Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is voor jou

Pagina's : [1] 2

Malikaaa22
17-08-2002, 18:10

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen, hoe sluit je 5 jaar af? Toch ga ik dat nu proberen. De afgelopen 5 jaar hebben we een hele mooie tijd samen gehad met veel liefde, maar helaas ook veel pijn en verdriet. Toen we ons vorig jaar verloofde had ik de droom dat alles goed zou komen en dat we samen gelukkig zouden worden. Maar helaas bleken ook nu dromen weer bedrog te zijn. Nog steeds waren er steeds weer al die meisjes en al die leugens en nog steeds voelde ik zoveel pijn en verdriet. Altijd als je problemen had kwam je bij mij en altijd stond ik voor jou klaar en heb ik je geholpen. Maar in plaats van dat je me daar dankbaar voor was en respect toonde deed jij precies het tegenovergestelde. Je loog en bedroog mij alsof ik niks voor jou betekende, alsof mijn liefde voor jou veel groter was dan andersom. Elke keer gaf ik je weer een laatste kans, maar elke keer bleek het niet de laatste te zijn. Dit keer echter ben ik vastbesloten en krijg je geen kans meer. Ik ga proberen om met veel vallen en opstaan nu mijn eigen leven op te bouwen, zonder jou. Dat zal me ook veel pijn en verdriet bezorgen, maar insha’allah zal die pijn ooit gaan verdwijnen. Ik zal je zo missen en ik zal altijd een plekje in mijn hart voor jou bewaren, vergeet dat niet....... Sorry mensen moest het even ergens kwijt dat ik verdrietig ben :tranen:

MaRaKcHiA
17-08-2002, 18:14
Sowwwww Da heb je mooi geschreven Zeggg... :eek:

ffeiza
17-08-2002, 18:14
aaahhh meid..wat sneu voor je.... echt als hij dat allemaal doet...dan verdien jij echt iemand veelll beter....... wens je veel sterkte toe...en succes.... en sta altijd wel voor je klaars if you want... succes meidd

Malikaaa22
17-08-2002, 18:17
Dank je wel dames, vind ik lief van jullie. Shokran gazillan

MaRaKcHiA
17-08-2002, 18:22

Meid Veel Sterkte Nog..

_crazy2000
17-08-2002, 19:58
Origineel gepost door Malikaaa22 Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen, hoe sluit je 5 jaar af? Toch ga ik dat nu proberen. De afgelopen 5 jaar hebben we een hele mooie tijd samen gehad met veel liefde, maar helaas ook veel pijn en verdriet. Toen we ons vorig jaar verloofde had ik de droom dat alles goed zou komen en dat we samen gelukkig zouden worden. Maar helaas bleken ook nu dromen weer bedrog te zijn. Nog steeds waren er steeds weer al die meisjes en al die leugens en nog steeds voelde ik zoveel pijn en verdriet. Altijd als je problemen had kwam je bij mij en altijd stond ik voor jou klaar en heb ik je geholpen. Maar in plaats van dat je me daar dankbaar voor was en respect toonde deed jij precies het tegenovergestelde. Je loog en bedroog mij alsof ik niks voor jou betekende, alsof mijn liefde voor jou veel groter was dan andersom. Elke keer gaf ik je weer een laatste kans, maar elke keer bleek het niet de laatste te zijn. Dit keer echter ben ik vastbesloten en krijg je geen kans meer. Ik ga proberen om met veel vallen en opstaan nu mijn eigen leven op te bouwen, zonder jou. Dat zal me ook veel pijn en verdriet bezorgen, maar insha’allah zal die pijn ooit gaan verdwijnen. Ik zal je zo missen en ik zal altijd een plekje in mijn hart voor jou bewaren, vergeet dat niet....... Sorry mensen moest het even ergens kwijt dat ik verdrietig ben :tranen: Lieverd, zo bedoelde ik het niet altijd, ik hou van je en dat weet je. die meiden waren allemaal niets jij bent het voor mij, ik wil je niet kwijt raken jij bent diegene die mijn hart altijd maar weer laat bloeien, hee je hebt het niet tegen mij toch??? sterkte meisie

