Bekijk originele versie : Kan een Marokaan met een Turk trouwen
Fitfwyuh
20-10-2003, 13:20
ik wil weten of er marokanen zijn die een relatie met een turk/turkse hebben, wordt dit getolereerd of gaat dat moeilijk ? :eek:
MOcROzINA
20-10-2003, 13:23
ik ken een meisje die met marokaan is getrouwd :D ze is nog jong ook pas 17 :D maar ze is ook half marokaans :D
misstomaatje
20-10-2003, 13:23
Origineel gepost door Fitfwyuh
ik wil weten of er marokanen zijn die een relatie met een turk/turkse hebben, wordt dit getolereerd of gaat dat moeilijk ? :eek:
als het een moslim is dat weet ik niet wat daar tegn is :zwaai:
Salaam, Mijn neef is getrouwd met een Turks meisje.En ze zijn nog steeds heel gelukkig getrouwd.Het werdt niet door de hele familie getolereed.
Beslama Melalia
eerst was ik ook tegen turken omdat ik er geen een kon of mee omging, maar nu zit ik op een nieuwe school en ik zie niet in waarom het niet kan die mensen zijn tochook moslims en van hun kan je toch ook houden.
maar wat ik wel weet is dat een hele grote deel van mijn familie het niet zal accepteren.
Ikram_4ever
20-10-2003, 18:54
Alles kan. Ken zelf een turkse vrouw die met een Marokaanse man is getrouwd. Ze zijn al van hun jongs af aan samen. En hebben prachtige kinderen masha.. allah.
Ma salama, Ikram
Lady_moi
20-10-2003, 18:59
kan een marokkaan met een turk trouwen?
answer no...
Als het maar een moslim is, dat is het belangrijkste.
Why noT!?!?...............
GELUKSHARTJE
20-10-2003, 20:02
Tuurlijk kan dat, mijn neef is met een turkse meisje getrouwd, gaat uitstekend! Ik begrijp niet waarom het niet zou kunnen.
Hadi bye (hahaha) GELUKSHARTJE
naoual_jadida
22-10-2003, 21:05
Ik vind dat een turk best met een marokaan mag trouwen als ze maar allbei moslim zijn
kamillia83
22-10-2003, 21:21
Ik vind het zeker wel kunnen, zolang iemand moslim is waarom niet??!!
Er wordt altijd zo'n ophef omheen gemaakt, maar dat slaat nergens op naar mijn mening. Zolang zij hun geloof delen en gelukkig met elkaar zijn waarom niet?
De nicht van een turks vriendin van mij is onlangs met een marokkaanse jongen getrouwd. De hele familie heeft het geaccepteerd van zowel meisje als jongen, zei zeiden het is jullie keuze en dat noem ik nou ruimdenkende mensen.
Meestal gaat het familie ook gewoon om de taal, omdat ze bijvoorbeeld niet zo uitgbreid kunnen praten met elkaar in eigen taal....! Ik vind dat dat niet kan opwegen tegen het geluk van hun dochter/zoon...!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.