Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vind je aantreklijk aan een meid

Pagina's : [1] 2

walid646
18-08-2002, 01:17

tja, wat vind ik aantreklijk aan een meid, eerlijkgezegd lekkere billen ,houvast waar t hoort geen buik,schoon( overal) mooi lang haar, geen dikke borsten, geen capsones en dit allemaal met een gevoel voor humor en een lief karakter en een hoofddoek maakt haar alleen aantreklijker voor mij persoonlijk. he meiden heb ik een beetje smaak of niet ?

Oemaira
18-08-2002, 14:40
wahahahahahahahhahahaha echt lachu gewoon

Soumayaa
18-08-2002, 16:40
Origineel gepost door walid646 tja, wat vind ik aantreklijk aan een meid, eerlijkgezegd lekkere billen ,houvast waar t hoort geen buik,schoon( overal) mooi lang haar, geen dikke borsten, geen capsones en dit allemaal met een gevoel voor humor en een lief karakter en een hoofddoek maakt haar alleen aantreklijker voor mij persoonlijk. he meiden heb ik een beetje smaak of niet ? SMAAK?......... das allemaal héél relatief , maar wat ik wel heb kunnen afleiden uit je tekst was dat je net als de meeste mannen naar de "package" kijkt ,en het hoofddoekje als "supplement" erbij om naar de buitenwereld te kunnen tonen dat je toch een "respectabel" persoontje aan de haak hebt kunnen slaan :-) m :eek:

Mischa
18-08-2002, 16:51
Origineel gepost door walid646 he meiden heb ik een beetje smaak of niet ? Ja zeker je hebt smaak (ze3ma) :)....Maar waarom die http://community.marokko.nl/forums/images/icons/icon13.gif

ibouwen
18-08-2002, 16:54

hahahahaahahahahha!!!!! Dat moest er ook ff uit! Lekker kontje, niet te groten borsten, moet lekker ruiken, hoofddoek?????? Jij verwacht wel heel veel he van een dame? PS: koop een opblaaspop bij de giraff!!!!!!! :D whahahahhahaha

Sjakie
18-08-2002, 17:20
Mooie voeten...:D Al3afriet

LieveMeisje
18-08-2002, 18:05
Origineel gepost door walid646 tja, wat vind ik aantreklijk aan een meid, eerlijkgezegd lekkere billen ,houvast waar t hoort geen buik,schoon( overal) mooi lang haar, geen dikke borsten, geen capsones en dit allemaal met een gevoel voor humor en een lief karakter en een hoofddoek maakt haar alleen aantreklijker voor mij persoonlijk. he meiden heb ik een beetje smaak of niet ? wowwww je hebt een SMAAKT BWHAHAAHAHHAAHAHHA :D IK LAG JE TOE ;)

soussiasaida
18-08-2002, 20:00
wat is boerka?.................

soussiasaida
18-08-2002, 20:19
Origineel gepost door OMar_EN_OMar zo die dingen die de afghaanse vrouwen dragen weet wel ,maar hij moet wel in appelblauwzeegroen zijn anders slaan m'n stoppen nie door....dus soussia ga nu niet overhaast zo een boerka kopen weet wel...want voor je't weet wandel je de deur uit met een blauwe en dat is maar niks,je moet een a-p-p-e-l-b-l-a-u-w-z-e-e-g-r-o-e-n-e hebben Ahaaa ik begrijp :cool:

LELIJKERD
18-08-2002, 20:35
VOLLE RONDE VORMEN :stout: een maatje meer is altijd mooi bij een vrouw maar 40 of 42, is zeker niet mis :D

LELIJKERD
19-08-2002, 07:57
IEWA BOE L'GRA ALLES GOED OP STRONTERIJ GEBIED ?

LieveMeisje
19-08-2002, 12:55
Origineel gepost door kelly :) :) :) Eindelijk iemand die verstand heeft en weet hoe een vrouw eruit moet zien.... Maar het is echt zo, ik hoor steeds vaker dat mannen vrouwen met ´inhoud´ boven dunne vrouwen verkiezen..... ben mezelf niet tevereden hoor, mijn maat is nu ineens 34 gaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr, normaal is 36/38 tjaa hetkomt door vakantieeeee :D

ZwarteNico
19-08-2002, 18:59
PS: koop een opblaaspop bij de giraff!!!!!!! :D whahahahhahaha [/B][/QUOTE] WALLAH die is goed!! en knoop er een doek om.... :p :p

tetuania
19-08-2002, 22:19
wah hla fa2 kiefess HABIBI ach jah je bent tenminste eerlijk RECHT VOOR JE RAAP<<<

walid646
19-08-2002, 23:25

MISCHA bedankt voor je compliment, HE SOUMAYAA wat is met een lekker mokel die een string draagt en een hoofddoek en die er ook daadweklijk er achter staat. FARD als je goed hebt gelezen had ik ook iets over t innerlijk vermeld ,(ik zei een meid met een lief karakter) ze moet zeker lief en aardig zijn en t moet een meid zijn waar mee je een gesprek kan voeren en een meid met een eigen menning en zeker niet eentje die op comando werkt en niet te vergeten de wederzijdse liefde want anders kan ik inderdaad beter een opblaaspop kopen. nou dames heb ik nou smaaaaaaaaaaaaaaaak of niet ? ??

Pagina's : [1] 2