Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help mij.....pleasee!!!

Subliem.
28-09-2007, 21:07

Salaam, Ik heb een 2 GB kaart en ik heb er allerlei foto's in. Maar als ik hem aansluit op de pc (via USB) en ik wil er meer bestanden opzetten lukt dat niet dan krijg je steeds dit: Kan ......................... niet kopieren. De diskette (de kaart) is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de schrijfbeveiliging op deze diskette (kaart) of gebruik een andere diskette (kaart). :confused: Wat moet ik dan doen? Kunnen jullie misschien mij hierbij helpen. Chokran! :kus: Groetjes, *Miss_m0slima*

Subliem.
29-09-2007, 15:36
Niemand die mij kan helpen ....??:traan1:

gabriel1890
29-09-2007, 16:27
kijk op je kaartje... zit een knopje. ! heel erg klein die kan men op en neer halen. P.s bedoel je SD kaart

Subliem.
30-09-2007, 19:23
kijk op je kaartje... zit een knopje. ! heel erg klein die kan men op en neer halen. P.s bedoel je SD kaart Ja, die SD kaart. Ik heb dat knopje al gezien, en heb het al geprobeerd. Maar toch blijft he beveiligd. :confused: Ik snap er echt niks van :jammer:

gabriel1890
01-10-2007, 11:48

Ja, die SD kaart. Ik heb dat knopje al gezien, en heb het al geprobeerd. Maar toch blijft he beveiligd. :confused: Ik snap er echt niks van :jammer: klink dom maar probeer het op een andere pc !

Subliem.
01-10-2007, 17:08
Okee...