Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen, ik ben ze ZAT!!!!!!!!
Fitfwyuh
20-10-2003, 16:00
(Ik ben een vriendin van Fitfwyuh)
Sorry, maar ik begin echt een hekel aan ze te krijgen. Tuurlijk, niet alle marokkanen zijn hetzelfde, maar die ik tegen kom wel. Wat een sukkels, wat denken ze wel. Zij hebben gewoon echt geen respect voor marokkaanse meiden. De een wil gelijk met je naar huis, de ander belt je continu op, terwijl ik mijn nr niet heb gegeven. Als ik zeg dat ik GEEN VRIEND WIL, luisteren ze niet. Ze blijven plakken.
Wie weet waar dit aan ligt? Want ik lach niet met ze, ik negeer ze, maar zij komen.
Een hoofddoek dragen ...zou dat helpen denk je ?
:)
CarlosTheJackal
20-10-2003, 16:06
Origineel gepost door Fitfwyuh
Sorry, maar ik begin echt een hekel aan ze te krijgen. Tuurlijk, niet alle marokkanen zijn hetzelfde, maar die ik tegen kom wel. Wat een sukkels, wat denken ze wel. Zij hebben gewoon echt geen respect voor marokkaanse meiden. De een wil gelijk met je naar huis, de ander belt je continu op, terwijl ik mijn nr niet heb gegeven. Als ik zeg dat ik GEEN VRIEND WIL, luisteren ze niet. Ze blijven plakken.
Wie weet waar dit aan ligt? Want ik lach niet met ze, ik negeer ze, maar zij komen.
Mag ik je telefoonnummer?? ;) :cool:
Maroc_oogjes
20-10-2003, 16:06
Origineel gepost door Mr_Amir
Een hoofddoek dragen ...zou dat helpen denk je ?
:)
Ik Denk Het Niet .. Mn Getrouwde Zus Met 2 Kids Wordt Dagelijks 'Lastig Gevallen' ... :jammer:
Fitfwyuh
20-10-2003, 16:08
ahyaa BOZO ..wie heeft het hier over hoofdoekjes ..ook meiden met hoofddoekjes worden lastig gevallen ..door marok.jongens...marokgozers denken dat alle meiden die op straat lopen aan het ******en zijn en dat je ze kan oppikken op straat/school/werk whatever ..
Fitfwyuh
20-10-2003, 16:15
HIGH CLASS LADY ; hahaahha ten eerste High class ?? daar krijg je zeker antwoord op ? ik wil je alleen even duidelijk maken dat de klasse die jij door zo'n antwoord laat zien , eigenlijk een beetje Low Classs is ..MaskINa MSi Tal3ab
CarlosTheJackal
20-10-2003, 16:16
ahyaa BOZO ..wie heeft het hier over hoofdoekjes ..ook meiden met hoofddoekjes worden lastig gevallen ..door marok.jongens...marokgozers denken dat alle meiden die op straat lopen aan het ******en zijn en dat je ze kan oppikken op straat/school/werk whatever ..
Grappig,als niemand meer aandacht aan je schenkt,dan ga je janken als een hyena.
Dan ga je afvragen:waarom lonkt er niemand naar ,waarom word ik niet versierd,mijn vriendin krijgt wel aandacht en ikke niet.
BBBBooohhhoooeeee ben ik te lelijk of zo?
Of is mijn **** te plat??
Dus ga jezelf voor de gek houden :cool:
Bozo?? ..chillll:rolleyes:
Ik stelde maar wat voor...met een hoofddoek win je in ieder geval meer respect dan zonder....
En ik weet best dat ze tegenwoordig nie sporen ...maar wat doe je eraan :maf:
Fitfwyuh
20-10-2003, 16:22
(vriendin van Fitfwyuh)
Emen100, daar ben ik blij mee.
Carlos The JACKASS, jij bent precies de type jongen die ik bedoel. Je kan er gewoon niet tegen, dat er meiden zijn die geen behoefte daaraan hebben. Eén jongen is voor mij genoeg. De rest boeit mij niet, interesseert mij niet, ze bestaan niet voor mij!!!!
Ik ga mij niet verlagen tot jou niveau, om te vertellen hoe ik ben......
Feminine
20-10-2003, 16:26
Oh gut toch.
Miskina, ze krijgt teveel aandacht!!!
RealCasawia
20-10-2003, 16:27
Origineel gepost door Mr_Amir
Bozo?? ..chillll:rolleyes:
Ik stelde maar wat voor...met een hoofddoek win je in ieder geval meer respect dan zonder....
En ik weet best dat ze tegenwoordig nie sporen ...maar wat doe je eraan :maf:
Hoofddoek of geen hoofddoek we worden lastiggevallen het maakt tegenwoordig echt nix meer uit...
Het enige wat misschien zou helpen is je helemaal bedekken je weet toch wat ze in Saudi-Arabië doen maarre ik denk dat niet veel dames daarvoor open staan.... :rolleyes:
Tja Fitfwyuh ik begrijp heeeeel goed wat je bedoelt maar ik weet er zelf ook echt geen antwoord op het is gewoon niet te vermijden. :(
CarlosTheJackal
20-10-2003, 16:31
(vriendin van Fitfwyuh)
Emen100, daar ben ik blij mee.
CarlosTheJackal, jij bent precies de type jongen waar ik van hou. Je kan er gewoon niet tegen, dat er meiden met baardgroei zijn die geen behoefte daaraan hebben. 10 jongens zijn voor mij niet genoeg. De rest boeit mij niet, interesseert mij niet, ze bestaan niet voor mij!!!!
Ik ben niet in staat om mij te verhogen tot jouw niveau, om te vertellen hoe ik ben...... :Iluvu:
Fitfwyuh
20-10-2003, 16:38
wat een moeite doe je JACKASS..maar discussie geslotuh
CarlosTheJackal
20-10-2003, 16:40
wat een moeite doe je JACKASS..maar discussie geslotuh
Was geen moeite hoor,was een piece of cake fu.ckwyuh :cool:
Dit soort aandachttrekkerij is bekend hier op Marokko.nl
A typical cry for attention ;)
*~Stilte voor de storm~*
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.