Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Om 12:00 in Buitenhof Ned 3

Pagina's : [1] 2

rnaj
19-10-2003, 11:32

Ook in Buitenhof wordt er vandaag MET (ipv OVER) marokkanen gesproken. FF kijke

rnaj
19-10-2003, 12:01
is bijna zover

Bidawi_Mazlot
19-10-2003, 12:26
Ik kijk nooit kaaskopuitzendingen, mijn kabel heb ik afgeschaft en heb digitale ontvangst waardoor ik alléén buitenlandse zenders ontvang, scheelt mij ook omroepbijdragen....kga even geld betalen om kaaskoponzin te zien, opsjouten met die handel!

Peej
19-10-2003, 13:16
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Ik kijk nooit kaaskopuitzendingen, mijn kabel heb ik afgeschaft en heb digitale ontvangst waardoor ik alléén buitenlandse zenders ontvang, scheelt mij ook omroepbijdragen....kga even geld betalen om kaaskoponzin te zien, opsjouten met die handel! De omroepbijdarge wordt gewoon via de belasting geïnd Bidawi. Die betaal je toch wel. Zowiezo betaalde iedereen die een tv heeft omroepbijdrage. Of je nou wel of niet nar Nederlandse zenders krijgt. Maar het is wel fijn om te weten dat je (waarschijnlijk) alleen naar Arabische zenders kijkt. Dat verklaard je "genuanceerde"kijk op de wereld wel. En kijk inderdaad maar niet naar een discussie met marokkanen in Buitenhof. Soms is de waarheid best wel pijnlijk.

Rajaa
19-10-2003, 13:27

He luitjes, wordt het nog herhaald en wanneer??

rnaj
19-10-2003, 13:31
volgens mij wordt de uitzending morgen middag herhaalt. Of kijk anders op www.buitenhoftv.nl, daar is de uitzending straks digtaal te bekijken

rnaj
19-10-2003, 13:39
Origineel gepost door jacko Ik heb net gekeken, de meningen zijn zwaar verdeeld. Logisch ook. Marokkanen zijn net mensen... Ik vond die vrouw en die jongere man het meeste naar een oplossing zoeken. Die andere twee (waaronder Pinto) vond ik op vastgeroeste beleidmakers lijken

Rajaa
19-10-2003, 13:42
Bedankt rnaj!

shirihane
19-10-2003, 14:04
die pinto vondt ik maar niks...die hele programma vondt ik maar niks.het zijn altijd dezelfde programma s...er wordt nooit echt over iets gesproken.alleen maar bla bla...

elmoemien
19-10-2003, 14:41
die zeikerds van die mannen draaiden er maar omheen, die vrouw sprak nog enigszins de waarheid. ipv oplossingen aan te dragen ging het om het verleden of om nergens:rolleyes:

Bidawi_Mazlot
19-10-2003, 14:47
Wil je een beetje ontspannen tv kijken dan moet je vooral niet naar kaaskoptv kijken, schaf het af! :D

Bidawi_Mazlot
19-10-2003, 14:55
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Precies, hoor je tenminste ook niet wat je medemarokkanen allemaal uitspoken. Kun je het allemaal lekker negeren. Dat scheelt denkwerk. :p Is idd niet MIJN probleem maar een probleem voor de kaaskoppen. :D

brahimutrecht
19-10-2003, 14:58
Origineel gepost door Rajaa He luitjes, wordt het nog herhaald en wanneer?? Morgen herhaling. ik weet alleen niet hoelaat. anders moet je morgen vroeg kijken op www.vanavondoptv.nl

brahimutrecht
19-10-2003, 14:59
Origineel gepost door rnaj Ik vond die vrouw en die jongere man het meeste naar een oplossing zoeken. Die andere twee (waaronder Pinto) vond ik op vastgeroeste beleidmakers lijken Nou nou nou, ik vond die directeurtje maar zozo. met zijn dure woorden. Ik vond die vrouw echt geweldig. en die pinto is een Jood. ( niet te vergeten)

Bidawi_Mazlot
19-10-2003, 15:01

Origineel gepost door jacko Beetje harteloos... Het interreseert je niets dat een flink aantal van je broeders op jonge leeftijd al de vernieling ingaan? Het is jouw probleem net zo goed als het onze. Het is ons probleem. Ga dit uithuilen bij je kaaskop media vrienden. ;), de media blaast het op en jij denkt even dat ik met ze in zee spring, ze zoeken het maar uit!.

Pagina's : [1] 2