Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarschuwing!!

ze3maze3ma
19-10-2003, 11:12

Waarschuwing!!!!!! We weten allemaal dat veel bedrijven op deze wereld in handen zijn van de Joden, coca cola, pepsi, ariel en noem maar op. Dit is niets vreemds. Die mensen doen zaken en verdienen geld. En al deze producten worden door een ieder gebruikt en geconsumeerd. Een gedeelte van de omzet gaat naar israel. Maar de joden waren altijd al op zoek naar iets om hun tactiek op toe te passen en moslims uit te schakelen. Maar ze konden maar niets vinden van wat alleen moslims aten of drinken. Maar de joden zijn slim, ze hebben toch iets gevonden. En dat word voor 99% alleen maar gegeten door moslims, het is vereist en belangrijk in het geloof en je moet er het vasten mee verbreken. Het zijn namelijk de dadels van "JORDAN RIVER", zo op het eerste oog zou je denken dadels uit jordanie. Maar als je op de doos kijkt dan staat er Made in south africa. Deze dadels waren circa 12 jaar geleden ook in de handel en toen stond erop made in israel. De reden dat het er toen wel op stond en nu niet is, omdat 12 jaar geleden de vredesonderhandelingen sterk aan de gang waren en nu staat het vrijwel stil, sterker gezegd de mensen beginnen een hekel aan ze te krijgen en hun sluwe tricks door te hebben. Dit is puur een waarschuwing en dit is uit betrouwbare bronnen gekomen en de meeste slagerijen hebben het uit de handel gehaald na het vernemen van dit bericht. Zo'n doos dadels kost voor 5 kilo ca. 22 euro en 50 cent. Het kan zijn dat als het succesvol blijkt te lopen dat deze dadels, dat je niet verbaasd moet zijn dat er even een gifsproeier gaat over de dadels die lekker blijft vastzitten aan de dadels en je hele maag straks verbrandt en stap voor stap de moslims uitmoord. Uiteraard is Allah de beste Beschermer, maar wij kunnen wel de sabab doen. Wat nog het ergste is, is dat straks die dadels bij je op tafel liggen voor het verbreken van het vasten en je dan erge beelden te binnen schieten van hoe de israeliers de macht hebben gekregen over dat dadelterein. Mischien een zuster van ons verkracht, een broeder van ons gemarteld, gestoken met een pin en dan vervolgens op een trage manier pijnigen en dan vermoorden, je kan het zo gek niet bedenken of ze zijn ertoe in staat. En dan is het maghreb en neem je zo'n dadel en eigenlijks gaat er dan allerlei palestijnse bloed over je lippen naar beneden. Uiteraard nadat je bismillah hebt gezegd. En je geniet ervan. elke dadel die je eet kan je vergelijken met een kogel die gebruikt word om onze broeders en zusters te vermoorden. Aan jullie de keuze om te bepalen wat jullie doen, ik heb mijn plicht gedaan. Ga niet lopen twisten van wat is dit nou voor een onzin, heb je bewijs zwart op wit. Ik doe niet mee aan zo'n discussie. Er zijn zat dadels uit tunesie en algerije, neem die en laat die israelische liggen. In Amsterdam hebben we nog niet echt tijd gehad om elke slagerij en persoon te waarschuwen, maar met zijn aleln moet het insha Allah ook lukken. Bericht moet ook naar mensen buiten amsterdam. A3anakoemoeLah

Bachelorette
19-10-2003, 11:31
thanks girl voor het posten hier! :goedzo:

Lady_moi
19-10-2003, 12:24
die joden laister :jammer: mohim bedankt voor je waarschuwing :goedzo:

Ezzedine
19-10-2003, 12:50
Kohinoor lelijke draak nog steeds hier. Ik dacht dat je een einde had gemaakt aan dat triest geval dat jij een leven noemt

ze3maze3ma
19-10-2003, 12:57

Origineel gepost door KohiNoor Nee hoor ben dr nog steeds. Hoest met jou dikke fli/kker? Ga je nog steeds zuigend en wippend door het leven? wajow wajow wat is dit voor een taal? :kwaad: SCHAAM JE!

Ezzedine
19-10-2003, 13:01
Dik ahahahaha miskina ey maar KOhiNoor hoe voelt het om lelijk te zijn. Ik kan jou rotkop nog steeds niet uit mijn hoofd zetten. Echt te erg voor woorden

Ezzedine
19-10-2003, 13:06
Echt wel die foto van jou die je liet zien hahahahaaha echt walgelijk. Eyy mensen ze deed van die zehma sexy pose,tfoeee je bent echt een misselijk lelijke persoon echt waar

Jemina
19-10-2003, 13:14
:haha:......!!!!

ze3maze3ma
19-10-2003, 13:27
Origineel gepost door KohiNoor En je hebt mijn gezicht niet eens gezien? Knap hoor. Zeker gezien in je dromen toen je weer es lag te ruk/ken. Viespeuk! ps: topicstarter: Waarom zou ik? Ben geen moslima dus kan zeggen wat ik wil hier Enne als iemand me voor draak uitscheld, wat voor reactie verwacht jij dan? Dusss opsjouten jij! Toedeloe! jaa?? soo!! ookal je bent geen moslima waarom gebruik je die vieze taalgebruik!!

ze3maze3ma
19-10-2003, 13:37
oke hehe..het is weer stil..

amazigharifi
19-10-2003, 17:51
ik hoorde gisteren op een arabisch tv kanaal dat joden op palestijnen hebben geschoten toen deze bezig waren met het verbouwen van voeding stoffen op de akkerland. dit laat zien hoe de joden in mekaar zitten. ziek mensen zijn het en dat had hitler natuurlijk al 60 jaar gelden door. wanneer staat weer een hitler op die de wereld verlost van deze zieke mensen??!!!

Peej
19-10-2003, 18:23
Origineel gepost door amazigharifi ik hoorde gisteren op een arabisch tv kanaal dat joden op palestijnen hebben geschoten toen deze bezig waren met het verbouwen van voeding stoffen op de akkerland. dit laat zien hoe de joden in mekaar zitten. ziek mensen zijn het en dat had hitler natuurlijk al 60 jaar gelden door. wanneer staat weer een hitler op die de wereld verlost van deze zieke mensen??!!! Besef je je wel dat dit soort uitspraken in Nederland niet getolereerd worden en zelfs bij wet strafbaar zijn. Als de Moderator hier een beetje ballen heeft heb je op zeer korte termijn een IP-ban aan je broek.