Bekijk originele versie : Dons haartjes op je gezicht.
Princess_Xenaa
28-09-2007, 17:30
Hoe kan ik dit het beste verwijderen??
MOcROzINA
28-09-2007, 17:37
vraag ik me ook af !
harsen of permanent laten verwijderen
Mtiwia007
28-09-2007, 17:53
met zo'n draad hahaha mn dicht doet t zo en ze zegt dat t veel beter is!
Sweet_Tet0uania
28-09-2007, 18:02
Jep, met de touw-methode.
:haha: Ik wilde net ook zo'n topic openen! Ik word er gek van!
morena_23
29-09-2007, 16:34
Hoe kan ik dit het beste verwijderen??
Ik zou dat echt niet verwijderen hoor... Wat is er mis met donshaartjes? Ik vind ze prima hoor... (jlo heeft ze ook en het staat geweldig) Ik vind dat je zulke dingen beter niet kan weg halen of verwijderen... Het is gewoon puur natuur, en het is niet lelijk ofzo..(vind ik) DUs meid.... niet weg halen voordat het dalijk BOS haren gaan worden ipv nu nog lief en zacht uitgedrukt donshaartjes;)
mtiouia1988
29-09-2007, 16:59
Ik zou dat echt niet verwijderen hoor... Wat is er mis met donshaartjes? Ik vind ze prima hoor... (jlo heeft ze ook en het staat geweldig) Ik vind dat je zulke dingen beter niet kan weg halen of verwijderen... Het is gewoon puur natuur, en het is niet lelijk ofzo..(vind ik) DUs meid.... niet weg halen voordat het dalijk BOS haren gaan worden ipv nu nog lief en zacht uitgedrukt donshaartjes;)
Precies, ik bedoel je krijgt er toch geen behaard uiterlijk van.
Je hoeft ook niet aan elk haartje een einde te maken, laat het lekker leven
tanger123
29-09-2007, 18:55
nouu
ik heb echt spijtt
heb het ook met touw weg laten halen
KREEG ZWARE UITSLAG !! terwuijl ik zo een gave huid had heb er echt spijt van je moet er nu elke keer aan denken om het weg te halen.. en terwijl het niet eens opviel komt echt door die turkse kapper heb echt zo een spijtt ..
geloof me dames als het mee valt doe het dan niet je gaat echt spijt krijgen...
doe nu alleen wenkbrauwen en bovelip met touw dat kan nog wel is wel goed maar voor de rest KOM NEIT AAN JE GEZICHT
xxxxx naima
nouu
ik heb echt spijtt
KREEG ZWARE UITSLAG !! terwuijl ik zo een gave huid had heb er echt spijt van je moet er nu elke keer aan denken om het weg te halen.. en terwijl het niet eens opviel komt echt door die turkse kapper heb echt zo een spijtt ..
doe nu alleen wenkbrauwen en bovelip met touw dat kan nog wel is wel goed maar voor de rest KOM NEIT AAN JE GEZICHT
xxxxx naima
Ja als ik het weg haal dan krijg ik ook hele erge uitslag. Vooral met harsen. Maar nu ik met touw 2 keer heb weggehaald krijg ik maar 1 dag uitslag.
Maar ik vind die donshaartjes niet mooi. Ik heb donshaartjes namelijk en als ik bijvoorbeeld foundation op wil doen dan zie je dan echt duidelijk. Is kapot lelijk!
nouu
ik heb echt spijtt
xxxxx naima
Ja als ik het weg haal dan krijg ik ook hele erge uitslag. Vooral met harsen. Maar nu ik met touw 2 keer heb weggehaald krijg ik maar 1 dag uitslag.
Maar ik vind die donshaartjes niet mooi. Ik heb donshaartjes namelijk en als ik bijvoorbeeld foundation op wil doen dan zie je dan echt duidelijk. Is kapot lelijk!
Oepsie... 2 keer geplaats:o
Berberita
29-09-2007, 23:36
Jah we zijn Marokkanen he.
shorty_zina
29-09-2007, 23:48
Ik ben het met je eens:goedzo: maar soms luisteren mensen en daar komen ze vanzelf wel achter:goedzo: Straks zijn ze getrouwd en dan zijn ze het wegens opvoeding van kinderen, of drukte, vergeten en dan hebben ze een hele baard:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.