Bekijk originele versie : Zwanger worden met een gezakte buik gaat niet of wel?
Dag mensen,
Ik heb een vraag aan jullie wie weet dat jullie mij kunnen adviseren.
Mijn vriendin heeft een gezakte baarmoeder (kars taiha) zij wil dolgraag een kind,
maar dat lukt niet als je dit hebt.
Zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt?
ik ben even benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes
SweetySaloua
24-09-2007, 15:15
Nog nooit van gehoord, een gezakte buik??? :confused:
FK_DenHaag
24-09-2007, 15:17
Als Allah swt wil dat ze zwanger word word ze dat..Ongeacht hoe je lichaam eruit ziet hoor..:maf:
Rania_Jamil
24-09-2007, 15:18
ik heb er wel van gehoord...
zegt mijn moeder ook altijd tegen mij, als je zwaar gaat tillen zakt je buik (tihlek karchek)
als het goed is kunnen ze dat terug masseren... of anders laat haar naar de huisarts gaan. Maar in marokko doen ze dat met een masage
succes
FK_DenHaag
24-09-2007, 15:21
zegt mijn moeder ook altijd tegen mij, als je zwaar gaat tillen zakt je buik (tihlek karchek)
als het goed is kunnen ze dat terug masseren... of anders laat haar naar de huisarts gaan. Maar in marokko doen ze dat met een masage
succes
Als je al zwanger ben? Volgens mij is het gewoon weer een fabeltje..Je ben vruchtbaar of je bent het niet..
Rania_Jamil
24-09-2007, 15:31
Als je al zwanger ben? Volgens mij is het gewoon weer een fabeltje..Je ben vruchtbaar of je bent het niet..
nee voor.
Maar ik denk ook dat een fabeltje is hoor ... maar die vrouwen van marokko hebben het weleens over... dus vandaar
Geplaatst door Rania_Jamil
succes
Deze meid,
Is de enige die mij begrepen heeft, het heeft niks met vruchtbaar te maken.
In het marokkaanse zeg je gezakte buik in het NL is het de baarmoeder die gezakt is.
En mevrouw Fk den haag het heeft niks met hoe je lichaam eruit ziet!
ik dacht dat julie zouden begrijpen wat ik bedoel, ik bedoel dus gezakte baarmoeder.
Zij kan niet wachten tot dat ze naar marokko toe gaat kennen jullie vrouwen die hier ook masseren?
Rania_Jamil
24-09-2007, 15:38
Geplaatst door Rania_Jamil
succes
Deze meid,
Is de enige die mij begrepen heeft, het heeft niks met vruchtbaar te maken.
In het marokkaanse zeg je gezakte buik in het NL is het de baarmoeder die gezakt is.
En mevrouw Fk den haag het heeft niks met hoe je lichaam eruit ziet!
ik dacht dat julie zouden begrijpen wat ik bedoel, ik bedoel dus gezakte baarmoeder.
Zij kan niet wachten tot dat ze naar marokko toe gaat kennen jullie vrouwen die hier ook masseren?
vroeger werd ik thuis gemaseerd door een hindostaans, zij deed dat ook bij mij (al geloof ik niet zo in) maar mijn moeder stond erop dat ze dat ook bij mij doet.
Lmouhim.. vraag anders bij hindostanen die kennen het ook.
En nee ik heb haar nummer niet meer, want ik word nu door een Homo gemaseerd :hihi:
FK_DenHaag
24-09-2007, 15:53
Waarom zo moeilijk doen, ga naar de huisarts vraag om een vruchtbaarheidstest en laat je onderzoeken..waarom al die massage's en dom gedoe :maf:
SweetySaloua
24-09-2007, 16:01
Waarom zo moeilijk doen, ga naar de huisarts vraag om een vruchtbaarheidstest en laat je onderzoeken..waarom al die massage's en dom gedoe :maf:
Je haalt de woorden uit mijn mond! :cool:
Rania_Jamil
24-09-2007, 16:01
heb je het tegen mij?;)
ik ben vruchtbaar el hamdoallah :)
SweetySaloua
24-09-2007, 16:05
heb je het tegen mij?;)
ik ben vruchtbaar el hamdoallah :)
Alhamdoulilah!
nabilaaya
24-09-2007, 16:15
hoi tijdens mijn bevaling van mijn 2de kind nu heb ik zelf ook een gezakte buik ik zit er ook nu mee ik wil het graag weg hebben
wie heeft oplossing??
en heb al alles geprobeerd zoals ilastik banden afslank banden noemaar op maar het gaat maar niet weg helppppppppppppppppp
Chanel_Sarah
24-09-2007, 16:17
hoi tijdens mijn bevaling van mijn 2de kind nu heb ik zelf ook een gezakte buik ik zit er ook nu mee ik wil het graag weg hebben
wie heeft oplossing??
en heb al alles geprobeerd zoals ilastik banden afslank banden noemaar op maar het gaat maar niet weg helppppppppppppppppp
heb je een gezakte buik, huid dat overtollig is of is je baarmoeder gezakt.
Want topicstatster bedoeld namelijk het zakken van de baarmoeder :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.