Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een tonnetje

b_karima
27-09-2007, 21:28

Salaam aleykuom, ik he gisteren bij de turk een tonnetje gekocht waarmee ik kan harsen alleen weet ik bij God niet hoe je het moet gebruiken? iemand ervaring mee?

BLABLAA_
29-09-2007, 18:33
Het 10/15 sec ( NIET TE LANG) in de magnetron gooien.. of in een pannetje laten koken uitkijken dat het water dr niet in gaat.. met de dop erop gaat het water er alsnog in.. Daarna ergens op gieten marmer of gwn in de badkamer.. beetje koud laten worden (niet te koud anders krijg je het er niet meer af!) en dan het eraf halen (ja dat gaat beetje moeilijk maarja).. en dan op bv. je benen plakken beetje laten afkoelen eraf trekken beetj warm maken met je handen ergens anders plakken weer eraf enzz dan kan je het gwn dehele tijd zo doen.. Of je kan ook katoenen stof pakken en in reepjes snijden en dan met een mes steeds een beetje erop uitsmeren en als harsstrip gebruiken (iedere doekje kan je maar 1x gebruiken dus wel veel stukjs stof knippen)

BLABLAA_
29-09-2007, 18:34
oowja je hoeft niet alles in 1x te gebruiken je kan ook de helft eruit gieten en dan volgende x de andere helft gebruiken.. Wanneer je met stukjes stof gaat werken niet uit de verpakking halen gwn erin laten en met zo`n mes waarmee je pindakaas enzo smeert op doekje uitsmeren.. Succes! Je moet er gewoon beetje ervaring mee hebben.. iedere x gaat het wat beter:D