Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben op zoek naar een goed DJ!!

Krullebol
20-10-2003, 14:03

Ik ben op zoek naar een goede DJ (maakt niet uit of het een man of vrouw is...)voor de bruiloft van mijn broer..........pleezz.......pm me of spit hier je reactie... :)

Najiha
20-10-2003, 14:50
Jij nog geen bruiloft :D lang geleden dat ik je hier nog zag ;)

fatima24
20-10-2003, 15:14
Hoi oujdia, Ik heb twee weken geleden een bruiloft meegemaakt er was daar een dj ik vond hem super, ik heb heel wat bruiloften met dj,s meegemaakt maar deze die dj is echt een proffesionel hij mixt de muziek zo mooi in mekaar dat je de overgang helemaal niet hoort geen hij is echt een sfeer maker. En volgens mij is hij ook oujdi. Echt een aanrader Als het goed is is dit zijn nummer.0624700338 Veel succes.

misshind
20-10-2003, 15:48
Hoi krullebol. Ik ben het helemaal eens met fatima 24. ik ben ook op die bruiloft geweest ik vond deze dj ook zo goed. Weet je wat het is veel marokkaanen noemen zich dj maar die bakken er niks van maar deze jongen weet wel hoe het moet . groetjes hind.

fidjus
20-10-2003, 22:07

hey! Krully! Inderdaad heleboel mensen nemen dat woord snel in hun mond .. heel af en toe kom je mensen tegen die verstand hebben van het vak … vrijdag heb ik in Utrecht een bruiloft bijgewoond DJ heeft super gedraaid een echte aanrader. Zijn visitekaartje verraadt zijn naam: DJ elhabib verder staat er een site aangegeven: www.geocities.com/djelhabib suc6!!

fatima24
20-10-2003, 22:54
fidjus er mankeerde zeker wat aan je oren nou ik vind die dj elhabib helemaal niet goed ik was er zelf ook vrijdag op de bruiloft van mijn vriendin noem jij dat nou een goede dj als de bruid en de bruidegom binnen komen gaat ie een dood gewoone nummer draaien van galid bennani en dan na een kwartier pas bruidsmuziek toen ze al zaten en toen ze gingen vertreken draaiede hij reggada dat kan je toch niet maken als dj. en hij draaiede muziek van 10 sec. die hij zeker van internet heeft gedownload en die nummers stonden er niet compleet op op internet en hij zingt mee met een microfoon hij verkracht de hele muziek ik vind hem niks hij moet nog veel leren. fatima

fatima24
22-10-2003, 15:25
voor de gene die intresse heeft in dj appie zijn telefoonnr. 06-24700338 fatima

Krullebol
22-10-2003, 15:35
:goedzo: voor de pm's en reacties....!

hannan1987
05-11-2003, 20:07
Help ik zoek een negaffa/bruidsjurk Ik kom uit Brabant maar bijna alle negaffas wonen allemaal in Amsterdam lijkt het wel..Kennen jullie een goede negaffa die in niet zo ver weg van mij woont.???

Teaser
05-11-2003, 22:58
je gaat toch niet een man als DJ nemen, die komen nooit optijd en al zijn cd's zitten krassen op. enige wat je hoort is kris kras will make ya JUMP JUMP en dan Daddy is gonna make U JUMP JUMP. Als je toch een dj wilt....................neem DJ TEASER, ik werk nog met cassete bandjes..............kunnen al die rwaffa zeggen bdel cinta

temsemenia
05-11-2003, 23:14
meid uit boz probeer antwerpen of brussel zitten hele goede tussen en wat de dj betreft ik ken een hele leuk het is een hele toffe meid en ze komt uit utrecht en ze is echt relaxt Ze is vriendelijk en al en ze heeft alle soorten muziek en ze draait wat je wil laterssssss

Krullebol
06-11-2003, 10:44
Origineel gepost door hannan1987 Help ik zoek een neggafa/bruidsjurk Ik kom uit Brabant maar bijna alle neggafas wonen allemaal in Amsterdam lijkt het wel..Kennen jullie een goede neggafa die in niet zo ver weg van mij woont.??? hallo! deze topic is om te reageren over een goede dj! Wil jij je eigen topic gaan openen.... :jammer:

Krullebol
18-11-2003, 11:01
ik heb al een dj geregeld! Het is dj Appie......... goede dingen over zijn dj-kunsten gehoord. Maar bedankt!! :zwaai: