Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Dingen Die Ik Van De Week Heb Gekocht----0TOPIC!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

made_by_prada
26-09-2007, 12:59

jEPJEP jULLIE Zien Het Plaats Alles Wat Je Hebt gekocht Van De WEEK............! Dan Heb Ik Het Over: Schoenen Parfum JAS Vest Make-Up Voedings Creme.Gewoooon Creme! HaaR Producten. Broeken Truitjes.etc:D

..Batata..
26-09-2007, 13:29
Je hebt een hoop gekocht :maf2:, wat was het totale bedrag. Ik heb geen tijd om te shoppen :huil:, druk druk druk.

made_by_prada
26-09-2007, 13:44
Je hebt een hoop gekocht :maf2:, wat was het totale bedrag. Ik heb geen tijd om te shoppen :huil:, druk druk druk. Hahaha Nee! Die Dingen Die Je Boven Ziet Staan,Dat Zijn De Dingen Over De Topic Gaat:maf2:

..Batata..
26-09-2007, 13:51
Hahaha Nee! Die Dingen Die Je Boven Ziet Staan,Dat Zijn De Dingen Over De Topic Gaat:maf2: Oohh :haha: hoe bedoel je ik kan niet begrijpend lezen. Had het verkeerd gelezen haha Heb jij wat gekocht?

PobriSita
26-09-2007, 13:58

Ik heb gisteren een tas gekocht bij h&m, een zwart simpel truitje (h&m) en een grijze legging. Andere winkel heb ik een donkergrijze lange poftrui gekocht..Echt heel leuk, en heb in datzelfde winkeltje een zwarte riem gekocht voor mijn middel. Bij vero moda heb ik een gebroken witte riem gekocht, die uitrekbare je hebt ze ook in het zwart. Ze zijn voor je middel... Ik had kleding besteld bij h&m en die zijn vorige week binnen gekomen, zo'n grijze wijde koltrui met halfe mouwen, een leeuwengele truitje met pofmouwen, en een grijze riem. Ik heb gister bij brigitte borjours ofzoiets sieraden gekocht...That's it..

miss_ranya82
26-09-2007, 14:46
Shoppen shoppen shoppen... Mijn favourite bezigheid NR1!!

miss_ranya82
26-09-2007, 14:47
Alleen deze week nog niets gekocht..

prinses007
26-09-2007, 17:43
hmm ik heb een geurtje gehaald van diesel, een beige pantalon bij vero moda, een nette zwarte rok bij h&m, een donkerbriune jas bij villa, zwarte laarsen bij winkel onbekend, zwarte pumps bij h&m, een blouse zo een lange met zwarte strepen bij the sting,en 2 bling bling ringen in amsterdan ken die winkeles niet ...en morge moet ik nog inkopen doen voor alied en dan ff een pauze:D

prinses007
26-09-2007, 17:46
en o ja heb nog een product gekocht van john frieda soort van shinning spul vraag me af of iemand hier di eook gebruikt voor donkerbruin haar en of ie nou egt goed is ook wil ik morge haarlak van dat merk kope is die goed???? ik hoor he wel

Ghizje
26-09-2007, 18:29
khebbbb all starsss gekogtt vannn burberryy,burberry blousee zwart mettt diesell broekk, diesell sgoeneee parfummm vann d&g paaarr kleeertjess vannn h&m poloo blousee mousee vooorr mee haaarrr ontharings shittt enzzzz

Modesty
26-09-2007, 18:51
Uh heb afgelopen week parfum ingeslagen goirgio armani red and white eternity summer echte parfum lancome miracle echte parfum 50 % dus direct inslaaan haha nieuwe laarzen gekocht zwarte...nieuwe truitje zwarte bij de zara ... en dat was het voor deze week haha.

Troetmeisje_1
26-09-2007, 19:26
Wwowww zoveel :hihi Ik heb alleen een grijze poncho gehaald en panty's :D

R_berkaniia
26-09-2007, 21:08
khebbbb all starsss gekogtt vannn burberryy,burberry blousee zwart mettt diesell broekk, diesell sgoeneee parfummm vann d&g paaarr kleeertjess vannn h&m poloo blousee mousee vooorr mee haaarrr ontharings shittt enzzzz Uhu:stoned:! Ik heb een diesel broek gekocht van Replay. :lol:

Lhayet_fi_Dunya
26-09-2007, 21:12
Show us picca's:banana:

made_by_prada
26-09-2007, 23:45

Ik heb gisteren een tas gekocht bij h&m, een zwart simpel truitje (h&m) en een grijze legging. Andere winkel heb ik een donkergrijze lange poftrui gekocht..Echt heel leuk, en heb in datzelfde winkeltje een zwarte riem gekocht voor mijn middel. Bij vero moda heb ik een gebroken witte riem gekocht, die uitrekbare je hebt ze ook in het zwart. Ze zijn voor je middel... Ik had kleding besteld bij h&m en die zijn vorige week binnen gekomen, zo'n grijze wijde koltrui met halfe mouwen, een leeuwengele truitje met pofmouwen, en een grijze riem. Ik heb gister bij brigitte borjours ofzoiets sieraden gekocht...That's it.. Ahhh Zo Fun! Hoeveel Heb Je Ongeveer Uit Gegeven Bij brigitte borjours

Pagina's : [1] 2 3 4