Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 7 kilo in 3 maanden.



24-09-2007, 22:55
7 kilo afvallen in 3 maanden, is dit realistisch en haalbaar? Zoja, hoe? Zonee, wat is wel realistisch en haalbaar?

Alvast bedankt!


24-09-2007, 23:30


Als je het echt wilt, moet het haalbaar zijn

Ik ben zelf in 3 maanden 8 kilo afgevallen.

Heb van half mei tot half juli een koolhydraatvrij dieet gevolgd (bv dr Atkins of South beach, ik mixte deze twee vormen)
In de eerste 2 weken was ik 3 kilo afgevallen omdat dit de strengste weken waren van het dieet.
In de periode daarna verloor ik 2 kilo, deze periode was minder streng.

Half juli ben ik op vakantie geweest voor een maandje, ik heb toen geprobeerd me aan het dieet te houden (zo min mogelijk koolhydraten) en zo weinig mogelijk te snoepen en veeeel water te drinken.
Bij terugkomst in NL was ik 3 kilo lichter, dus in totaal 8 kilo in 3 maanden.

Nu met de ramadan ben ik ook 1 kilo vermindert, door te beginnen met een meergranen ontbijt bij etenstijd, en daarna pas harira.

Als ik jou was zou ik het in iedergeval proberen!

Veel succes meid!
en als je nog vragen hebt, im here!

groetjes

25-09-2007, 00:36
halve kilo tot een kilo per week is zelfs haalbaar....
maar dan dien je wel veel erbij te sporten en echt echt echt gezond te eten..

Geen crashdieet volgen... heb ik ook gedaan en ik was binnen 3 maanden 15 kg kwijt... en 3 maanden later zat het er allemaal weer aan..

Gewoon gezond eten en veel bewegen en dan is het gemiddelde van een 1/2 kg tot 1 kg per week... En dan bedoel ik echt vet.. en niet gewoon water enzo... Want de eerste week verlies je ook veel overtollig vocht dus dan kun je wel 3 kg afvallen.. maar daarvan is 2 kg al vocht..

Succes en hou ons op de hoogte..

Khir incha Allah