Bekijk originele versie : Papieren en liefde???
BentDagilia
17-08-2002, 20:31
Salaammalikoum allemaal,
Ik ben pas terug uit Marokko en ik heb al een topic in gedachte...
Zoals jullie weten zijn mensen uit LGARISCH (buitenland) heel wat in Marokko... We hebben Papiertjes en er is niemand die ze niet wil. Wij zijn er niet echt van bewust maar als het om liefde gaat dan komt het er vaak wel bij kijken... Ik denk dat iedereen weleens in een situatie is beland dat hij denkt dat hij niet leuk wordt gevonden om hoe men echt is ... zoals in Marokko... Wanneer weet je nou of iemand je leuk vind om jouw of om je papiertjes?
Ik wil hier antwoordt op mischien is het een moeilijke vraag maar misschien hebben een paar mensen hier ervaring mee...
Bent Dagilia :zwaai:
ik wilde alleen ff zeggen:
!!!!!!!!!!!!!!HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet er van meid!!!!!!!!
Amira
True_angel
17-08-2002, 22:07
is eigenlijk heel moeilijk te zeggen....
ze kunnen doen net alsof ze om je geven, maar waar ze meer omgeven zijn de papieren..of je moet de jongen of meid door en door kennen...
BentDagilia
17-08-2002, 22:09
Amira dank je wel KUS KUS
Bent Dagilia
LieveMeisje
17-08-2002, 22:11
BEnt dagilia, ben je getrouwd??? :D
Ohww....daarom keken al die meiden dus naar me in marokko....en ik maar denken dat um MOI ging...d8 al die meiden zijn niet goed wijs joh...om naar MOI te kieken...:D
Al3afriet
True_angel
17-08-2002, 22:22
hahahahah al3afriet.... wat dacht je dan....
ze zien jouw als een wandelende paspoort ticket to freedom........
Origineel gepost door rizlane18
hahahahah al3afriet.... wat dacht je dan....
ze zien jouw als een wandelende paspoort ticket to freedom........
D8 al naar MOI kunnen ze nieh kijken...of ze kijken door een zonnebrilletjuh...:cool:
Al3afriet
True_angel
17-08-2002, 22:30
ahhh hun kijken door alles.........
BentDagilia
17-08-2002, 22:30
Hahah ik ben niet getrouwd maar ik vroeg het me af...
Bent Dagilia
Dat is wel moeilijk te zien. Ik heb dus een vriend in Marokko. En ik hoop dat t om mij gaat en niet om de papieren.Maar ik vertrouw erop al weet ik hoeveel marokkanen veel ovber hebben voor papieren
LieveMeisje
17-08-2002, 22:39
oow ik dagt dat je getrouwd was en je man komt uit illies :D doez niet.....
Origineel gepost door rizlane18
ahhh hun kijken door alles.........
Door alles yek...
/me die volgend jaar zijn papieren thuis laat...:D
Al3afriet
Hanaetje
17-08-2002, 22:41
Ik zou sowiso NIEMAND uit Marokko nemen, dus....Ik zou NOOIT dat probleempje hebben.
Ik weet al goed genoeg hun trukjes in maroc.
Zehma doen dat ze met u willen trouwen voor U, terwijl die al lang hebben gehoord via via dat je uit lgarish ze , pffffff....typischhhhhh ....Roddeltjes en "nieuwe" mensen in de buurt gaat snel de ronde daar....
Thalla,
Hanaetje xxx-jez
LieveMeisje
17-08-2002, 22:43
Origineel gepost door Al3afriet
Door alles yek...
* Al3afriet die volgend jaar zijn papieren thuis laat...:D
Al3afriet
MOEHAHAAHAHAHHAHA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.