Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aanpak ophits-journalist!!!

jihad12
20-10-2003, 10:41

Ik ben telegraaf.nl en wat kun je daar lzen: Aanpak ouders rel-Marokkaan in dikke vette koeieletters. Minister Verdonk (Integratie) onderzoekt of zij de schade die groepen criminele Marokkaanse jongeren met name in Amsterdam aanrichten, op hun ouders kan verhalen. Ook overweegt zij ouders die een uitkering hebben, bij wijze van strafmaatregel op de bijstand of de ww te gaan korten. Wat nu als die ophits-journalisten eens zwar negatief in het nieuws komen

tetouani79
20-10-2003, 11:03
Origineel gepost door jihad12 Ik ben telegraaf.nl en wat kun je daar lzen: Aanpak ouders rel-Marokkaan in dikke vette koeieletters. Minister Verdonk (Integratie) onderzoekt of zij de schade die groepen criminele Marokkaanse jongeren met name in Amsterdam aanrichten, op hun ouders kan verhalen. Ook overweegt zij ouders die een uitkering hebben, bij wijze van strafmaatregel op de bijstand of de ww te gaan korten. Wat nu als die ophits-journalisten eens zwar negatief in het nieuws komen de ouders straffen terwijl de maatschappij hier de oorzaak van is. moet hij zichzelf niet een forse boete opleggen voor zijn belied en het beleid van zijn voorganger. als zij goed werk hadden verricht dan was dit niet zo ver gekomen. kan hij ons maatschappij een boete opleggen?????? weer een nuteloze daad(maar jah hij moet toch wat doen voor het geld wat ie krijgt elke maand :kwaad: ).

rnaj
20-10-2003, 11:10
Origineel gepost door jihad12 Ik ben telegraaf.nl en wat kun je daar lzen: Aanpak ouders rel-Marokkaan in dikke vette koeieletters. Minister Verdonk (Integratie) onderzoekt of zij de schade die groepen criminele Marokkaanse jongeren met name in Amsterdam aanrichten, op hun ouders kan verhalen. Ook overweegt zij ouders die een uitkering hebben, bij wijze van strafmaatregel op de bijstand of de ww te gaan korten. Wat nu als die ophits-journalisten eens zwar negatief in het nieuws komen Tja er zijn mensen in Nederland (zeker aan de rechte kant) die denken dat ze met straffen en boetes problemen kunnen oplossen. Waarschijnlijk komt dat omdat ze de problemen niet goed analyseren. Ik zou liever zien dat min. Verdonk de marokkaanse gemeenschap als onderdeel van de oplossing zou zien, en niet (langer) als onderdeel van het probleem.

jamila_b917
20-10-2003, 11:28
het wordt nu echt vermoeiend op mijn werk, stage, school, thuis met vrienden...........overal discussies over marokkaanse criminelen. ik liep stage in een gevangenis, ok de meerderheid bestond uit marok. maar ze doen ze niks aleen maar 1 keer in de week een spreekuur nou dat zal veel doen. Ik bedoel pak ze aan zoek samen oplossingen ipv dat je als maar rondloopt boetes uit te delen

rnaj
20-10-2003, 11:30

Origineel gepost door jamila_b917 het wordt nu echt vermoeiend op mijn werk, stage, school, thuis met vrienden...........overal discussies over marokkaanse criminelen. ik liep stage in een gevangenis, ok de meerderheid bestond uit marok. maar ze doen ze niks aleen maar 1 keer in de week een spreekuur nou dat zal veel doen. Ik bedoel pak ze aan zoek samen oplossingen ipv dat je als maar rondloopt boetes uit te delen Dat is precies wat ik bedoel

rnaj
20-10-2003, 11:35
Origineel gepost door Abracadaver De maatschappij krijgt de boete al jaren opgelegd. Of dacht je dat al die buurthuizen, maatschappelijke werk, onderzoeken, herstelwerkzaamheden bij vandalisme en niet te vergeten het enorme werk voor justitie in al zijn facetten, gratis is ???? Dit kost de maatschappij jaarlijks tientallen miljoenen. Lijkt mij niet meer dan redelijk dat in dit geval de "vervuiler" betaald net zoals dat gangbaar is met millieu overtredingen. Dat is geen boete voor de maatschappij. De maatschappij heeft een verantwoordelijk naar zijn bewoners en dat kost geld. En mocht dan toch vinden dat de vervuiler moet betalen, laten we dan maar beginnen bij de groep die vele malen meer kost dan die 1500 herrie schoppers in Amsterdam.

jamila_b917
20-10-2003, 11:37
ahh joh ze moeten bezuinigen ten koste van wat dan ook