Bekijk originele versie : als je n marokkaans meisje n complimentje geeft dan
dan denkt ze dat je gelijk met haar wil trouwen ofzo :rolleyes:.
DOUKALIA18
20-10-2003, 13:34
ik krijg genoeg complimentjes hoor maar ik denk dat niet
litle_girl14
20-10-2003, 13:36
ligt eraan wat voor complimentje als iemand op straatdat tegen me zegt scheld ik em uit dat ie dat maar tegen zijn zus kan gaan seggen maar als et van vrienden of famillie komt boeit et nie zo
DOUKALIA18
20-10-2003, 13:37
wat jij wil
Fitfwyuh
20-10-2003, 13:41
weet je hoe dat komt ? omdat ze niet gewend zijn . dat denk iiieeekk
mocromagic
20-10-2003, 13:41
als ik een compliment krijg, bedank ik altijd heel beleefd....maar ik krijg geen knikkende knietjes of dat soort stieren stront :rolleyes:
Origineel gepost door TONYMONTANA
dan denkt ze dat je gelijk met haar wil trouwen ofzo :rolleyes:
Misschien denk jij teveel en denkt zij daar heb je weer een dombo die in je broekje wilt praten. Dus dombo laat wat hersencelletjes implanteren, je kraamt weer bullshit uit.
Gr.
Mogli
litle_girl14
20-10-2003, 13:47
uuh sorry hoor maar als ik een compliment krijg van mijn neefje geef ik hem een trug dat was et ik ben geen ******* of iemand diemeteen denkt dat hij gek op me is dat slaat tog nergens op!!!
mocromagic
20-10-2003, 13:47
mischien heb jij sterke botten waar door ze zich stevig staande kunnen houden :rolleyes:
mischien doet t me gewoon niks.... :rolleyes:
litle_girl14
20-10-2003, 13:49
ik denk dat veelmenesen et met me eens zullen zijn als ik zeg dat dit nergens opslaat want zodra je tegen een jongen segt dat hij best leuk is gaat dat de hele wereld rond en ik denk ook dat veel meiden heus niet meteen denken dat iemand met hun wil trouwens als die segt dat ze best oke is!!!!
m.v.g
soumia
alleen jij complimentjes zijn altijd leuk maar je moet het daar wel bij laten
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
He Montana, ik denk als men jou een complimentje geeft, gemeend of niet gemeend, dan denk je meteen dat je hadj bent. Spreek voor jezelf smurf.
gr.
mogli
in zekere zin heb je wel een beetje gelijk(een heelklein beetje hoor)maar natuurlijk hangt dat van het soort complimentje dat je krijgt vind ik hoor
niet dat ik gelijk wil trouwen met de eerste de beste die tegen me zegt"wat zie je er leuk uit !" maar als het een routine wordt en het komt van een goddelijk iemand ja dan waarom niet!
groetjes
rachidas
21-10-2003, 11:39
dan denkt ze dat je gelijk met haar wil trouwen ofzo :rolleyes:
hangt ervan af wat voor compliment je geeft .. als je zegt je ziet er goed uit .... dan ben je wel zielig als je denkt dat een jongen dan wilt trouwen
iki_mocro
21-10-2003, 11:42
ik krijg alleen maar stront aan mijn hoofd...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.