Malikaaa22
17-08-2002, 21:02
Hahaha nee ik had het niet tegen jou, helaas, want anders had jij wel een hele mooie reactie!! Blij dat je me even aan het lachen hebt gemaakt, thanks! Malika

Malikaaa22
17-08-2002, 22:22
Dank je wel Rasheed en Ahmed wat een prachtig gedicht, dank je wel. Ik had niet verwacht zoveel reacties te krijgen van yasmina-leden, maar ik moet zeggen het doet me wel goed, het maakt me sterker in mijn beslissing, nogmaals bedankt allemaal! Malika

Hanaetje
17-08-2002, 22:26
Origineel gepost door achmad i was so in love with u u really see a love that true wasn't that enough for u i would climb a mountain i wouldn't want to see u fall rock climb for u and give it reason for it all u keep on thinking u were the onley one too busy thinking love is a gun hit me like a slow bullet like a slow bullet it took some time to realise it u kept on thinking u were the only one too busy thinking love is a gun i know the end before the story's been told it's not that complicated but you're gonna need a bullet proof soul u kept on thinking u were the only one too busy thinking love is a gun u were trigger happy baby u never warned me let me free it's not that complicated but u gonna need a bullet proof soul think u got it but u got all the trouble u need i came in like a lamb but i intend to leave like a lion it hit me like a slow bullet Ik kan dit in 1 woord omschrijven -------) PRACHTIG !!!!!!!!! MAARrre....Ik dnek niet dat je dat zelf hebt geschreven? OF WEL??? :rolleyes: Thalla, Hanaetje

Alabama
17-08-2002, 22:35
Meid, Good luck... eehh....kijk.....wil je vooral geen natrap geven hoor, vooral niet nu je het blijkbaar zo moeilijk hebt, maar vergeet niet dat jij er ook schuld aan hebt. liefs, Alabama

SweetCheeks
17-08-2002, 23:38
Ben het helemaal met Achmed eens. SADE is 1 van de beste Soulmusicians die dr bestaat. Ennuh Malika veel sterkte!

Malikaaa22
18-08-2002, 11:45
Sorry misschien begrijp ik jou verkeerd alabama, maar waar heb ik schuld aan??? Liefde maakt blind, dat noem ik geen schuld hebben. Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen. En de rest bedankt voor jullie steun! Malika

Najib26
18-08-2002, 11:52
Malika, veel sterkte meid. Je maakt een goede keuze door hem te laten vallen als hij jou bedriegt. Vraag Allah om vergiffenis voor de fout die je gemaakt hebt. Ja, je hebt een fout gemaakt. Een relatie voor het huwelijk is namelijk haram. En jij hebt een relatie van vijf jaar gehad, hoeveel zondes kun je in die tijd begaan. Toon berouw en inchallah zal Allah je vergeven. En maak de volgende keer niet dezelfde fout. Ga geen relatie aan, maar leer iemand op platonische wijze kennen en ga dan trouwen. De islam is er om je te beschermen tegen pijn en verdriet. Sterkte.

Tifah
18-08-2002, 11:54
Elke keer als ik zulke verhalen lees, zakt het vertrouwen telkens weer weg in een man. Het vertrouwen in een huwelijk al helemaal. Malika, heel veel succes meid. Pain only makes you stronger, vergeet dat niet! Het zal misschien een slechte ervaring zijn om niet te vergeten, maar het is in iedergeval eentje waar je sterker van zal worden en ook wijzer hopelijk! Blijf positief and don't turn into me. Ik ben ONTZETTEND negatief wat mannen/trouwen betreft! Meid, keep your head up.

Malikaaa22
18-08-2002, 12:00

Daar hebben jullie gelijk in, en ik zal zeker vergevenis vragen, maar even voor de duidelijkheid, ik had niet alleen een relatie, we waren verloofd. En Tifah, helaas heb ik nu ook een negatief beeld over mannen, ook al weet ik diep in mijn hart dat dat niet terecht is!

Pagina's : [1] 2