Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DVD brander brand opeens van 16X naar 8X, weet iemand hoe dat komt!?

Pagina's : [1] 2

El_Padrino_
29-09-2007, 12:35

nou ik ben benieuwd. Het is echt iritant want een dvd brande duurt nu 8 minuten.

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:06
Heb je een 8x dvd'tje gebruikt??

El_Padrino_
29-09-2007, 13:06
Nee dat is het nou juist, het zijn gewoon 16x dvd's

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:07
Nee dat is het nou juist, het zijn gewoon 16x dvd's Je hebt toch geen update uitgevoerd van je cd brander??

El_Padrino_
29-09-2007, 13:10

Je hebt toch geen update uitgevoerd van je cd brander?? Nee, dat heb ik niet gedaan, het is echt vreemd.. ik heb de volgende dvd brander : TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:12
Nee, dat heb ik niet gedaan, het is echt vreemd.. ik heb de volgende dvd brander : TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D Het moet hem dan in de DVD's zitten. Je moet goed opletten. Je hebt DVD-R en DVD+R. DVD+R geven bij mij bv altijd problemen terwijl DVD-R bij mij altijd perfect werken.

El_Padrino_
29-09-2007, 13:13
Het moet hem dan in de DVD's zitten. Je moet goed opletten. Je hebt DVD-R en DVD+R. DVD+R geven bij mij bv altijd problemen terwijl DVD-R bij mij altijd perfect werken. Nou kijk, ik gebruik altijd +R, dit is dus nog nooit eerder gebeurd...

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:15
Nou kijk, ik gebruik altijd +R, dit is dus nog nooit eerder gebeurd... Er is eigenlijk echt maar 1 manier om erachter te komen. En dat is door andere merk DVD'tjes te proberen. Het moet hem echt daarin zitten!! Je gebruikt nog dezelfde DVD brand software neem ik aan?

El_Padrino_
29-09-2007, 13:16
Er is eigenlijk echt maar 1 manier om erachter te komen. En dat is door andere merk DVD'tjes te proberen. Het moet hem echt daarin zitten!! Je gebruikt nog dezelfde DVD brand software neem ik aan? Juist, sins ik Emtec dvds gebruik, gaat ie niet sneller dan 8x. Ik gebruik inderdaad hetzelfde software, ( nero)

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:17
Juist, sins ik Emtec dvds gebruik, gaat ie niet sneller dan 8x. Ik gebruik inderdaad hetzelfde software, ( nero) Geen Emtec's voor jou meer dus :p

El_Padrino_
29-09-2007, 13:19
Geen Emtec's voor jou meer dus :p Maar hoe komt dat dan ?

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:20
Maar hoe komt dat dan ? Waar het hem exact in zit weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb zelf problemen met DVD+R dus tja... Maar goed veel succes nog :goedzo:

El_Padrino_
29-09-2007, 13:22
Waar het hem exact in zit weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb zelf problemen met DVD+R dus tja... Maar goed veel succes nog :goedzo: Ik vind het maar belachelijk. Het is eigenlijk hetzelfde wanneer je eena uto hebt die op diesel rijd, tank je even bij Texaco, en bij Shell lukt het niet ?

RENTMEESTER
29-09-2007, 13:24
Ik vind het maar belachelijk. Het is eigenlijk hetzelfde wanneer je eena uto hebt die op diesel rijd, tank je even bij Texaco, en bij Shell lukt het niet ? Nou ik kan me herinneren dat toen ik nog een TDI had hij met Texaco en Shell diesel veel sneller was dan wanneer ik bij Total had getankt. :p Maar ik begrijp wat je bedoelt

El_Padrino_
29-09-2007, 13:25

Nou ik kan me herinneren dat toen ik nog een TDI had hij met Texaco en Shell diesel veel sneller was dan wanneer ik bij Total had getankt. :p Maar ik begrijp wat je bedoelt haha.. diesel is duur man, teveel belasting.

Pagina's : [1] 2