Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Mijn Laatste Ramadan In Holland

Pagina's : [1] 2

Selina
20-10-2003, 01:31

Ik Ga Imigreren Naar Marokko,Ben Het Zat Hierzo... :(

Selina
20-10-2003, 01:37
Origineel gepost door Dounia81 why Ik Kan Hier Niet Mij Zelf Zijn,Ik Haat Holland

Dounia81
20-10-2003, 01:40
Ewa al haat je holland. Je zal jezelf toch altijd tegen komen. of je nou hier of daar bent. Weet je dat het een heel groot verschil is. marokko is niet altijd zo leuk als in de zomermaanden

Selina
20-10-2003, 01:47
He Hoeveel Euro's Geven De Kaassies Als Je Holland Verlaat=Wel Een Mocro Minder He!!!

Dounia81
20-10-2003, 01:55

niets ze zwaaien je alleen gedag he meid haal die gedachtes weg joh gekkie komt goed ik ga je verlaten sweet dreams

Selina
20-10-2003, 02:00
Origineel gepost door Dounia81 niets ze zwaaien je alleen gedag he meid haal die gedachtes weg joh gekkie komt goed ik ga je verlaten sweet dreams Slaap Ze.....Nou Nee 10 Jaar Geleden Gaven Ze 27,000 gulden En Nou :confused: Misschien 30,000 Euro :D

Kneusje
20-10-2003, 02:36
Ik ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden daar? :rolleyes: Vakantie is wel iets anders dan wonen en ik spreek uit ervaring :)

Selina
20-10-2003, 02:37
Origineel gepost door Kneusje Ik ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden daar? :rolleyes: Vakantie is wel iets anders dan wonen en ik spreek uit ervaring :) Tja Ik Heb Daar Ook Gewoond :rolleyes: Ben Daar Opgegroeit,Ben Een Laat Binnenkomer

Kneusje
20-10-2003, 02:40
Origineel gepost door Selina Tja Ik Heb Daar Ook Gewoond :rolleyes: Ben Daar Opgegroeit,Ben Een Laat Binnenkomer Ook al heb je een goede baan en verdien je goed dan nog is het geen land om te wonen, aangezien je daarvoor een gediplomeerde leugenaar moet zijn wil daar overleven ;)

Selina
20-10-2003, 02:43
Origineel gepost door Kneusje Ook al heb je een goede baan en verdien je goed dan nog is het geen land om te wonen, aangezien je daarvoor een gediplomeerde leugenaar moet zijn wil daar overleven ;) Lazer Op LandVerader

Kneusje
20-10-2003, 02:45
Origineel gepost door Selina Lazer Op LandVerader Heb je weer zo een persoon die echt dom is en niet eens de realiteit onder ogen kan zien kneusje:jammer: Je hebt klaarblijkelijk te weinig meegemaakt. Toen jij in je luiers lag had ik er al drie dienstjaren opzitten ya kneus.

Selina
20-10-2003, 02:50
Origineel gepost door Kneusje Heb je weer zo een persoon die echt dom is en niet eens de realiteit onder ogen kan zien kneusje:jammer: Je hebt klaarblijkelijk te weinig meegemaakt. Toen jij in je luiers lag had ik er al drie dienstjaren opzitten ya kneus. :rolleyes:

Kneusje
20-10-2003, 02:53
Origineel gepost door Selina :rolleyes: Die zat he? a ga janken ya dom onwetende persoon. Dat er zulke domme mensen zoals jij bestaan is alleen een schande voor ons marokkanen. PS: ben benieuwd hoe snel je weer terugkeerd:hihi: :zwaai: :D

Selina
20-10-2003, 02:54
Origineel gepost door Kneusje Die zat he? a ga janken ya dom onwetende persoon. Dat er zulke domme mensen zoals jij bestaan is alleen een schande voor ons marokkanen. PS: ben benieuwd hoe snel je weer terugkeerd:hihi: :zwaai: :D Ha Kijk Wie Hier Dom Is :rolleyes: Ze3ma Strond Tfoe Hlik Ya Zbel

Kneusje
20-10-2003, 02:56

Origineel gepost door Selina Ha Kijk Wie Hier Dom Is :rolleyes: Ze3ma Strond hahaha ya kneus het is STRONT en niet met een D hahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :giechel: :D Over dom gesproken :rolleyes:

Pagina's : [1] 2