Bekijk originele versie : litteken creme
salaaam
Echt een ge-wel-dig product
Echt een aanrader !!!!!!
Ik had 1 litteken op mijn voorhoofd:D
en wat denk je ,,Na 2 dagen litteken creme (van kruidvat) gebruik te hebben is ie nu al vervaagt :hihi:
Ik ben er blij mee
groetjes
Wat voor een litteken had jij? Van een puistje of van iets anders?
van een puist denk ik ????
O ok..Hoe heet die creme en hoe duur is die en hoe moet je het gebruiken?
made_by_prada
27-09-2007, 11:30
Ik Heb Die Dus O0k Nodig.
ClassyCasaouia
27-09-2007, 11:43
Ja vertel..
Najat_1983
27-09-2007, 11:57
en de meeste meiden geven geld uit aan die nieuwe slakkencreme (die ook goed helpt).
http://www.beslist.nl/gezond_mooi/images/106506l.jpg
dit spul kost bijna € 50 euro volgens mij.
maar las kruidvat creme ook helpt is het mooi meegenomen toch!!!
ClassyCasaouia
27-09-2007, 12:17
en de meeste meiden geven geld uit aan die nieuwe slakkencreme (die ook goed helpt).
http://www.beslist.nl/gezond_mooi/images/106506l.jpg
dit spul kost bijna € 50 euro volgens mij.
maar las kruidvat creme ook helpt is het mooi meegenomen toch!!!
Bij mij hielp die slakkengel helemaal niet! Ik gebruikte 'm voor een litteken op mijn voet, die is nog steeds aanwezig. Ik slik nu pillen voor huid/haar en nagels.. die is wel goed, want ik merk nu al dat mijn huid glanzender en soepeler wordt.
Bij mij hielp die slakkengel helemaal niet! Ik gebruikte 'm voor een litteken op mijn voet, die is nog steeds aanwezig. Ik slik nu pillen voor huid/haar en nagels.. die is wel goed, want ik merk nu al dat mijn huid glanzender en soepeler wordt.
Wat zijn dat voor pillen dan? Hoe lang slik je ze al?
Klinkt wel scary, pillen slikken. Wat als straks hele structuur van je haar verandert? Ik heb krullen, als ik zoiets zou slikken zou ik misschien opeens heel rare onhandelbare krullen krijgen...
ClassyCasaouia
27-09-2007, 13:31
Wat zijn dat voor pillen dan? Hoe lang slik je ze al?
Klinkt wel scary, pillen slikken. Wat als straks hele structuur van je haar verandert? Ik heb krullen, als ik zoiets zou slikken zou ik misschien opeens heel rare onhandelbare krullen krijgen...
Ik had eerst een duur merk van de Tuinen. Maar nu gebruik ik gewoon het huismerk van Etos. Ik slik ze een paar maanden. Het zijn voedingssuplementen, dus zitten vol vitamine. Ook essentiële vitaminen dus voor een mooie gezonde huid en haren. Volgens mij zou het niet je structuur veranderen, het zet de haarfollikels alleen aan tot produceren, dus groeien of verstevigen. Er zit veel Vitamine B in, en dat is goed voor je haar dus tja..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.