Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : deze week is het de anti-marokkanen week

elmoemien
19-10-2003, 14:13

volgens mij ging elk(e) tv programma, krant, tijdschrift, radioprogramma etc etc over marokkanen :rolleyes:

DanGamocroGirl
19-10-2003, 14:16
Ja dat is zo........

nefissa
19-10-2003, 14:16
tja, 'die marokkanen' hebben het ook aan zichzelf te danken. Ze verpesten het voor zichzelf en voor de rest van de marokkaanse gemeenschap.

naisha
19-10-2003, 14:17
ik heb er niets van gemerkt...:hihi:

LieveMeisje
19-10-2003, 14:18

ongeloofelijk maar jah ze zijn gwoon jaloers :D marokanen hebben een NAAM :bril: :maf:

nefissa
19-10-2003, 14:19
Origineel gepost door LieveMeisje ongeloofelijk maar jah ze zijn gwoon jaloers :D marokanen hebben een NAAM :bril: :maf: Ja, en wát voor een naam...:jammer:

Elhoub_girl
19-10-2003, 14:20
eigen schuld....

elmoemien
een leuke naam hoor:rolleyes:

sweet_maroccia
lekker toch wij krijgen alle aandacht skoen fhelna :D

cheima
19-10-2003, 15:31
Origineel gepost door sweet_maroccia lekker toch wij krijgen alle aandacht skoen fhelna :D Het is maar waar je trots op bent! :jammer: :rolleyes:

lati83
19-10-2003, 19:25
hee het wordt tijd dat die media aangepakt gaat worden het kan zo niet verder ze maken ons zwart zodat zij geld verdienen, want marokkanen in het nieuws dat is tseng tseng (kassa)!!! ik roep dan iedereen ook op om alle nieuwszenders mailtjes te sturen met onze bezwaren tegen de negatieve berichtgeving!! met ze allen staan we sterker!! groetjes lati

rnaj
19-10-2003, 19:40
Origineel gepost door elmoemien volgens mij ging elk(e) tv programma, krant, tijdschrift, radioprogramma etc etc over marokkanen :rolleyes: Maar gelukkig zijn in die zelfde media ook veel marokkanen aan het woord geweest. Onder het motto we moeten met ze praten en niet over ze praten, heb ik genoten van het aantal marokkanen die de media een veeg uit de pan hebben gegeven... Ik ben het dan dus ook niet eens met de titel van dit topic

Mrmassimo
19-10-2003, 22:09
Marokanen zijn inderdaad deze week vaak in het nieuws gekomen. veel van de aandacht die nu op ons is gericht is naar aanleiding van wat er in Amsterdam de afgelopen week is gebeurd. Maar als ik bijvoorbeeld in de Volkskrant afegelopen vrijdag lees dat er Adam een harde kern van ongeveer 1000 Marokkanen is die de stad terroriseert, kan ik me wel wat van alle commotie voorstellen. Maar aan de andere kant: er zijn 350,000 marokkanen in NL. Daarvan zouden er ongeveer 4000 tot de harde kern behoren, ongeveer 1%. En de rest................de rest is goed bezig, kijk bijvoorbeeld naar de marokkanen die het perfect in het onderwijs doen. Nu lijkt het net alsof de gehele marokkaanse gemeendschap dag en nacht bezig is met criminele activiteiten, nu krijg je dat marokkanen zich moeten gaan verantwoorden voor gedrag waar zijn niets mee te maken hebben. Ik vind al die negatieve aandacht gewoon heel vervelend, ik hoop dat er daarom ook snel een einde komt en dat al die kritiek die wij over ons heen krijgen ons alleen zal sterken in al ons doen. Moge Allah ons hierbij helpen.