Bekijk originele versie : MANNEN!! begrijp ze niet..
:jammer:
Wie kan mij vertellen wat er toch in dat bolletje afspeeltt... wantee ik snap ze gewoonweg niet..
ik wou dat ik je kon helpen lieverd
sweet_maroccia
18-10-2003, 23:42
wallahila ik begrijp ze ook niet ,of het ligt aan ons:confused:
rare wezens :D
praatjes
18-10-2003, 23:47
Ik heb er een hekel aan wanneer vrouwen doen alsof ze mannen niet begrijpen. Dit word alleen maar gespeeld het is helemaal nep. Jullie begrijpen mannen als geen ander.
Origineel gepost door praatjes
Ik heb er een hekel aan wanneer vrouwen doen alsof ze mannen niet begrijpen. Dit word alleen maar gespeeld het is helemaal nep. Jullie begrijpen mannen als geen ander.
Ja JIJ hebt gelijk...
JIJ weet alles beter
JIJ bent slim
:rolleyes: whatever...
:stout: :hihi:
Kijk dAt BedOEl iK .. iK bEgriJP juLlie NIET
praatjes
18-10-2003, 23:54
Origineel gepost door SweetMe
Kijk dAt BedOEl iK .. iK bEgriJP juLlie NIET
Oke ik vertel jou wat er in onze bolletje zich afspeelt, het sex een en al sex op de eerste plaats. De rest komt als bijzaak neer kijken. Maar treur niet, ik hetgeen wat in mijn hoofd opschrijven en ik gooi het in een boek. Wel verkoop ik dan dat boek als sexboek. haha
Oke ik vertel jou wat er in onze bolletje zich afspeelt, het sex een en al sex op de eerste plaats. De rest komt als bijzaak neer kijken. Maar treur niet, ik hetgeen wat in mijn hoofd opschrijven en ik gooi het in een boek. Wel verkoop ik dan dat boek als sexboek. haha
Je bent TRIEST !!! :jammer:
Je moet me meer vertellen over deze 'mannen'..
Dan kan ik een analyse opstellen:)
MissBlaBla
19-10-2003, 00:02
Oke ik vertel jou wat er in onze bolletje zich afspeelt, het sex een en al sex op de eerste plaats. De rest komt als bijzaak neer kijken.
Zo saai...
BlaBla
Het was al algemeen bekend dat jij een IQ van 0.0000000 hebt.....je hoeft het niet te bevestigen ;)
skeyn sweet me, wat is je probleem
diesel49
19-10-2003, 00:24
Origineel gepost door SweetMe
:jammer:
Wie kan mij vertellen wat er toch in dat bolletje afspeeltt... wantee ik snap ze gewoonweg niet..
Sex is een combinatie, jongen stopt zijn informatie in haar communucatie, samen maken ze een populatie, snap je de situatie, of wil je een demonstartie. :D
Dounia81
19-10-2003, 00:40
Je hoeft mannen niet te begrijpen in het algemeen. Als je maar je eigen man gaat begrijpen. En dat moet wel lukken. Als een man en een vrouw elkaar begrijpen en elkaar lief hebben zullen ze pas samen eindigen inshallah. Dus mensen niet zo negatief over mannen. En niet negatief over vrouwen. Uiteidelijk zal de vrouw en de man samen eindigen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.