Bekijk originele versie : Ibrufen
Leynaani
29-09-2007, 11:19
Ik hoor zoveel enge verhalen erover. Wat weet jij hierover?
Bashirah
29-09-2007, 11:26
Ik heb gehoord dat dit heel slecht is, naar het schijnt is het heel slecht vooor de maag en baarmoeder... maar ja... tijdens de maandstonden komt het als geroepen.
Leynaani
29-09-2007, 11:28
Ik gebruik het nu al 2 jaar ongeveer.
Ik had gehoord dat het indd slecht is voor je baarmoeder. De kans is groot dat je geen kinderen dan kan krijgen erdoor.
Als niets anders helpt zou ik pas ibuprofen gebruiken. Het is een middel dat op de lijst staat van de vrije markt gehaalt te worden.
Bashirah
29-09-2007, 11:32
Ja dat heb ik idd ook gehoord... ik heb het zelf niet veel ingenomen.. maar na die verhaaltjes gebruik ik het nooit meer... je kunt beter safe spelen.
Het is beter dat je ibrufen opzij laat..en dafalgan in de plaats neemt... het stilt ook de pijn..
Ja dat heb ik idd ook gehoord... ik heb het zelf niet veel ingenomen.. maar na die verhaaltjes gebruik ik het nooit meer... je kunt beter safe spelen.
Het is beter dat je ibrufen opzij laat..en dafalgan in de plaats neemt... het stilt ook de pijn..
En daarvan weer de variant zonder codeine.
Leynaani
29-09-2007, 11:37
Van de huisarts moest ik de pil gebruiken om de pijn te verzachten. Zo erg is de pijn bij mij. Ik moet 2 à3 zakjes per dag gebruiken. Zo erg verslavend was ik. Ik wilde de pil niet gebruken omdat je misschien ook problemen erdoor krijgt in de toekomst.
Bashirah
29-09-2007, 11:39
En daarvan weer de variant zonder codeine.
Ja dat is waar..
prinses007
29-09-2007, 14:36
ik slik ook ibrofen val alivé is die dan ook slecht ik heb nooit gehoord dat ik het slecht is..krijg altijd zooo een buikpijn bij de eerste dag dat ik hem echt in moet slikken
ik slik ook ibrofen val alivé is die dan ook slecht ik heb nooit gehoord dat ik het slecht is..krijg altijd zooo een buikpijn bij de eerste dag dat ik hem echt in moet slikken
Buikpijn na het slikken van Ibuprofen? Dan zou ik echt ZEER serieus overwegen dat niet meer te slikken. Ik gaeven op zoek en zal wat posten over dat 'medicijn'.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1082
Uitzending van Tros RADAR over deze soort pijnstillers.
diamondlady84
29-09-2007, 14:51
Is zeer slecht meiden! Er vallen jaarlijks meer doden door Ibuprofen dan in het verkeer.... Dat jullie het maar weten; ik heb hier een tijdje geleden ook een topic over geopend!
Kus,
Diamondlady
prinses007
29-09-2007, 14:54
nee nee nee zo bedoelde ik het niet ik slik hem na dat ik buikpijn heb daarna gaat het gelijk over snap je
prinses007
29-09-2007, 14:55
maar 1x in een mand slikke zal tog niet erg zijn:S
nee nee nee zo bedoelde ik het niet ik slik hem na dat ik buikpijn heb daarna gaat het gelijk over snap je
Dan zou ik eens paracetamol met/zonder coffeine proberen. Veel minder schadelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.