BoubkerC
19-10-2003, 16:08
Salaam alikoum Broeders & Zusters Ik heb vaak gehoord over Znoen enzo voort Heb ik van een vriend: Er waren is 3 Marokkanen ze gingen na middennacht ze gingen naar de Douche ze keken alledrie naar de Spiegel en ze gingen te voorschijn een spreuk opzeggen en dan zeiden ze er achteren aan Shietan! (Aoudoe Billahi Mina Shietan Hierajim) Kom te voorschijn! Ze3ma Shietan kwam te voorschijn en toen na 10 sec was Shietan in hun lichaam een dag later Werden ze wakker ze hadden toen rode ogen eentje sprong van de dak eentje deed een electricieteit kabel in zijn mond en iemand wou zichzelf doodsteken zijn moeder zag zijn zoon en zei ZOON!!!!!! WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!!!!?????? Toen gebruikte ze3ma shietan zijn krachten en zijn moeder vloog door de kamer en die andere gast ging ook dood Dat heb ik gehoord maar ik geloof er geen **** van. Toen heb ik gehoord van mensen over Maria bloed Maria dood Black mary Wollah ik weet het niet Je moet na 12 uur S'nachts naar de douche gaan de hele huis moet donker zijn en dan ga je naar de Douche dan zeg je 12x of 6x Dood maria of Bloed Maria ik weet het niet! dan gooi je water op die spiegel Dan komt ze tevoorschijn en dan gaat ze je vermoorden of ze geeft je ongeluk als je bang bent dan laat je die Spiegel vallen dan verdwijnt ze En dit geloof ik niet! ik geloof niks van dit ik zal het graag doen ik ben voor niks of voor niemand bang ALLEEN VOOR ALLAH (swt)!!!!!!!!!!! Of als je na Magreb gaat douchen met WARM water dan komt er een znoen te voorschijn dat geloof ik niet je kan het proberen maar ik verzeker je doet dat liever niet want dit kan ook echt gebeuren ik geloof het niet maar mischien heb ik het fout Er zijn zoveel verhalen over Znoen Malik Mouth en Shietan maar mensen je mag de bink uithangen ik geloof het niet dat weet ik 100% ik mag het niet eens doen dat is Bijgeloof en dat is haram. hey het kan waar zijn het kan ook niet Maar je moet echt niet met znoen spelen Znoen verbouwd je! echt waar Shietan pfff dat weet ik niet maar Als je Koran in je zak hebt ofzo of Allah akbar in je kamer Kan er niks gebeuren. Dus als ik jullie was zou ikdat doen! Salaam alikoum