Bekijk originele versie : Sim only abonnement
Hallo mensen,
Wie weet een goed en goedkoop sim only abbonement.
Alvast bedankt ;)
Hallo mensen,
Wie weet een goed en goedkoop sim only abbonement.
Alvast bedankt ;)
Telfort. Neem een kijkje op hun site.
Telfort. Neem een kijkje op hun site.
oke tnx:D
Meisje__Meisje
25-09-2007, 08:14
Ik wilde net deze topic openen.
@Chance: heb jij zelf ervaring met Telfort? Ik hoor nl. dat er altijd wel gedoe is met die provider. Dat gesprekskosten hoger uitvallen terwijl dat niet kan kloppen, is het trouwens niet zo dat bij die bundel het alleen gaat om van en naar nummers van Telfort?
Ik wilde net deze topic openen.
@Chance: heb jij zelf ervaring met Telfort? Ik hoor nl. dat er altijd wel gedoe is met die provider. Dat gesprekskosten hoger uitvallen terwijl dat niet kan kloppen, is het trouwens niet zo dat bij die bundel het alleen gaat om van en naar nummers van Telfort?
Ja ik heb nu een jaar al een sim-only abonnement van Telfort. Ik heb eigenlijk overal bereik, omdat je namelijk op het KPN netwerk zit. Het werkt als volgt bij Telfort: Stel je belt 30 seconden maar, dan betaal je 1 minuut. Alles wat onder een minuut valt, wordt als minuut gerekend. En nee, je minuten in je bundel kan je voor alle nummer gebruiken. Telfort heeft namelijk normale bundels en samen bellen bundels, samen bellen is enkel een bundel waarmee je naar andere Telfort nummers kan bellen.
Ik heb hiervoor Vodafone gehad, daar betaalde ik me blauw aan, niets klopte! Daarna ben ik overgestapt op Telfort en dat bevalt me echt goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.