Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes gaan er na hun 19e lelijk uitzien!
Serieus! Op hun 17e zijn ze het mooist...en daarna gaat het bergafwaarts met ze! Hoe komt zou dat komen! :confused:.
RealCasawia
19-10-2003, 17:30
Het is ook nooit goed :kwaad: !!!!!!
CHNIEWLA
19-10-2003, 17:30
hoe kom je daar nou weer bij
miss_ahed
19-10-2003, 17:31
nee hoor niet waar !!
ik ben nog steeds hetzelfde als twee jaar geleden ik weet niet hoe jij erbij komt!!!
temsamnu jij hebt efhct FANTASIE
die topics van jou moet ik altijd om lachen
moekarso
19-10-2003, 17:33
nee hoor ik zie er al 20 jaar hetzelfde uit enverander nooit :nerd:
:hihi:
kwam er maar verandering :D
CHNIEWLA
19-10-2003, 17:33
ja precies echt fantasie!!!!!!dus omdat meiden in jou omgeving er steeds slechter uitgaan zien moet JIJ oordelen over alle meiden jij bent echt PARA MENEERTJE
dit topic vind ik ook echt nergens op slaan, maar wie ben ik om jou topic af te kraken, heb jij een onderzoek gedaan, omdat je weet dat marokaanse meisjes er na 19de leeftijd er lelijk uitzien
CHNIEWLA
19-10-2003, 17:38
1 WOORD PARA
je zegt het zlef een veldonderziek op koopavond in Hoog Catherijne , wie weet liepen er toevallig op die avond lelijke meiden, dat kan, maaar dan moet je niet zeggen dat marokkaanse meisjes er na 19 lelijk uit gaan zien, want die logica van jou vat ik niet serieus, juist na 19de leeftijd gaan ze er mooier uit zien,
anouar_boukarie
19-10-2003, 17:41
Origineel gepost door temsamni
Serieus! Op hun 17e zijn ze het mooist...en daarna gaat het bergafwaarts met ze! Hoe komt zou dat komen! :confused:
hahah, jij bent kanke grappig ahahaha
dan kan ik jou een ding zeggen
die onderzoeken daar klopt geen ene hol van
Casaouia_Style
19-10-2003, 17:48
Origineel gepost door temsamni
Serieus! Op hun 17e zijn ze het mooist...en daarna gaat het bergafwaarts met ze! Hoe komt zou dat komen! :confused:
hahahahahaha :hihi: op hun 17 het mooist WHAHAHAHAHAHAHAHAH tsja je bent mooi of lelijk
puur natuur of nep!tsjaaaaaa :rolleyes:
ga ga alsjeblieft jij kraamt nu echt ONZIN UIT
wat jij nu zegt is gewoon nonsens
ik ben nu 18 en ik gebruik nooooooit make up en dat zal ik ook niet doen als ik ouder wordt..
en ik doe nooti iets geks met mijn haar,,, en zo ken ik genoeg marokkaanse meisjes diet er op hun 19de leeftijd heeel mooi uit zien
hahaha gekkiee
ik hoef niemand aan de haak te slaan
de jongens komen maar lekekr naar mij toe,
en ik heb geen Haasst
ALLES OP ZIJN TIJD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.