Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwarte enkeljas gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Oem_meryem
27-09-2007, 19:32

Salam , Waar kan ik deze jassen halen. Ben met spoed naar deze lange jassen op zoek.

Tmigist--
27-09-2007, 21:26
ik oooook

Um_Saffoellaah
27-09-2007, 21:29
Meeste Turkse kleding zaken verkopen lange jassen, Vorig jaar heb ik die van mij in Rotterdam gekocht aan de schiedamseweg het is een groot turkse kleding zaak die vele lange jassen verkoopt. Succes Wassalaam

Oem_meryem
27-09-2007, 21:40
Die turkse jassen wil ik niet. Ik wil echt van die zarajassen die lange, chique jassen

Um_Saffoellaah
27-09-2007, 22:09

Die turkse jassen wil ik niet. Ik wil echt van die zarajassen die lange, chique jassen Het zijn geen turkse jassen. ze verkopen het alleen. Die ik heb is een heel mooie chique jas... Neem eens een kijkje, dan wel bij wat groote turkse kleding zaak.

UmmNaasiruddeen
27-09-2007, 22:38
Je had ze een aantal jaren geleden bij de h&m, als iemand hem heeft en hem wil verkopen dan hoor ik het. ik had vorige 1 hele moooooiee gezien bij de zara maar ja was maatje xs helaas.

LadyRabat
27-09-2007, 23:08
Het zijn geen turkse jassen. ze verkopen het alleen. Die ik heb is een heel mooie chique jas... Neem eens een kijkje, dan wel bij wat groote turkse kleding zaak. Kun je misschien een foto plaatsen en nog een keer uitleggen waar je die jas hebt gekocht... Ben niet zo bekend in Rotterdam.. Wat kosten die jassen gemiddeld ???

Oem_meryem
27-09-2007, 23:17
Ik woon in den haag en daar hebben ze haast geen turkse zaken , alleen van die kleine en die verkopen dit niet.

Um_Saffoellaah
28-09-2007, 12:56
Kun je misschien een foto plaatsen en nog een keer uitleggen waar je die jas hebt gekocht... Ben niet zo bekend in Rotterdam.. Wat kosten die jassen gemiddeld ??? Ik heb geen foto van me jassen. De jas heb ik gekocht aan de schiedamseweg vanuit Rotterdam Centraal tram 8 richting spangen.... dan uit stappen schiedamseweg. Ik heb daar twee jassen gekocht 1 zwarte lange jas voor 150 euro... En nog een lange bruine jas was 100 euro maar kon voor 50 euro mee nemen.. Het is een groote kleding zaak en dus veel keuze... Wassalaam

LadyRabat
28-09-2007, 14:52
Ik heb geen foto van me jassen. De jas heb ik gekocht aan de schiedamseweg vanuit Rotterdam Centraal tram 8 richting spangen.... dan uit stappen schiedamseweg. Ik heb daar twee jassen gekocht 1 zwarte lange jas voor 150 euro... En nog een lange bruine jas was 100 euro maar kon voor 50 euro mee nemen.. Het is een groote kleding zaak en dus veel keuze... Wassalaam Djazaak Allah

Oem_meryem
28-09-2007, 16:16
Ik heb geen foto van me jassen. De jas heb ik gekocht aan de schiedamseweg vanuit Rotterdam Centraal tram 8 richting spangen.... dan uit stappen schiedamseweg. Ik heb daar twee jassen gekocht 1 zwarte lange jas voor 150 euro... En nog een lange bruine jas was 100 euro maar kon voor 50 euro mee nemen.. Het is een groote kleding zaak en dus veel keuze... Wassalaam Verkopen ze nog steeds die jassen? Zo ja, mag ik weten hoe die winkel heet en hoe ik daar kan komen?

Um_Saffoellaah
28-09-2007, 18:09
Djazaak Allah Wa Iyaaki Verkopen ze nog steeds die jassen? Zo ja, mag ik weten hoe die winkel heet en hoe ik daar kan komen? De winkel heet First Class Mode vanuit Centraal Rdam neem je tram 8 richting spangen stap uit op de schiedamseweg Of ze nog steeds dezelfde jassen verkopen dat durf ik je niet te zeggen, ik ben inmiddels verhuist en woon te ver weg. Wassalaam

Oem_meryem
28-09-2007, 21:59
Wa Iyaaki De winkel heet First Class Mode vanuit Centraal Rdam neem je tram 8 richting spangen stap uit op de schiedamseweg Of ze nog steeds dezelfde jassen verkopen dat durf ik je niet te zeggen, ik ben inmiddels verhuist en woon te ver weg. Wassalaam Oke thanx helaas te ver voor mij:(

BLABLAA_
29-09-2007, 18:28
Ik had er pas geleden nog 1 op een site gezien! k weet niet meer welke maar als k `em weer tegen kom laat ik je het weten..

QueenBee
18-09-2010, 11:52

Up! Waar vind je nog zulke jassen?

Pagina's : [1] 2