Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben we hier echte mannen..

rachidabella
19-10-2003, 23:04

meld je dan even!

Wael_Beni_Saidi
19-10-2003, 23:04
jah zeker stadsgenoot :hihi:

Miss_Honey
19-10-2003, 23:05
Vast wel...ze zijn alleen undercover :)

babyboy
19-10-2003, 23:05
we hebben hier alleen maar s.exverslaafden! meer niet :D

rachidabella
19-10-2003, 23:06

Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi jah zeker stadsgenoot :hihi: en wat maakt jou een echte man dan? stadsgenoot

rachidabella
19-10-2003, 23:07
Origineel gepost door babyboy we hebben hier alleen maar s.exverslaafden! meer niet :D nou die zocht ik niet alleen echte mannen

Miss_Honey
19-10-2003, 23:24
Origineel gepost door piraatje Hier heb je een echte man. Ik heb mijn hart op de goede plek ben hoog opgeleid(w.o.). Behandel mensen zoals ik ook behandeld wil worden. En heb respect voor de medemens. Iwa je was naar me opzoek? So what's next? Welbespraakt...intelligent...charmeur (?)...hmmm ben benieuwd hoe dit afloopt ;)

MocrowGirlBella
19-10-2003, 23:35
Ahiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :stout: Slak ben je weer op jacht naar een jongen:hihi: Grapjuh veel succes ermee hoor doe ik ook wel eens alleen soms ben ik een beetje:maf: :maf2:

sherine
19-10-2003, 23:46
jahoor,,,:rolleyes: denk na kijk naar de topics reactie`s...en stel die vraag nog 1 keer :lol: whauahuah ben je lijp..all1 maar kneuzen hier om mee te lachen maar serieus :maf: NO WAY !!

deheks
20-10-2003, 10:27
De echte mannen hebben een leven, wat zich hier huis zijn alleen maar kneuzen, die zich hier op de forum belangrijk voor doen!!!!

misstomaatje
20-10-2003, 11:08
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi jah zeker stadsgenoot :hihi: he jongen kom jij uit tazaghine

MisterOujda
20-10-2003, 11:14
Origineel gepost door rachidabella meld je dan even! laten we de vraag omdraaien, zijn er nog echte vrouwen, die hun vrouwelijkheid nog hebben..............en zich niet als een jongen willen gedragen.............................enuhhhhhhhhhh h echte mannen zijn schaars, ga naar marokko in de bergen en je zult een echte man vinden, met grote handen vol eelt en een lekkere dikke snor!!!!!!dat is toch wat je zoekt!!!!!

rachidabella
20-10-2003, 16:57
Origineel gepost door MisterOujda laten we de vraag omdraaien, zijn er nog echte vrouwen, die hun vrouwelijkheid nog hebben..............en zich niet als een jongen willen gedragen.............................enuhhhhhhhhhh h echte mannen zijn schaars, ga naar marokko in de bergen en je zult een echte man vinden, met grote handen vol eelt en een lekkere dikke snor!!!!!!dat is toch wat je zoekt!!!!! zozo je weet al wat ik zoek....dus niet!!!

Dolphin
20-10-2003, 17:48
Origineel gepost door rachidabella zozo je weet al wat ik zoek....dus niet!!! Wat versta je dan onder een echte man? Misschien dat dan de echte mannen zullen reageren? :p