Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gaan we ons zelf nog als volwaardig beschouwen of blijven we zeuren

Pagina's : [1] 2

DUTCHIEXL
20-10-2003, 13:47

hier in dit land waar de media ons zwart maakt de overheid ons van het kastje naar de muur jaagt blijven wij ons maar verdedigen terwijl we gewoon vrij zijn van alle vooroordelen we hoefen niets te bewijzen omdat al bewezen is dat we vastbesloten zijn goed te zijn en te slagen in deze kapitalistische honden wereld over een paar jaartjes zijn onze problemen (wat je problemen noemt) opgelost of niet meer ter sprake en dan zijn we weer netals voor 9/11/02 dat eigenaardig volkje dat alles voorelkaar heeft een beetje moeilijk maar begripvol volkje dat hard werkt en niet te veel eist. laten we dat kleine beetje harmonie dat in onze harten zit verscholen gewoon spreken dat geldt voor iedereen marokaan turk anti nederlander suri cabo molukker of wat dan ook laten we een zijn en de wereld het voorbeeld geven dat een volk niet uit een cultuur bestaat maar uit mensen die eensgezind en eerlijk tegen overelkaar zijn al hebben ze verschillende culturen en achtergronden. Als we vrede en harmonie willen moeten we ergens beginnen laten we dan bij ons zelf beginnen want dat lijkt mij t makkelijkst we vergeven de kortzichtige nederlandse intelectueel voor al het slechte dat ze over ons schrijven we laten alle vooroordelen varen die ze over ons hebben desnoods met manipulatie en proppaganda totdat ze een vooroordeel over ons hebben dat luidt marokaantjes zijn goede eerlijke hardwerkende rechtvaardige mensen. Dat lijkt me wel een leuk vooroordeel. waar nog heel veel van waar is ook. make the world a better place begin in your own place to build it out. PEACE is in everey hart give it some water to let it grow let the love take over your heart and forgive the people around you for their mestakes Sommige mensen weten niet beter omdat de informatie die ze verkrijgen niet correct is. Laten wij ze dan de correcte informatie geven Maar we moeten ook nie vergeten dat we onze problemen moeten aanpakken en niet verbergen we maken onze problemen bekend en proberen gezamenlijk met de overheid en alles dr op en dr aan onze problemen op te lossen. We moeten niets van de nerlandse maatschappij of overheid vragen maar zelf creeren wat we nodig hebben willen we dat mensen anders denken over ons moeten we de andere dingen laten zien. We hoefen toch niet altijd te wachten tot iemand het voor ons opneemt we zijn zelf toch wel slim en intelectueel genoeg om het beeld dat ze over ons hebben te veranderen en dat moeten we niet met voorbeelden doen die dr niet zijn maar met de waarheid en de feiten die je overal vandaan kan halen. kijk bijvoorbeeld maar naar je zelf. en geef jou waarheid en feiten als voorbeeld. En die 10 amsterdamse ***jochies moeten we zelf gewoon goed aanpakken en buitensluiten laat ze voelen dat ze onze goede naam ver****** met hun domme acties net zoals wij dat hier in rotterdam doen gewoon rustig blijven in dialoog gaan uitleggen wat je wil en wat je bereid bent daar voor te doen met deze topic wil ik alleen laten blijken dat we naar ons zelf moeten kijken om te veranderen. :zwaai:

DUTCHIEXL
20-10-2003, 13:58
ik heb wel wat vaker iets van je onzin gelezen en ik heb me voorgenomen jou mening en realiteit te laten voor wat t is. goed lezen en denken dan pas iets zinnigs proberen te zeggen

babyvanbelisma
20-10-2003, 14:11
Goed initiatief Dutchie!! Ik ben van de partij!! :goedzo:

DUTCHIEXL
20-10-2003, 14:15
Origineel gepost door KingMasinissA Je hebt je voorgenomen, bla bla bla. Natuurlijk Ome Dutchie. Zeg gewoon dat je altijd heel graag je witte handdoek op de grond gooit. Alles word je teveel. Ik ga nu echt denken dat je de seniorenleeftijd hebt bereikt. Eet meer MarocSinaasappeltjes daar krijg je meer kracht van. Gooi die frikandellen weg. nogmaals begrijpend lezen kom je veel verder mee.

babyvanbelisma
20-10-2003, 14:19

De wereld heeft meer vredelievende, zachtzinnige, rustige, relativerende, begrijpende, lieve, vriendelijke, nadenkende, overwegende, zoetsappige, romantische, weldenkende, kwetsbare en goede mensen nodig......:(

mokromike
20-10-2003, 14:32
Origineel gepost door KingMasinissA Ik denk dat jouw realiteit veel meer schade heeft gehad dan de mijne. Je noemt me knul. Sorry ik ben niet een jongetje van 14 waar je van nature op geilt. :zwaai: Misschien wist je het nog niet....maar rnaj hoort bij die groep mannen die elkaar altijd aanspreken met "knul" of "mallert" :D

rnaj
20-10-2003, 14:41
Origineel gepost door mokromike Misschien wist je het nog niet....maar rnaj hoort bij die groep mannen die elkaar altijd aanspreken met "knul" of "mallert" :D mokromike, He schat begrijp ik hieruit dat je me mist of denk je soms dat Pista en ik de zelfde personen zijn. Helaas er zijn meer mensen die het niet met je eens zijn... De AEL blijft volwaardig door zeuren En het blijft mij opvallen, dat mijn homosexualiteit voor de homo-foben een belangrijker onderwerp is dan voor mij. Daar heb ik trouwens geen problemen mee, hoe meer er over gesproken wordt hoe beter.

babyvanbelisma
20-10-2003, 14:49
Goh, een paar posts verder en het gaat al helemaal niet meer over de topic zelf....dit is niet wat Dutchie bedoelde denk ik....

rnaj
20-10-2003, 14:50
DUTCHIEXL, Ik ben het trouwens wel met je eens. Alleen zou ik zelf meer de nadruk willen leggen dat we de problemen SAMEN moeten aanpakken. En de oplossing niet alleen of bij kaas of bij marok neerleggen.

babyvanbelisma
20-10-2003, 14:51
Leg het probleem bij DE MENS neer..... (diepzinnig doen is in!)

Justame2002
20-10-2003, 14:55
hey beste mensen, wou alleen eventjes kwijt dat de woorden van DUTCHIEXL inslaan als een BOMB ! PEACE !

DUTCHIEXL
20-10-2003, 14:55
Origineel gepost door babyvanbelisma Leg het probleem bij DE MENS neer..... (diepzinnig doen is in!) of niet!

rnaj
20-10-2003, 14:56
Origineel gepost door KingMasinissA homofobie begrijp ik niet. hoe kan je nou bang zijn voor homo's. schreeuw gewoon keihard BOE en ze liggen huilend op de grond te janken als een mietje. :D :hihi:

DUTCHIEXL
20-10-2003, 14:56
Origineel gepost door Justame2002 hey beste mensen, wou alleen eventjes kwijt dat de woorden van DUTCHIEXL inslaan als een BOMB ! PEACE ! dat was ook niet de bedoeling Haha :zwaai:

babyvanbelisma
20-10-2003, 14:58

De woorden van DUTCHIEXL: http://xray.bmc.uu.se/~michael/explosion.gif

Pagina's : [1] 2