China dochters als minderwaardig worden beschouwd? Was dat maar waar. Recent onderzoek in Amerika heeft namelijk uitgewezen dat ook in onze westerse maatschappij mannen liever jongetjes krijgen dan meisjes. Het onderzoek werd geleid door Dr. Enrico Moretti van de universiteit van Californië en Dr. Gordon Dahl die verbonden is aan de Rochester Universiteit in New York. Zij bestudeerden miljoenen Amerikaanse gezinnen en ontdekten dat mannen die alleen dochters krijgen eerder gaan scheiden om met een ander opnieuw te beginnen dan mannen die ook zoons hebben verwekt. huh,....... mafkezen

jihad12
20-10-2003, 16:43
Origineel gepost door Pistaa Ach, bekijk het optimistisch....je hebt ook mafkezen die hun eigen dochter vermoorden voor de eer.... Terug te vinden in moslimkringen......huh...mafkezen. :rolleyes: Waarom o waarom betrek je de islam erbij, in de islam is het doden van dochters een grote zonde

Willemien
20-10-2003, 16:49
Origineel gepost door jihad12 Dacht u dat alleen in China dochters als minderwaardig worden beschouwd? Was dat maar waar. Recent onderzoek in Amerika heeft namelijk uitgewezen dat ook in onze westerse maatschappij mannen liever jongetjes krijgen dan meisjes. Het onderzoek werd geleid door Dr. Enrico Moretti van de universiteit van Californië en Dr. Gordon Dahl die verbonden is aan de Rochester Universiteit in New York. Zij bestudeerden miljoenen Amerikaanse gezinnen en ontdekten dat mannen die alleen dochters krijgen eerder gaan scheiden om met een ander opnieuw te beginnen dan mannen die ook zoons hebben verwekt. huh,....... mafkezen Dan ben ik wel benieuwd of vrouwen misschien liever dochters hebben, en om die reden ook vaker gaan scheiden :D

jihad12
20-10-2003, 16:55
Origineel gepost door Pistaa Waar haal je het dat ik de islaam erbij betrek....ik spreek over moslims.....niet over de islaam. Je hebt de religie en de gelovigen..effe een onderscheid maken ja. :D Waarom betrek jij dan moslims erbij. Een moslim is geen moslim op het moment dat hij een zonde pleegt, maar berouw daarna kan worden geaccepteerd (ik kan even niet de juiste hadith vinden waarin de profeet vzmh dit zij) dus pre-islamitische gebruiken waar sommigen zich aan vasthouden zijn dus geen excuus moslims erbij te betrekken.

jihad12
20-10-2003, 17:31

Origineel gepost door Mikkel Jihad..... Klinkt wel stoer. Daar zouden ze een autotype van maken, bijvoorbeeld Lambourghini Jihad V12. En dan het liefst zwart, 600+ pk motor, dikke 22 inch 315 bandjes eronder... De tegenhanger zou dan bijvoorbeeld een Chevrolet Crusader of een Porsche Crusader zijn. Whopaa, alweer een ideeetje van den Mikkel! :goedzo:

jihad12
20-10-2003, 17:45
Uiteraard kan een moslim verantwoordelijk gehouden worden voor misdaden , ik wil alleen aangeven dat de islam niet beoordeeld mag worden op mensen die zich moslim noemen. Ik heb dit voorbeeld al eens gegeven, maar wil het hier nogmaals herhalen als jouw dikke schedel dat niet opgenomen heeft (natuurlijk niet als dit nu pas leest). Als een dronkaard een ongeluk veroorzaakt is dit dan de schuld van de auto of van de dronkaard. ZO ook met de Islam, een geloof kun je niet beoordelen op mensen die zich moslim noemen en dan allerlei misdaden plegen. Zij hebben hiermee de wetten van Allah (swt 0 al ruim overschreden okeee. En stop je kop nu maar weer in de grond.. :zwaai:

Willemien
20-10-2003, 18:13
Origineel gepost door Pistaa Bedoel je dat zodra ze een zonde plegen ze plots geen moslims meer zijn...reuze gemakkelijk niet. Zo kan nooit 1 moslim ooit verantwoordelijk gesteld worden voor welke misdaad dan maar ook. Bij ons noemt men dit boerenbedrog..maar hou het wel in het oog dat je in het vervolg geen nederlanders noch christenen noch ongelovigen aanspreekt voor wat dan ook...want op die moment waren ze geen van allen. Hou jij struisvogels thuis? :D Wat zeg jij dan als een belg - die ook wel eens in de kerk komt - iemand doodschiet of zo. Zeg jij dan: dat heeft een Christen gedaan ???? Rare jongens die Belgen :rolleyes: :D

babyvanbelisma
20-10-2003, 19:07
Dit vind ik nou zo zonde he: Een doodnormale discussie over een bepaald onderwerp en hoppakee: iemand haalt er weer islam/ moslims bij. Waarom? DAAR GING HET HELEMAAL NIET OVER!!!!!!! Kunnen we voor 1 keer misschien bij het onderwerp blijven en niet afdwalen alleen om te provoceren? Want daar was de opmerking in kwestie voor bedoeld nietwaar pistaa?

