Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : allochtonen krant??

brahimutrecht
19-10-2003, 15:15

Is het een iedee misschien om een krant uit te brengen waarvan de eind redacteur een buitenlanders is? die zeg maar de andere kant van het verhaal schrijft. zoiets al tegenlicht.. En dan alles tegen het licht houd, dus niet alleen het marokaanse vraagstuk. waarschijnlijk heb je al zo iets, alleen heeft het dan helemaal geen bekentheid.

amazigharifi
19-10-2003, 17:28
helemaal geen slecht idee. allochtonen moeten een spreekbuis hebben waar ze de leugens van kranten en andere media kunen tegen spreken. voor al de marokkaanse gemeenschap moet een middel hebben om die constante leugens uit de wereld te kunnen helpen. meschien is een krant die gratis is net als de metro en spirts heel makkelijk op te richten. hoe dan wil de marokkaanse gemeenschap iets ondernemen tegen al die leugen stroom door de media dan moeten gezamelijk een vuist maken tegen die hytze tegen marokkaanse gemeenschap.

antiapartheid
21-10-2003, 11:47
ik heb intresse, waneer beginen we ,eerst met een Aviertje.

yousssef
21-10-2003, 12:15
Origineel gepost door amazigharifi helemaal geen slecht idee. allochtonen moeten een spreekbuis hebben waar ze de leugens van kranten en andere media kunen tegen spreken. voor al de marokkaanse gemeenschap moet een middel hebben om die constante leugens uit de wereld te kunnen helpen. meschien is een krant die gratis is net als de metro en spirts heel makkelijk op te richten. hoe dan wil de marokkaanse gemeenschap iets ondernemen tegen al die leugen stroom door de media dan moeten gezamelijk een vuist maken tegen die hytze tegen marokkaanse gemeenschap. mee eens

babyvanbelisma
21-10-2003, 12:42

Het marokko.nl nieuwsbulletin!! Eerste editie 1 november.... Jaaaaa lijkt me reuze interessant

rnaj
21-10-2003, 13:27
Oja, misschien kan ik dat hier vragen. De eerste naam van de aftitteling van NOVA, is dat een marokkaanse naam.....

Scottie
21-10-2003, 14:25
Nou "allochtonenkrant"?. Voor welke allochtonen dan? Surinamers kopen nog wel eens een krant over het voormalig moederland. Turken lezen alleen maar Turkse kranten; Ghanezen lezen de Telegraaf. Een krant voor Marokkanen dus. Maar wat moet daar dan in staan dat al niet in het NRC, Trouw, Telegraaf, Volkskrant, Rotterdams Dagblad en Vrij Nederland staat? En jullie weten, als een krant niet minimaal een miljoen lezers heeft, dan is zo'n krant niet levensvatbaar. Grapje: [colcor=orange] "Wie wil er nou in een Marokkaanse krant adverteren dan alleen de lokale boks-en bodybuildscholen ...?"[/color] Je kunt als boze Marokkaan toch ook gewoon een ingezonden stuk sturen? Hier bijvoorbeeld? Scottie, ingezonden.

rnaj
21-10-2003, 14:46
Origineel gepost door Parijs Ik ga het er toch inhakken! Maar wie kan mij het volgende uitleggen? De etterbakjes die actief zijn in Amsterdam is een feit. Ik ben zelf persoonlijk een keer getuige geweest van een dergelijke drama. Dus ga me niet vertellen dat hier alles overdreven wordt. Mijn vraag is dan, waarom gaan wij niet als welgestelde marokkanen, met een gezond verstand, bij elkaar komen om te bedenken hoe wij deze etterbakje tot bedaren kunnen brengen. Waarom verplaatsen wij het probleem naar de media. De media doet een weergave van een aantal hetzij objectieve hetzij subjectieve waarnemingen, onderzoeken, enz enz. En zoals het altijd in de media gegaan is goed nieuws is geen nieuws en slecht nieuws wel!!! Dus laten we met ze alle deze discussie eens een keer afsluiten en ons met de ECHTE PROBLEMEN bezighouden!!!!! Je bedoelt marokkanen als onderdeel van de oplossing en niet langer onderdeel van de schuld

Asdaq
21-10-2003, 17:35
Hé wel aan deadlines houden ik wil niet het nieuws van vorige week vandaag lezen. Eerst een kopje thee en dan er rustig over discussieren ofhet wel interessant genoeg is.... en dan plaatsen :D