Bekijk originele versie : $10 miljoen, wat zou jij daarmee doen???
MisterOujda
20-10-2003, 11:36
Wat zouden jullie met zoveel geld doen, geld maakt niet gelukkig zeggen ze toch...............hoe ongelukkig zouden jullie worden, of worden jullie juist gelukkig, tell me!!!!!!
misstomaatje
20-10-2003, 11:39
Origineel gepost door MisterOujda
Wat zouden jullie met zoveel geld doen, geld maakt niet gelukkig zeggen ze toch...............hoe ongelukkig zouden jullie worden, of worden jullie juist gelukkig, tell me!!!!!!
ik zou een moskee laten bouwen
en geld naar de armen sturen
en ik zou voor me ouders een mooie huisje kopen en voor mezelf natuurlijk en de rest dat zie ik wel :D
ALLES WAT ik nu niet kan doen :D MAAR ik zou de helft egt aan arme mensen geven :D
MisterOujda
20-10-2003, 11:46
Origineel gepost door misstomaatje
ik zou een moskee laten bouwen
en geld naar de armen sturen
en ik zou voor me ouders een mooie huisje kopen en voor mezelf natuurlijk en de rest dat zie ik wel :D
Zo jij denkt een plaatsje in de hemel te kunnen kopen!!!hahahaa nee hoor grapje......maar goed hoor een moskee bouwen............
misstomaatje
20-10-2003, 11:49
Zo jij denkt een plaatsje in de hemel te kunnen kopen!!!hahahaa nee hoor grapje......maar goed hoor een moskee bouwen............
een plaatsje in de hemel kan je niet kopen . dat kan ik niet kopen en jij ook niet dat moet je gewoon verdienen :zwaai:
MisterOujda
20-10-2003, 11:50
Allemaal goeie mensen onder ons zo te zien, moskee bouwen, armen geven, zijn er geen zogenaamde "levensgenieters" bij
ilias_18
20-10-2003, 12:16
weet je, jullie moeten je bek dichthouden, want als je zooveel doekoe zou hebben zou je t echt niet aan een moskee geven...
je zou gelijk naar de benz-dealer gaan, shi villa kopen, dus bespaar me die praatjes a schijnheilige mensen...
MisterOujda
20-10-2003, 12:19
Origineel gepost door ilias_18
weet je, jullie moeten je bek dichthouden, want als je zooveel doekoe zou hebben zou je t echt niet aan een moskee geven...
je zou gelijk naar de benz-dealer gaan, shi villa kopen, dus bespaar me die praatjes a schijnheilige mensen...
ilias volgens mij heb je gelijk!!!!!hebben deze mensen wel door heoveel $10 miljoen is!!!
Dat is de begroting van een afrikaans land!!!!!!
MOcROzINA
20-10-2003, 12:23
IK ZOU EEN LAUW WAGGIE KOPEN DAN DAARMEE NAAR MAROKKO GAAN :zwaai:
gewoonsoumaya
20-10-2003, 13:02
als eerst: een leuke auto kopen ( nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald! )
daarna: Een moskee laten bouwen (m'n vaders grootste wens )
hierna: een mega-bruiloft voor mij en m'n man (en veel famillie natuurijk)
En als het dan nog niet op is: een spaarrekening openen voor m'n kinderen die ik inshaallah in de toekomst wil!
misstomaatje
20-10-2003, 13:08
Origineel gepost door ilias_18
ten eerste mensen hebben geen bek maar een mond en ten tweede niet alle mensen denken aan dure autos en mooie villas :D
MisterOujda
20-10-2003, 13:11
Origineel gepost door gewoonsoumaya
als eerst: een leuke auto kopen ( nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald! )
daarna: Een moskee laten bouwen (m'n vaders grootste wens )
hierna: een mega-bruiloft voor mij en m'n man (en veel famillie natuurijk)
En als het dan nog niet op is: een spaarrekening openen voor m'n kinderen die ik inshaallah in de toekomst wil!
"als het dan nog niet op is" zo jij wilt wel een hele mooie moskee bouwen, of een hele hele grote bruiloft geven(supermega)
helemaal gelijk MISSTOMAATJE
groetjes
K zou zoveel dingen ermee doen dat het gewoon te veel is om op te schrijven ( k kan niet meer helder nadenken,$10.000.000,het is te goed om waar te zijn)
:hihi:
:zwaai:
Lady_moi
20-10-2003, 19:38
een vette villa kopen en een schone auto :bril: ..
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.