Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Site Waarop Je Kan Zien Wie Je Geblokt Heeft Op Msn Please?!!

sunshine85
25-09-2007, 22:23

WIE HEEFT VOOR ME...ZOU ECHT LIEF ZIJN. GEEN BULLSHITSITE MAAR EEN GOEIE... XxXxX

sweety_2005
25-09-2007, 22:46
Er zijn er heel veel, maar geen enkele doet het!! Op deze site kun je zien wie je verwijderd heeft http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker

sunshine85
25-09-2007, 23:45
thnx hebb puntje gegeven maar is nii wat ik zoek als je bij status kijkt zegt ie steeds dat degene off is maar is niet zo:( togg lief:p XxXxX

sweety_2005
25-09-2007, 23:52
thnx hebb puntje gegeven maar is nii wat ik zoek als je bij status kijkt zegt ie steeds dat degene off is maar is niet zo:( togg lief:p XxXxX Thnx voor je puntje :) Ik heb er nog bij gezet dat je op deze site alleen kunt bekijken wie je verwijderd heeft. Er bestaat geen enkele site waar je 100% kunt checken of iemand je geblockt heeft.

sunshine85
26-09-2007, 11:02

dat is fuckt upp;) en dat van t verwijderen klopt wel? XxXxX

marocieboy
26-09-2007, 14:09
WIE HEEFT VOOR ME...ZOU ECHT LIEF ZIJN. GEEN BULLSHITSITE MAAR EEN GOEIE... XxXxX Je hebt het programma mercury daarvoor nodig, dan kun je zien wie jou uit zijn msn lijst heeft verwijderd en wie jij hebt verwijdert maar zij niet en de mensen die jou hebben verwijdert en jij ook hun. Ik heb het voor je geupload, hier kun je het downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=VTZ2O2N4 p.s: je het wel winrar nodig om het ut te pakken (www.winrar.nl) succes :goedzo:

sunshine85
27-09-2007, 23:55
thnx heb puntje gegeven vind t erg lief maar k zoek eiglijk alleen dat je kan zien of je op block staat wie me verwijderd(niemand:ego:verwijder zelf altijd:hihi:)dat boeid me niet echt. thnx voor de moeite zijn vast genoeg die er wat aan hebben en maybe gebruik k het wel een x. XxXxX

Subliem.
28-09-2007, 21:12
vul nooit je wachtwoord in op websites anders dan hotmail. ze houden het allemaal bij. Bedankt dat je het zegt :goedzo: Ik wou het bijna gaan doen

marocieboy
30-09-2007, 14:26
thnx heb puntje gegeven vind t erg lief maar k zoek eiglijk alleen dat je kan zien of je op block staat wie me verwijderd(niemand:ego:verwijder zelf altijd:hihi:)dat boeid me niet echt. thnx voor de moeite zijn vast genoeg die er wat aan hebben en maybe gebruik k het wel een x. XxXxX degene die je verwijdert heeft uit zijn msn lijst is meestal ook de gene die je geblokt heeft :D , dus je hebt ook iets aan dit programma.