Bekijk originele versie : Help Mij!!!!! Krullen!!!
Ik heb me haren te vaak gestijld en nu is het van boven beetje krullen en midden een beetje maar voor de rest heel veel slierten al me krullen zijn er uit en het is lelijk!
Wie heeft dit probleem ookgehad of kent iemand die het had en hoe heeft die gene het opgelost! HELP ME AUB
HET IS ERNSTIG!
Letchiinaa_
24-09-2007, 13:05
Sowieso stoppen met stijlen.... dooie punten knippen, veel water drinken een goeie shampoo & conditioner gebruiken, haarmaskers, en na verloop van tijd hersteld je haar wel. Eventueel kan je vitamine B nog wel gebruiken...
Succes.;)
jai kstijl t nooit meer dus.Ik had krullen tot me middenrug en nu zijn t lange lelijke slierten heel stijf en lelijk!
BEDANKT VOOR DE TIP!
cupDelicious85
24-09-2007, 14:38
Andrelon Care & Repair biedt voor jou de oplossing, aldus een meid die haar haar ook zwaar had beschadigd en het wilde herstellen. Maar ik zou zeggen, stop er direct mee, en voed je haar aan de hand van allerlei oliemaskers. Gewoon olijfolie/arganolie ofzoiets, de essentie ligt hem in het feit dat de olie in zijn pure vorm moet zijn.
Ik begrijp je frustratie en verdiet meid. Ik heb ook lang haar, beslaat zo'n 3/4 deel van me rug en zou het echt jammer vinden als er iets mee gebeurt.
Vooral lang haar vereist de juiste verzorging en behandelen, en vooral wij dames met kroelen. Heb jij ook zachte krullen be3da wela?? Indien je haar echt droog en kroezig is, is het aan te raden het voor een stuk te knippen, de dode punten dan! Dat ziet er al netjes uit..
ja kheb heel dik lang krullend haar niet echt zcht meer aan de kroezige kant maar dat zie je niet als ik me haren heb gedaan.
Iedereen was helemaal gek van me haren en u heb ikt verpest. Ik moet het nu zeker knippen tot 8 cm na me schouders en dat is kort!! na mij gevoel. Ik wil gewoon me krullen terug en mooie ronde glanzende krullen. Ik heb alleen me haren in een knot sinds ik terug ben van marokko niemand herkent me haaha echt ernstig!
Bedankt voorrr je tip en helpt die van andrelon?
haha pijnlijk! ik kom nog liever 5 kilo aan dan dat ik me haren verpest:(
die stijltang heeft me haren zo kapot gemaakt vooral in marokko
JHELP!!!!
wie heeft dito ok gehad?
MijnGeluk
24-09-2007, 16:03
ik heb precies dezelfde probleem alleen door een keer te verven :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.