Bekijk originele versie : Moslima Kledij...Waar kan ik foto's vinden??
Salaam,
Ik draag een hoofddoek en probeer ook als een moslima te kleden(geen strakke, korte kledij)...eum Als ik naar Iqraa kijk, hebben die presentratrissen héél mooie kledij(gepast voor iemand die moslima is)...eum ik weet dat ik dat soort kledij hier(belgië) niet zal vinden...Maar kan iemand me helpen met het zoeken van soortgelijke foto's dan kan ik zo'n soort kledij laten naaien...
Wie helpt mij?? alles is welkom
Choekran,
Ma3asalaam
spoorloos_1
19-10-2003, 19:53
WWW.IKWEETHETNIET.NL
Wat zijn we weer hulpzaam........
:verdriet:
echt niemand???
:verdriet:
lailalial
19-10-2003, 20:28
eigenlijk heb je gelijk, ik zoek ook aan gepast kledij met de hoofddoek maar "neeeeeeeeeeen" niks. Maar moest ik iets vinden ik zal dat dan zeker zeggen.
Je vindt tegenwoordig niets meer, echt een schande...Choekran outgi
sorry kan je daarbij niet helpen, maar ik kom ook uit belgie, en er was eens een lezing, en daarkwam een vrouw met een hele collectie kledij, en hoofddoeken, die de hele lezing aanwezig was, het waren moderne kleren voor moslimas maar ze waren wel wat duurder dan normale kleren dus je kan es gaan kijken als er een lezing is of zo
veel succes
Er was vandaag een lezing in brussel, maar had de mogelijkheid niet om te gaan, maar choekran voor de info..Ik zal er zekers aan denken ....Moge Allah(swt) jullie belonen voor jullie hulp...
douniaberkania
19-10-2003, 21:00
Origineel gepost door Liloesh
Salaam,
Ik draag een hoofddoek en probeer ook als een moslima te kleden(geen strakke, korte kledij)...eum Als ik naar Iqraa kijk, hebben die presentratrissen héél mooie kledij(gepast voor iemand die moslima is)...eum ik weet dat ik dat soort kledij hier(belgië) niet zal vinden...Maar kan iemand me helpen met het zoeken van soortgelijke foto's dan kan ik zo'n soort kledij laten naaien...
Wie helpt mij?? alles is welkom
Choekran,
Ma3asalaam
In brussel heb je speciale winkels voor mensen met hoofddoek zegmaar dingen die in de mode zijn h&m-achtig maar dan gewoon voor mensen die hijab dragen, als je familie in brussel heb....
tatouzient
20-10-2003, 13:12
in de h&m hem je soms mooie lange kleding, eveneens in de zara, je moet er gewoon snel bij zijn ;)
verder moet je eens een kijkje nemen in de handelstraat? misschien brussel?
bisous xxx
http://www.jelbab.com/ Hele mooie dingen staan daar! Je kunt het bestellen maar als je iemand kent die goed kan naaien dan kan je het als voorbeeld laten zien en laten naaien..Hele mooie dingen staan daar..Vooral de Abayas :verliefd: Ik wou dat ik daar alles kon kopen..:maf2:
he meid...............
het is inderdaad heel moeilijk om kleren te vinden die ook een beetje mastoerin zijn maar het makkelijkste is overal een beetje hier en daar te kijken want dat doe ik ook en ik kom er wel een beetje redelijk uit!
het is meestal wel duur maar de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!!!
Salaam,
Ik ben zaterdag in brussel geweest, en moet eerlijk zijn: Ik vind wel mooie Hijaabs, maar de kledij zelf(lange) is nog moeilijk te vinden.
Choekran ougties voor de informatie, Moge Allah(swt) jullie belonen....
Ma3asalaam Liloesh
Lady_moi
20-10-2003, 18:43
ik koop gewoon mijn kleren van de zara, c&a, vero moda,... pff ale in de stad vind ge genoeg deftige kledij of in brussel...
salaam,
is geen nederlandse site waar je islamitische kleding kan vinden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.