Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hellup... Mijn pc doet raar...

sammy342
26-09-2007, 08:32

De kleuren van mijn pc kunnen niet hoger dan 8 bits.Nou heb ik gehoord dat je drivers kunt dowloaden om dit goed te krijgen. Wie weet hoe ik eraan kan komen:confused: ?? het gaat om een Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40 GHz mijn dank is groot.

marocieboy
26-09-2007, 14:13
ga naar start>alle programma's>microsoft update en klik daarop en check op updates. succes

Zekkie
26-09-2007, 14:15
Kijk watvoor video card je hebt.

sammy342
26-09-2007, 22:13
ga naar start>alle programma's>microsoft update en klik daarop en check op updates. succes Als eerst wil ik je bedanken voor de snelle reactie. De letters op mijn scherm zijn ook supergroot en ik kan schermen niet volledig zien. Los ik met deze oplossing ook dit probleem op?

marocieboy
26-09-2007, 23:20

Als eerst wil ik je bedanken voor de snelle reactie. De letters op mijn scherm zijn ook supergroot en ik kan schermen niet volledig zien. Los ik met deze oplossing ook dit probleem op? graag gedaan. Nee, daarmee los je dat niet op. :D Ligt er aan of je Firefox of internet Explorer gebruikt, maar je moet het volgende doen boven in de taakbalk van je browser: ga naar beeld>tekstgrootte>verkleinen/vergroten en klik de optie die je wilt.