la_haine
21-10-2003, 09:31
Origineel gepost door jihad12 Dacht u dat alleen in China dochters als minderwaardig worden beschouwd? Was dat maar waar. Recent onderzoek in Amerika heeft namelijk uitgewezen dat ook in onze westerse maatschappij mannen liever jongetjes krijgen dan meisjes. Het onderzoek werd geleid door Dr. Enrico Moretti van de universiteit van Californië en Dr. Gordon Dahl die verbonden is aan de Rochester Universiteit in New York. Zij bestudeerden miljoenen Amerikaanse gezinnen en ontdekten dat mannen die alleen dochters krijgen eerder gaan scheiden om met een ander opnieuw te beginnen dan mannen die ook zoons hebben verwekt. huh,....... mafkezen Mijn mening luidt alsvolgd: Een echte man maakt niks uit of hij een dochter of zoon krijgt. De meeste (mannen) die een zoon willen en geen dochter is omdat ze het niet aan kunnen om hun dochter goed op te voeden en bang zijn dat ze niet zal zijn zoals hun wensen. (GROTE FOUT) Het is juist een grote ajar als je dochters hebt en hun geod opvoedt. een dochter zal niks verkeerds doen als je haar maar goed opvoedt en vaak en veel met haar praat en haar goed begrijpt. Een echte nam is blij met wat hij krijgt. Een man dan geen dochter wil is een zwakke man, za3ma bang voor zijn eer dat als hij een dochter krijgt zij niet (netjee) zal zijn. Voed haar geod op en je zult ALLAH dankbaar zijn dat ej een dochter hebt gekregen.

yousssef
21-10-2003, 11:21
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Het probleem is dat ze in China de daad ook bij het woord voegen en hun pasgeboren meisje liever bij het grofvuil zetten. Het resultaat is dat de verhouding vrouwen mannen in China nu: 88/100 is!!! 88/100 Zijn die gasten ziek ofzo? die andere 12% zijn allemaal priesters of dominanten :D

Dylaker
22-10-2003, 16:20
Hirshi Ali met haar boek De zoontjesfabriek is the best!

Nabiha
22-10-2003, 19:40
Origineel gepost door Dylaker Hirshi Ali met haar boek De zoontjesfabriek is the best! Seleem, Is de boek (De Zoontjesfabriek) ook bij de boekenhandel verkrijgbaar? Heb er namelijk nooit over gehoord. waar gaat die over als ik vragen mag?

MELILLENSE
22-10-2003, 21:48
Origineel gepost door Pistaa O...er mag niet over moslims gesproken worden..had dat eerder gezegd meid. Vertel me eens, over wat mag ik dan praten uitgezonderd domme belgen, racistische nederlanders...vuile zionisten of smerige kufars? :zwaai: Wat dacht je van marginale, ongelovige Vlamingen wier monden harder stinken dan hun excrementen waarin ze zo graag roeren. Je kunt beter zwijgen of minstens je mond eens grondig spoelen...er zijn tegenwoordig zeer doeltreffende WC-reinigers in de handel verkrijgbaar. MELILLENSE :belgie:

Norah
22-10-2003, 22:13
Wajooow, het is echt moeilijk om bij de les te blijven he? Wat denk je van het onderwerp 'Man heeft liever zoons', daar gaat het om hier. Ik denk net zoals vrouwen over het algemeen (niet allemaal dus, maar het grootste gedeelte) liever een dochter heeft zo dat ook bij mannen is. Is dat erg? Neen zolang het maar bij het liever hebben blijft. Maar als inderdaad uit cijfers blijkt dat mannen sneller scheiden wanneer ze alleen maar dochters hebben zou ik me toch wel af willen vragen wat voor mensen dat zijn....? Maar goed hoe vaak worden er wel niet van die nutteloze onderzoeken gehouden dat je echt denkt had je die tijd en energie niet in iets beters kunnen steken...

MELILLENSE
22-10-2003, 23:01

Origineel gepost door Norah Wajooow, het is echt moeilijk om bij de les te blijven he? Wat denk je van het onderwerp 'Man heeft liever zoons', daar gaat het om hier. Ik denk net zoals vrouwen over het algemeen (niet allemaal dus, maar het grootste gedeelte) liever een dochter heeft zo dat ook bij mannen is. Is dat erg? Neen zolang het maar bij het liever hebben blijft. Maar als inderdaad uit cijfers blijkt dat mannen sneller scheiden wanneer ze alleen maar dochters hebben zou ik me toch wel af willen vragen wat voor mensen dat zijn....? Maar goed hoe vaak worden er wel niet van die nutteloze onderzoeken gehouden dat je echt denkt had je die tijd en energie niet in iets beters kunnen steken... Als mannen enkel om deze reden zouden scheiden van hun vrouwen, wat natuurlijk je reinste onzin is, dan kun je alleen maar concluderen dat, a. de man in kwestie niet al te begaafd is (wat op zich geen schaamte is, immers Allah(swt) geeft iedereen wat hem toekomt), anders had ie wel begrepen dat enkel de man de chromosomen draagt die zorgen voor mannelijke nakomelingen. b. de man in kwestie geen moslim kan zijn, omdat hij hiermee aanduidt dat ie de wil van Allah(swt) niet accepteert. Het scheiden zal dus veleer afhangen van een aantal, allicht veel belangrijkere, factoren dan louter en alleen te stellen dat de reden het vrouwelijke nageslacht zou zijn. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2