Bekijk originele versie : Argania.nl .... (Rotterdam)
JaKweenie
26-09-2007, 14:03
Chieckiees.... help ff!
Heeft iemand ervaring met het bestellen via www.argania.nl ?
Ik wilde dus een paar dingen bestellen.. alleen die website doet supervaag.
Er staat verder een tel.nummer bij van Beautysalon Argania... maar er neemt niemand op! :moe:
Die Beautysalon Argania schijnt dus ergens in Rotterdam te zijn (Van Adrichemweg 264 3042 BR Rotterdam) kent iemand het, wel eens geweest e.d.?
Thaaanx :kus:
JaKweenie
26-09-2007, 14:54
oep...
JaKweenie
26-09-2007, 16:29
... pff ..
_BRUNETTE
26-09-2007, 19:14
ooeww.. klinkt leuk die gezichtbehandelinge
ik woon zelf in rottedam en nog nooit van gehoord..:O
greetz
JaKweenie
26-09-2007, 21:25
ooeww.. klinkt leuk die gezichtbehandelinge
ik woon zelf in rottedam en nog nooit van gehoord..:O
greetz
Jah ik wilde dus ook een paar dingen bestellen.. zelf kom ik bijna nooit in r'dam...
Maar het schiet niet echt op zo eh, volgens mij willen ze dat ik langskom :kwaad:
:D
JaKweenie
27-09-2007, 00:53
.. oeehuupp!
JaKweenie
27-09-2007, 16:57
Okej even een correctie hierop :D
nerTactie:
Het bleek dus dat het aan mij lag, de bestelling was door mij in totaal 10 keer verzonden :maf:
(bij mij gaf het aan dat de pagina niet gevonden kon worden :moe: )
Nu hopen dat het snel aankomt, heb zin om te smeren met argan olieee :banana:
hopen dat je hem nu niet 10 keer hebt besteld:hihi:
Waar is argan olie allemaal goed voor
is het goed voor littekens of iemand weet.
Celvernieuwing etc
BoLLetje_Mo
28-09-2007, 16:40
Okej even een correctie hierop :D
nerTactie:
Het bleek dus dat het aan mij lag, de bestelling was door mij in totaal 10 keer verzonden :maf:
(bij mij gaf het aan dat de pagina niet gevonden kon worden :moe: )
Nu hopen dat het snel aankomt, heb zin om te smeren met argan olieee :banana:
:o
iek wiel you helpin
MoKrOsTyLo
29-09-2007, 17:51
Chieckiees.... help ff!
Heeft iemand ervaring met het bestellen via www.argania.nl ?
Ik wilde dus een paar dingen bestellen.. alleen die website doet supervaag.
Er staat verder een tel.nummer bij van Beautysalon Argania... maar er neemt niemand op! :moe:
Die Beautysalon Argania schijnt dus ergens in Rotterdam te zijn (Van Adrichemweg 264 3042 BR Rotterdam) kent iemand het, wel eens geweest e.d.?
Thaaanx :kus:
Hallo.
Ik heb een vraagje.
Hoe heb jij dat gedaan, ik heb nu een bestelling gestuurd en ik moet nu dus eerst betalen voor dat de bestelling naar mij wordt gestuurd.
Maar hoe weten hun van wie die bestelling is er staat niet eens een ordernummer of iets..?
Alvast bedankt.
JaKweenie
29-09-2007, 17:57
Hallo.
Ik heb een vraagje.
Hoe heb jij dat gedaan, ik heb nu een bestelling gestuurd en ik moet nu dus eerst betalen voor dat de bestelling naar mij wordt gestuurd.
Maar hoe weten hun van wie die bestelling is er staat niet eens een ordernummer of iets..?
Alvast bedankt.
Ja ik heb het dus ook gewoon overgemaakt... van m'n eigen rekening, en de naam komt overeen met wat ik heb ingevuld bij de bestelling...
Dus neem aan dat dat wel goed komt (incl. mijn 10 bestellingen, ook de mailtjes erna dan :D)
Heb wel bevestiging van ze gekregen dat het opgestuurd zou worden...
Geachte R. Trutje,
Bedankt voor uw bestelling!
Uw bestelling is bij ons binnengekomen en wacht op overmaking van het aankoopbedrag.
In de bijlage treft u uw order.
Let op! De bestelling wordt pas uitgevoerd, nadat u betaald heeft. U kunt het bedrag overmaken op girorekening 7381488 t.n.v. L. Kaddouri o.v.v. RK/26-09-07.
Er staat ook van als ze het ontvangen hebben.. dat je het nr. vaj je pakketje krijgt etc... heb dat nog niet gekregen, maar goed, het is een gironummer (=sloom) dus geef ze nog wel even de tijd.
(en mocht het nou nix worden... dan gewoon het bedrag storneren, kunnen ze de pot op :D )
JaKweenie
29-09-2007, 17:58
:o
iek wiel you helpin
kanettzellufwell :ego:
:hihi:
MoKrOsTyLo
29-09-2007, 18:26
Ja ik heb het dus ook gewoon overgemaakt... van m'n eigen rekening, en de naam komt overeen met wat ik heb ingevuld bij de bestelling...
Dus neem aan dat dat wel goed komt (incl. mijn 10 bestellingen, ook de mailtjes erna dan :D)
Heb wel bevestiging van ze gekregen dat het opgestuurd zou worden...
Geachte R. Trutje,
Bedankt voor uw bestelling!
Uw bestelling is bij ons binnengekomen en wacht op overmaking van het aankoopbedrag.
In de bijlage treft u uw order.
Let op! De bestelling wordt pas uitgevoerd, nadat u betaald heeft. U kunt het bedrag overmaken op girorekening 7381488 t.n.v. L. Kaddouri o.v.v. RK/26-09-07.
Er staat ook van als ze het ontvangen hebben.. dat je het nr. vaj je pakketje krijgt etc... heb dat nog niet gekregen, maar goed, het is een gironummer (=sloom) dus geef ze nog wel even de tijd.
(en mocht het nou nix worden... dan gewoon het bedrag storneren, kunnen ze de pot op :D )
:D
Oooh bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb nu ook gewoon de bestelling gedaan en dan maar afwachten.
Er staat ook niet wanneer het aankomt enz.
Maar ja we zien het wel inshallah.
Anders zoals je zei de bedrag storneren..!!
Beslama..!:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.